Kahvaltıdan sonra kızlar ortak alanda otururken Azra ve Deniz yan yana oturmuşlardı Azra başını Deniz'in omzuna yaslamış Deniz ise elini sevdiği kadının yüzünde gezdiriyordu Öykü'nün sesiyle Öykü'ye döndüler "Tamam anne dikkat ediyorum zaten" Öykü çay dolu tepsiyle ilerlerken annesi Yonca arkasından ilerliyordu "Öykücüğüm dikkat et kızım çaylar sıcak" dedi Yonca elini kızının omzuna koyarken
"Anne ben büyüdüm artık taşıyabilirim sen geçip oturur musun?" "Peki kızım peki pes ediyorum" deyip yerine oturdu Yonca Öykü elindeki tepsiyi masaya bırakırken sevinçle bağırdı "Size çay getirdiim" kızlar bir bir uzanıp çaylarını alırken Heves Azra ve Deniz'in çayını uzattı "Sağol Heves" dedi Deniz gülümserken çayı eline alıp bir yudum aldı yüzünde kocaman bir gülümsemeyle Öykü'ye döndü
"Ah bal köpüğüm çay da pek tatlı olmuş teşekkür ederiz" Öykü gülümsemesiyle Deniz'e döndü
"Azra sen beğendin mi?" Azra çayından bir yudum alıp Öykü'ye döndü "Allahım bu nasıl güzel bir çay daha önce hiç böyle tatlı çay içmemiştim" demesiyle Öykü güldü "Ama size doğruyu söylemem lazım çayı ben yapmadım sadece buraya kadar taşıdım" dedi Öykü "Olsun çocum" dedi Dudu
"Büyüyorsun artık Öykücüğüm yakında çayları sen yaparsın" dedi Heves gülerek Öykü gülümsemesiyle Heves'e karşılık verdi kızlar sohbet ederken bir ara Öykü Deniz'in yanına ilerledi yavaşça omzuna dokunup seslendi "Deniz" "Efendim canım" "Şey benim uykum geldi bana masal anlatır mısın?" "Tabi ki anlatırım tatlım" Deniz elini Azra'nın yüzüne götürdü "Azra kalkar mısın güzelim" Azra cevap vermiyordu "Azra" Öykü Azra'ya bakıp gülmeye başladı "Deniz Azra uyumuş" dedi Öykü kahkaha atarken "Gerçekten uyumuş" dedi Heves gülerek Deniz gülümsedi Azra'nın yüzünü okşadı "Azra hadi uyan canım" Azra mırıldandı ama uyumaya devam ediyordu "Azra hadi güzelim" Azra kolunu Deniz'in omzuna atıp konuştu "Ya biraz daha uyuyayım noluur" "Tamam uyu ama burada değil boynun tutulacak kalk hadi yatağa yat" "Ama senin yatağına" dedi Azra gözleri kapalım "Tamam benim yatağıma kalk hadi" Azra Deniz'in odasına ilerken Deniz Öykü'nün elini tuttu "Gel Öykücüğüm koca bebeği uyutalım" Öykü kahkaha atarken odaya girdiler.Azra duvar tarafına yatmıştı Öykü de hemen onun yanına Deniz sandalyeye oturacakken Öykü seslendi "Deniz sende gelsene" "Üçümüz sığamayız ki balım" "Sığarız Deniz hadi gel" "Çocuk doğru söylüyor boncuğum sığarız sen bana doğru gel biraz daha Öykücüğüm" Öykü Deniz'e biraz daha yer açarken Deniz gülüyor ve onları izliyordu "Tamam tamam geliyorum" dedi ve kendisi için açılan yere uzandı yan dönüp elini başının altına koyup destek aldı "Deniz hadi masal anlat" "Tamam tatlım başlıyorum o zaman" Öykü pür dikkat Deniz'in anlattığı masalı dinlerken Azra da ikisini izliyordu masal bitince Öykü Deniz'e sarıldı "Biliyor musun Deniz seninle uyumak çok güzel" "Öyle mi küçük hanım neden peki" "Çünkü sen çok güzel kokuyorsun,anne gibi kokuyorsun" Deniz gözlerinin dolmasına engel olamadı kollarıyla sardı küçük kızı "Ah canım benim" dedi Deniz uykuya dalmak üzere olan Öykü'ye Azra elini uzatıp sevdiği kadının yanağından süzülen yaşı sildi gözlerine bakıp tebessüm etti küçük kızı uyandırmamak için fısıldadı "Seninle uyumak güzel,uyanmak güzel,senin yanında nefes almak güzel çünkü sen güzelsin,çünkü kalbin güzel,varlığınla etrafına güzellikler saçıyorsun sevgilim ve tüm güzelliklerinle iyi ki yanımdasın,iyi ki benim kadınımsın" Deniz kalbinden dökülen kelimeleri çıkaramadı dilinden sadece fısıldadı "Seni seviyorum sevgilim tüm kalbimle,tüm benliğimle" Azra uzanıp sevdiği kadının yanağına öpücük bıraktı "Hadi biraz uyuyalım" dedi geri çekilip yerine yatarken "Biraz uyumaktan zarar gelmez herhalde" dedi Deniz başını yastığa koyarken gözlerini kapatacağı sırada sevdiği kadının sesini duydu "Seni seviyorum sevgilim" gülümsedi ve gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Geldin •AzDen•
Fiksi PenggemarHer şeyin bittiğini, umutların tükendiğini sandıkları anda girdiler birbirlerinin hayatlarına ve bir anda o umudun içinde buldular kendilerini..