~17~

3K 242 123
                                    

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 29/12/2019

-4 Yıl Sonra-

Kim Cho Hee

Üç yıl önce gözlerimi açtığımda bir hastane odasında Madam Lee ile baş başaydım. O an her gün, her saat başı kapıya bakarak bir umutla onlardan birinin gelmesini bekledim ama hiçbiri o kapıyı açıp içeriye girmedi. Sadece ben ve Madam Lee vardık, sonrası zaten çok hızlı gelişti. Özel bir ekip geldi, beni alıp bambaşka bir yer olan Norveç'e götürdüler, orada üç yıl boyunca sık sık gerçekleşen bayılmalarımın azalmasına hatta yok olmasına yardım ettiler daha sonra bir bakmışım kendimi dans ederken, şarkı söylerken buldum. İyice toparlanmıştım geçmiş beni kesinlikle rahatsız etmiyordu, asla yapmam dediğim şeyi tam olarak yapmaya başladım ve bir yıl önce de Güney Kore'ye gizli bir şekilde dönüp, çok tanınmış bir şirkette stajyerliğe başladım ve bir yılın sonunda solo çıkışımı gerçekleştirdim.

Kim Seokjin'in kız kardeşi olarak çıkışımı gerçekleştirdim. Artık tüm dünya bizim kardeş olduğumuzu biliyordu, aynı babadan olmadığımızı da biliyorlardı. Belki de bu kadar iyi yerlere gelmemin sebebi Kim Seokjin'in kardeşi olmamdı diye düşünebilirler, düşünebilirsiniz ama kesinlikle öyle değildi. Bunu ben yapmıştım, bunu Kim Seokjin'in kardeşi Kim Cho Hee değil. Bu zamana kadar, büyük zorlukları atlayarak gelen Kim Cho Hee yapmıştı.

Acıyı geriye atan, mutluluğu öne almayı sonunda başaran Kim Cho Hee yapmıştı. Biliyor musunuz? İlk kez Tanrının yanımda olduğuna gerçek anlamda inandım. İlk kez kendimin değerini anladım.
Bunun sebebi hem Norveç'te geçirdiğim harika, stressiz, huzur dolu üç yıldı hem de dans ederken, şarkı söyleyip, sözler yazarken içimi döktüğüm o anlardı. Garip bir şekilde nefret ettiğim şey benim ikinci kurtuluşum olmuştu.

Gözlerimi araladığımda kocaman bir kalabalık çığlıklar eşliğinde adımı haykırıyor, ellerinde pankartlarla bana gülücükler gönderiyorlardı. Uzun zaman sonra ilk kez tekrar sevildiğimi hissediyordum, seviliyordum. Sevilmek... ne kadar güzel bir şeymiş....

''Merhabalar, ben Kim Cho Hee...'' alkışlar kuvvetlendiğinde gülümseyerek devam ettim: ''Şarkıyı söylemeden önce size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Hakkımda yazılan bir sürü şey var, bazıları doğruluğu kesin ama geriye kalan şeylerin hiçbir doğruluğu yok ve bir de hakkımda yazılmayan şeyler var. Şu anlık kendimden bahsedeceğim şey buydu, bunların içeriğiyse söyleyeceğim şarkıdan sonra gelecek.'' dedim ve bakışlarımı arkamdaki orkestraya çevirerek başımı salladım. Baterist çubuklarını üç kez birbirine vurarak geriye saydığında giren müzikle beraber şarkı söylemeye başladım.

-Şarkıyı dinleyin -Tek kişi söylemiyor ama anlamı önemli ;)-

Krala gerek yok Tacımı aldım
Bir kahramana ihtiyacım yok
Beni yerden kaldırmak için
Bu kalbi ben inşa ettim
Yüksek sesle atıyor
Hiçbir kötü kanın
Bizi yıkmasına izin vermeyeceğiz.

Daha yükseğe uçmaya devam et
Savaşçı gibi savaş
Ya ihtiyacım olan her şeysem
Kraliçe bir Mesih,
Güçlü bir kurtulan
En kötü günler bile
Benden en iyi şekilde yararlanamayacak.

Çünkü ben cesur olmak için doğdum
Kimin içinde olduğumu biliyorum
Ve özür dilemeyeceğim
Yaptığım hatalarımdan
Ve gökyüzündeki kaleme uçmam için
Kanatlar verdiler.

Sevgiye Direnç | Kim Taehyung | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin