6.

113 5 0
                                    

J-hope pov.

Ma a menedzser mondta hogy ha szeretnénk meg látogathatjuk a családunkat. Majd ki csatantunk az örömtől.

Már mindenki pakolt mikor Jin el kezdet ordítani hogy mindenki a konyhába.

- Mi az Jin? Mit tört már el Nam? - kérdezte Jimin mire a lieder  gyengéden tarkón vágta. Ezen jót röhögtünk.
- Most nem tört el semmit, de van egy kis bökkenő No Eullra ki vigyázz? - kérdezte. Mindenki a fejére csapot mert ez el felejtettük. Ahogy agyaltunk No Eul is megérkezett de senki nem vette észre. A lány elő vett egy doboz fagyit és mikor helyet foglalt a fotelban akkor Jin el kezdet ordítani.
- TESZED LE AZ A DOBOZ JÉGKRÉMET MÉG A VÉGÉN FÁJNI FOG A HASAD - mondta Jin.
- Na végre hogy észre vett valaki - csapta össze a két kezét.
- Mi óta vagy itthon? -kérdezte Jimin.
- Körülbelül másfél órája -válaszolta.
- Skacok majd én maradok -mondta Yoongi.
- De Yoongi - kezdet volna bele Nam.
- Majd jövő hónapban ki vesszem és amúgy is anyum szülinapjára haza szeretem volna menni - mondta. Mindenki bólintott de No Eul még mindig nem értett semmit. Végül Jimin el magyarázta mi is a helyzet.

-Miattam nem kell ki hagynod azt hogy haza mehes - mondta a lány.
- Úgyis jövő hónapban szeretem volna ki venni szabit mert anyukám születés napja lesz -mondta Yoongi. No Eul oda ment hozzá és megölelte.

No Eul pov.

Szomorú voltam Yoongi miattam nem mehetett haza a családjához. A többiek már készen álltak az induláshoz. Jin háromszor kérdezte meg Sugat hogy nem baj ha rá hagynak mindig azt válaszolta nem. 

- Vigyázz magadra! Te meg vigyázz rá!- mondta Jin miközben elköszöntek.
-Nyugi nem lesz semmi baj - válaszolta a fiatalabb. Fél óra múlva eltudtak indulni. Most már Yoongival keten vagyunk az egész lakásban.  Én le ültem a kanapéra és bekapcsoltam  a tvt. Nézegetem a csatornák között mikor meg láttam a kedvenc filmem a Drity Dancinget ott hagytam.
-Mit nézünk? - kérdezte a srác.
- A piszkos táncot - mondtam kicsit el finrorodott de nézte velem. A film végén Yoongi óriásit ásított. Ezen én jót mosolyogtam. Ki mentem a konyhaba hogy valami ehetőt csináljak ketőnknek. Mikor kész lettem szoltam hogy jöhet enni. Csendben ettünk. Mikor végeztünk be pakoltam a mosogatógépbe. Mivel este van el mentem fürödni. Fürdés után felöltöztem majd beszáritottam a hajamat. Ki lépve a fürdőből a laptomomhoz mentem. Felhívtam a barátaimat. Anyira boldog voltam hogy beszélgethetem velük. Mier észbe kaptam éjfél volt így el köszöntem tőlük de hiábba próbáltam aludni de nem ment. Ki mentem az udvarra. Meglepetésemre Yoongi is kint volt. Oda ültem mellé és bámultuk a csillagokat.

Yoongi pov.

Egy ideje ide kint ülök az udvaron és bámultam a csillagokat. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki le ült mellém. Mivel a srácok nincsenek itthon csak No Eul lehet.  Oldalra pillantottam és láttam hogy nézi a csillagok. Hiábba próbáltam vissza nézni az égre nem ment csak őt tudtam nézni. A hold fényben olyan szép. Hirtelen késztetészt éreztem hogy áttöleljem. Közelebb mentem hozzá és félkézzel áttöleltem. A lány hirtelen megszepent de hamar feloldott és közelebb simult hozzám. Nem tudom menji ideje ülhetünk ott de szuszogásra lettem figyelmes elaludt. Óvatosan fel emeltem és fel vittem a szobájába.

Szépen óvatosan le tetem az ágyára és be takartam. Olyan aranyos mikor alszik. Éppen indultam volna ki. Mikor meg fogta a kezem és  halkan de érhetően azt mondta maradjak. Be feküdtem melé és átt öletem és bele fura a fejét a melkasomba és aludt tovább. Nem kellet sok idő én is el aludtam.

Reggel felébredve meg pillantottam a már ébren lévő No Eult.
- Jó reggelt - mondtam.
- Neked is. Jól aludtál? Egyáltalán tudtál melletem aludni? - kerdezte.
- Igen tudtam - válaszoltam majd megöleltem a lányt.
- El megyek reggeliért oké?- kérdezte.
- Menjünk együtt - mondtam.
- Oké de akkor készülődjünk -mondta majd felkelt az ágyról én is követtem  példáját.

20 perc alatt elkészültünk és elindultunk egy kajáldába. No Eul kérte ki az ételt. Mikor ki hozták neki látunk. Éves után semmi kedvem nem volt haza menni így mondtam hogy menjünk el a palotába. Tudtam hogy szeretne el menni oda.

-Mit szólnál hozzá ha hanbokot is kölcsönöznénk?- kérdeztem a lányt. A szemében láttam a csilogást ebből tudtam hog igen. Ahogy a boltba értünk el kezdet keresgélni mire meg telálta a meg felelőt én is valami olyat kerestem ami paszolt hozzá

 Ahogy a boltba értünk el kezdet keresgélni mire meg telálta a meg felelőt én is valami olyat kerestem ami paszolt hozzá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A maszkomat le vettem nem érdekelt ha meg látnak. Egy ideje setál hátunk mikor egy fotóst látunk aki az eberekről csinál műveszi képet pénzert. Mi is be álltunk egy kép erejéig. (Így nézet ki a kép 👇)

Miután végeztünk a palotaban vissza vittük a ruhákat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután végeztünk a palotaban vissza vittük a ruhákat. Majd elmentünk ebédelni.  Miután ettünk csak járkáltunk a városban. Este haza érve rendeltünk kaját.

Evés után el takaritottunk majd mentünk aludni. Eszméltlenül jól éreztem magam No Eullal. Bárcsak soha ne érne véget ez a nap.

" Sziasztok itt a kövi rész. Kicsit sokára hoztam mert nem volt ihletem. Remélem tetszet ez a rész. További jó olvasást "

Szeretni fogsz valaha?Where stories live. Discover now