Co jeśli każdy człowiek jest inteligentny, tylko wiele pokoleń temu ludzki organizm uznał głupotę za mechanizm obronny?
Ewolucja pomaga żywym stworzeniom odnaleźć się we własnym środowisku, nieprawdaż?
Ludzie kształcili systemy wiary wiele, wiele lat temu. Ktokolwiek im zaprzeczał był zabijany lub karany w inny sposób. Ktokolwiek szukał głębszego sensu danego problemu musiał się liczyć, że ryzykuje życiem.
- Ejj, patrz co się z nim dzieje, napewno demon go opętał, nie ma innego wyjścia.
- A może to jakaś choroba? Może ma coś z głową?
- LUDZIE! DIABEŁ! ZABIĆ GO! ZAPRZECZYŁ WINY SIŁ NIECZYSTYCH!!!
Tak to właśnie wyglądało.
Ewolucja więc sprawiła, że zaczęło się rodzić mniej ludzi o większej inteligencji, lub wprowadziła głupotę, aby nać chronić. Pokolenie za pokoleniem ludzie się zmieniali. Elity, którym udało się przetrwać mimo inteligencji (na przykład ją ukrywając), zaczęły rządzić. Potomkowie "głupich" dziś mają gorzej, ale z czasem udaje im się nauczyć tego co potomkom "Elit". Niestety, przychodzi to z czasem.Możecie mówić, że to tylko tłumaczenie idioty, który nie chce pogodzić się z tym jaki jest.
Ja, wiem, że jestem idiotą.
Ale następnym razem, gdy ktoś nazwie was debilem, idiotą, cepem czy taboretem umysłowym, zastanówcie się czy to aby napewno wasza wina.
Wasza? Aby coś było waszą winą musielibyście tego chcieć. Jeśli się stało, a nie chcieliście żeby się stało to jest to wina środowiska. Nie mieliście na to wpływu. Nie przejmujcie się tym.
Na własnym przykładzie wam powiem, że zbędne przejmowanie się zbyt dużą ilością spraw na dobre wam nie wyjdzie...
Przejmujcie się tylko tym, co jest naprawdę ważne.
Nie musicie się słuchać. Możecie mnie wyśmiać. Nie będę się tym przejmował.
CZYTASZ
Szary Wilk - Myśli i Problemy
Non-FictionCo, gdyby zajrzeć do głowy nastolatka, u którego myśli bez przerwy biją się między sobą? Czy warto w ogóle zawracać sobie tym głowę? Ja jestem Szary Wilk, a tutaj przekaże wam może 1/70 tego co dzieje się w mojej głowie podczas niecałej godziny. Za...