~2~

4.6K 417 151
                                    

Merhabalarr aşk kuşlarım! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Sınır: 50 vote, 50 yorum

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 14/04/2019

Kim Cho Hee

Şoför valizleri yanıma bırakarak çıkıp gittiğinde koskoca evin kapısının önünde bir başıma kalmıştım. Sahi ben burada ne arıyorum?

Bu kadar çok parası olmasına rağmen neden bana ayrı bir ev almak yerine onunla ve sadece seslerini, gerçek hayatta nasıl olduklarını bilmediğim yabancı altı erkekle aynı evde bulunduruyordu ki?

Anlamıyorum, anlamayacağım da...

Valizimin kulpunu tutup, mesaj olarak gelen şifreyi girerek açılan kapıyı iteleyerek içeriye girdim. Dizilerdeki, filmlerdeki villalar gibiydi burası.

Kocaman, şaşalı eşyalar ve bomboş bir ev.

Boş duvarlar üzerime üzerime doğru gelirken, silkelenerek ayakkabılarımı çıkarıp önümde duran küçük -bana tam olacak- terlikleri giyinerek valizimi sürükleyerek içeri girdim.

Karşımda kocaman bir salon vardı, salonun tavanı fazlasıyla yukarıdaydı tam karşımda kocaman bir cam vardı, camın sağ tarafındaki duvar televizyona ünitesiyle sarılmıştı ve duvara asılı kocaman bir televizyon vardı. Salonun, bitiminde üç-dört basamaklı merdivenler vardı.

Merdivenlerin ardında camlı iki kapı vardı, iki kapıda birbiriyle birleşikti camdan gördüğüm kadarıyla orası mutfaktı. Mutfağın sol tarafındaysa yukarı çıkan merdivenler vardı, büyük ihtimalle odalar üst kattaydı.

Yavaş adımlarla salonu geçip, merdivenlerin önüne gelerek durdum ve valizimi iki elimle kavrayarak merdivenleri çıkmaya başladım.

Tek başıma o kadar çok ağır şeyler taşımıştım ki, artık taşıdığım şeylerin ağırlığı beni rahatsız etmiyordu. Belimin, boynumun veya kollarımın ağrımasına neden olsa da sorun değildi, nasıl olsa alışmıştım.

O kadar çok şeye alışmıştım ki, biri tam şu anda beni bu merdivenden düşürse ölmem...

Zaten ölmüş biri nasıl tekrardan ölsün ki?

Kim Seokjin

''Eve bıraktın mı?''

''Evet Bay Kim''

''Tamam teşekkürler'' telefonu kapatıp, cebime koyarak çocuklara çevirdim bakışlarımı. Yoongi, dizlerine kollarını sararak: ''Kardeşin gelmiş mi?'' diye sordu.

''Evet, lüks bir hayatı neden kaçırsın ki?'' dedim gülerek. Cho Hee ve paraya olan aşkı, yurt dışındaki bakıcı ailesi onun fazlasıyla paraya düşkün olduğunu, her gün alışveriş yaparak dolabını, odasını yenilediğini söyleyip duruyorlardı.

Gerçekten çok acınası, bir parayla her şeyini satabilirdi. Belki, masumiyetini bile para karşılığında satmıştır buna eminim.

''Hyung kardeşin gerçekten de bakıcı ailesinin söylediği gibi biri mi?'' omuzlarımı silkip: ''Bilmem, küçükken anneme ve babasına hiç zorluk çektirmezdi. Ben bir sürü şey istememe rağmen o bir kez bile zorlamadan bir şey almamıştır.'' dedim. Garipti! Gerçekten öyle bir kızın, böyle bir kıza dönüşmesi mümkün mü?

''Para her şeyi, herkesi değiştirir hyung'' Taehyung'un yorumu aklımdaki sorunun cevabı olmuştu. Para onu değiştirmişti, neyse ki para bizi benliğimizden söküp almadı. Eğer azıcık annemize çekmiş olsaydı belki paranın onu değiştirmesine izin vermezdi.

Sevgiye Direnç | Kim Taehyung | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin