Uykulu uykulu çevreme bakındım . Az önce gördüklerim ve şu an gördüklerimin arasında uçurum vardı .
-Galiba sen sofrada da uyudun .
Ah , evet uyumuştum ! Çünkü rüyamda Lady Gaga ile birlikte düet yapıyorduk . İstemsizce hunharca güldüm . Rüyamı düşündükçe gülüyordum . Çünkü Lady Gaga et elbisesini giymişken , ben tavuk elbise istemiştim .
Ah , şimdi hatırladım . Sabahın köründe bu masadaydım çünkü bugün okul günüydü . Yaz tatili ne çabuk bitmişti.
Bizim 5 kişilik bir arkadaş gurubumuz vardı . Masal , Kumsal , Betty , Avery ve ben . Masal ve Kumsal ikizdir adlarından da anlaşıldığı gibi . Ama pek benzemezler . Masal yeşil gözlü , siyah saçlıdır , Kumsal kahverengi saçlı kahverengi gözlü . Annem arkadaş gurubumuzu bilir . Ama ailem Betty ' den pek hoşlanmaz . Betty biraz küfürbazdır .Avery grubumuzun kraliçe arısı gibi davranır .Bu grubu kuran da odur zaten . Aniden saate baktım . Okul servisinin gelmesine 5 dakika kalmış . Üstüme kazak ve altına kotumu geçirip okul servisi durağına gittim . Yürümek istiyordum. İlk defa yürümek istiyorum. Aslında üşengeçlikte 1 numarayım ama bugün yürümek istiyordum . Bende yürümeye başladım . Telefonumu ve kulaklığımı çıkardım . Kulaklığımın düğümünü çözmeye başladım . Tek üşenmediğim ve tek eğlendiğim şey buydu ; kulaklık düğümü çözmek . Kulağıma taktıktan sonra jakı telefona takıp , Calvin Harris-I Need Your Love ft Ellie Goulding seçeneğine gelip tıkladım . Telefonu cebime koyup yürümeye başladım . O sırada bana koşan birisini gördüm . Ama kim olduğunu bilmiyordum . Pek de koşamıyordu sanki . Biraz kiloluydu . Kim olduğunu çözemedim . Ama hafif hafif korkmaya başlamıştım.