- Unni, ez ruha nagyon kihívó! – Dayun kiszáll a kocsiból és fintorog, ahogy a dekoltázsára néz.
- Dehogy is, csak ne illegesd benne magad ennyire. Viselkedj természetesen – meghúzom fekete ruhájának a szoknyáját, hogy egészen a téréig érjen. Nem tapad rá, lenge anyagból van és az oldalán lévő arany berakás kiemeli a vékony derekát. Csípőre tett kezekkel nézek még egyszer végig rajta, majd bólintok.
- Úgy érzem, bármikor kibuggyanhatnak a melleim.
- Nem fognak, csak húzd ki magad. Nagyon csinos vagy – belekarolok és elindulunk a gálaterem felé.
A csilláros mennyezetre kék fények vetítődnek, a kerekasztalok pedig fehérrel vannak díszítve. Mindenhol a kék, ezüst és fehér szín dominál. A meghívókból számítottam erre, így a mélykék, bársony koktélruhám kellemesen belesimul a környezetbe.
Egy ideig csak a jópofizás megy. Bemutatom Dayunt a fontosabb embereknek, pezsgőt szürcsölgetünk, majd pontban kilenckor mindenkit a helyére parancsolnak. Elindul a műsor. A jelöltek egyesével előadnak egy-egy számot, és a fellépések végéig lehet, sőt igazából kell is helyben szavazni. Néhány hostess járkál körbe, és a kezükben lévő ládikákba kell beledobni a meghívót, aminek hátuljára írjuk fel az általunk ítélt legjobb énekest. A helyesen tippelők között majd valami ajándékot sorsolnak ki. Természetesen Jungkook nevével válok meg a belépőmtől. Ő is legjobb! Lassú dalt ad elő egyedül, akusztikus gitárkísérettel. A szám és az előadás is kiváló! Dayun szeme könnyekben úszik, innen tudom, hogy még megható is. Nem igazán figyelek rá, ugyanis Namjoont keresem.
Az eredményhirdetés előtt pár perccel pillantom meg a menedzsert a színpad szélénél. Mintha szánt szándékkal rejtőzködne, alakja beleolvad a függönybe. Mit csinál ott hátul?
Várjunk csak!
Azt írta, hogy a szervezés fárasztotta le. Ő szervezte volna a rendezvényt? Vagy csak a fellépéseket? Ugyan, hiszen ez egy újabb RM átadó. Az a titokzatos producer mindenhol ott van. Ha sikerül Namjoonnal beszélnem, rákérdezek mi az Ő szerepe ebben az egész hajcihőben. Mégis kicsoda Ő valójában?
Jungkook megnyeri a népszerűségi díjat. Nem meglepő, a többiek felejthetőek voltak. Nem is emlékszem rájuk! Mindenki gratulál neki és Namjoonnak is, éppen ezért esélyem sincs, még csak megkörnyékezni sem őket. Inkább várok, amíg szépen lassan elszivárognak mellőlük. Addig Dayunt biztatom, hogy legalább Ő beszéljen Jungkookkal.
- Unni! A VIP szekcióba nem mehetek be – hátrál meg, miközben megint a dekoltázsát igazgatja.
- Ugyan már! Odamész a bárpulthoz, aztán ha Jungkook észrevesz téged, integetsz neki. Onnan már egyenes út vezet a VIP részre – kisebbet lökök rajta, hogy induljon meg. Lesz még mit tanulnia az biztos!
- És ha nem fog észrevenni? – újból megtorpan.
- Akkor iszol egy pezsgőt. Ne kéresd magad! Ő írt rád, biztosan keres már téged – kiengedett hosszú haját a válla mögé simítom, majd én magam kísérem a bárpulthoz. Rossz nézni kipirult arcát és kétségbeesett tekintetét.
- Unni! Nekem ez nem fog menni! – hajol a fülemhez, mikor leülünk a bárszékre.
- Dayun. Tetszik neked a fiú? – elkerekednek a szemei és a szája elé kap kezével. – Ugyan már! A bolond is látja rajtad mennyire odáig vagy érte. Hidd el, Ő is tudja – kacsintok és fejemmel az előttünk lévő VIP részleg felé bólintok.
YOU ARE READING
✔️A siker útján (RM FF)
FanfictionJo Eunji mindig tudja ki kell a Comet Records számára, és azt minden esetben meg is szerzi! Jeon Jungkook a legújabb kiszemeltje, de arra nem számít, hogy a fiú menedzsere, Kim Namjoon az útjába állhat. Az sem segíti, hogy főnöke (Kim SeokJin)a nyak...