İlk bölümümüz hayırlı olsin
Hayde vira demir bismillah🌊
NEFESTEN;
Sabah hiç bir şekilde alarm olmadan uyanabilmeyi başarmıştım.telefonumu alıp baktığımda alarmın çalmasına daha iki saat vardı yani saat 05:03 idi. Bende heyecandan olacağını düşündüm çünkü artık londra şehrinden gitme vaktiydi.Çok mutluydum,o güzelim kurban olduğum memleketime artık geri gidecektim TRABZONUMA. Hemen dolabima gidip kıyafet sectim ve giyindim.
Nefesin londradan türkiyeye giderkenki kıyafetıZaten iyileştimde sağlık durumlarımda iyi.Yani ben kanserdim,meme kanseri. Buraya londraya geldiğimde 4 ay sonra öğrenmiştim. Aslında pekte şaşırmadım.Bütün olaylar üst üste gelince birde bu hastalık,derken yerle bir olmuştum.Ama artık 2 ay önce bu hastalıktan kurtulmuştum.Ama tabi siz şu an olayların aslını bilmiyorsunuz.Daha uçağın kalkmasına çok vardı saat 15:30 da kalkacaktı. Bende o zamana kadar size başımdan geçen yani 4 sene önceki o kişi yüzünden buraya gelmek zorunda kaldığım başımdan geçenleri anlatıyorum...
Flasback (4 sene önce )
NEFESTEN;
Telefonumdan gelen ses ile yataktan çıktım. Bugün üniversitenin ilk günüydü. Hemen lavaboya girip önemli işlerimi halledip yatağıma geri döndüm. Üstümü değiştirip hemen aşağı indim. Aslen trabzonluydum ama ailemin uzunden istanbulda okumak zorunda kaldım beni memleketimden alı koydular SANKI TRABZONDA OKUL YOK! Sakin ol nefes sakin sakin neysa. Hemen kahvaltı etmeden okula doğru yürümeye başladım.Nefesin kombini
SSadece gözlük,kahve ve kalem yok!
Zaten pek arkadaşım olmaz yada hiç olmaz. Çünkü benimle kafa dengi deli dolu biri olması lazım.
TAHİRDEN;
Sabah kalktum gece geç uyumama rağmen dinç ve kaltum herneyese. Ula keşke anamların sözüne bakmasaydım.diylerki geleceğin için. SANKI TRABZONDA OKUL YOK! neysa sakinim sakinim...YOK OLAMAYRUM yüri tahir yuri. Hemen giyinip kahvaltı etmeden kendimi evden attım...Tahirin kombini ve arabası biliyorsunuz; ) (aşık oluyorum bu fotoğrafa ❤)
YAZARDAN;
İkiside aynı okulun yolunu tutmuşlardı,yollar farklıydı.Ama ikiside aynı kahveciye girdiler aynı anda birbirlerine bakıp dona kaldılar. Ilk görüşte aşkmıydı şimdi bu yoksa?Nefes;uzaktanda olsa o kehribar gözleri görebiliyorum.
Ne oluyor sana nefes! Kendune gel ilk görüşte sevdalandı sanki.Tahir;uzaktanda olsa o orman gözleri görebiliyorum.
Ne oluyor sana tahir kendune gel bakayım ilk görüşte sevdalandı sanki.İkiside o bakmalarını aynı anda bozdular ve onları siparis almak icin bekleyen kişiye doğru yürümeye başladılar.
İkiside aynı anda "bir tane çay alabilirmiyum?"aynı anda birbirlerine bakıp tebessüm ettiler. Sonra hemen kasiyere baktılar,kasiyerse anlamıştı durumu onların birbirlerine yâr olacaklarınıKasiyer;üzgünüm efendim burada çay satmıyoruz sadece kahve satıyoruz...başka birşey ister misiniz efendim?
Nefes;yok teşekkür ederum.
Tahir;bende istemiyrım sağolun da siz niye çay satmiysiniz?
Kasiyer;eee efendim burası dediğim gibi kahveci
Tahir; tamam sağolun
Kasiyer; ne demek efendim yine bekleriz
Ikisinde kapıdan çıktıklarında ilk adımı tahir atar
Tahir;merhaba ben tahir siz?
Nefes;nefes memnun oldum
Tahir;bende
Uzunca bir ara geçer.o arda ikiside gözlerinin içine,en derinlerine bakıyordur. Ama sessizliği nefes bozar.
Nefes;karadenizlisinuz galiba.
Tahir;evet trabzon,sürmene. Siz?
Nefes; gerçekten mi bende trabzon,sürmeneliyim.
Gahir;ula acaba biz nasul karşilaşmaduk?
Nefes;ben genelde dışarıya çıkmazdım ama birkaç yere giderdim.
Tahir; anladum acaba yanlış anlamazsanız nereye gidiysınız?(yanlış anlamasın şimdi ya)
Nefes; okula,siz?(niye hesap soruyosa)
Tahir;bende hangi olkul peki?
Nefes;*****okulu.
Tahir; bende oraya gidiyrım da birlikte gidebilirmiyuz?
Nefes; olur olur...galiba şive den vazgeçeçemiyorsunuz?
Tahir ;e tabi doğupta büyüdüğüm memlekette kac sene kalmışım orada ailem sırf daha iyi bir yerlere geleyim diye gondedi ama şimdi ise özlüyorum...sizin de aynı galiba?
Nefes; evet ailemde sırf ben iyi bir yerlere geleyim diye gönderdi şimdi ise sıla hasreti çekiyorum
Nefes&Tahir;SANKİ TRABZONDA OKUL YOK!
Ikiside gülmeye başlarlar. Ve arabanın içinde birbirlerini tanımaya,tanıtmaya başlarlar. Bol sohbet ederler ve sonunda okula gelirler...
●
●
●Selam nabaysınız ula uşaklar.😀
İlk bölümümüz hayırlı olsun🌺
Yarın belki gelebilir biliyorsunuz sınav haftasında olanlarda var yaklaşanlarda var benimse haftaya pazartesiden türkçe ile başlıyoruz ama bölümler gelecek merak etmeyin.
Evet yarın ulaşla irem canlı yayındalar❤çok galp anam
Sizi öpüyorum ponciklerim❤💙🌊