4 - D Ö R D Ü N C Ü

259 6 2
                                    

Nefes: Ne!?

Tahir: Ne deme kurban olayım nefes ne deme. Hayır de. Olmaz de ama ne deme ha?

Nefes: Tahir ben ne diyeceğim bilmiyorum çok erken olmadı mı sence?

Tahir: Evet sende haklısun fazla erken oldu ama kızum buda yürek be (çaresizce söyler )

Tahir ve nefes sahildeki bankta otururlar ve öylece denizi seyretmeye başlarlar. Nefes birden kol saatine bakar saatin 20:48 olduğunu görür 12 dakika kalmıştı 9 olmasına. Oturduğu banktan kalktı. Kalkmasının ardından tahirde kalkar.

Nefes:bu hafta cuma günü okuldan sonra burada buluşalım.

Der soğuk bir şekilde konuşarak. Tahirse nefesin bu şekilde davranmasına şaşırır ve kırılır. Sonra tahir buruk bir tebessüm ile;

Tahir: Tamam... hadi gel bırakayım seni. Hem hava karardı,soğukta. Hadi

Nefes: yok istemiyrım giderum ben

Arkasını dönüp kocaman bir tebessüm ile yürümeye başlar ama daha karşıdan karşıya yola bile geçemeden ayakları kesilir. Affalar ama anlar tahirin kendisini sırtına aldığını. Bu arada herkes işlerini bırakmış gülerek onlara bakıyordu

Nefes: tahirrr! Pirak beni pirak! Insanlar bize bakıyor

Tahir: itiraz istemıyrım nefes hanum bak herkes bize bakay bi sus da. Ben bırakacağım seni

Nefes: ya bıraksana be adam... gülmeyin ula sizde!

Tahir: bak insanlar bize gülüyor daha çok gülmesini istemiysan seni ben bırakacağım evine

Nefes:tamam be adam tamam bırak daha fazla rezil olmak istemiyrım!

Tahir: he şöyle bi dinle da! (Yere bırakır)

Nefes:bağa bak tahir efendi benim ağzımı bozma!

Tahir:yoksa? Ne yaparsun?

Nefes: o kalın kafanı kırarum!

Tahir: acale etme,koyarım kafamı dizine istediğin gibi kırarsın.

Nefes: sen o kafanı dizime koymaya kalkta,bak ben nasıl kırıyorum!

Tahir:ben ne dedum!...

Nefes o an donup kalır tahir ise hemen nefese;

Tahir: nefes, istersen biraz daha kalalum he Nasıl olur? Çünkü herkes bize bakay.

Nefes: yürü tamam yürü. Deli ya!

Tahir ve nefes hiç konuşmadan arabaya doğru yürürler. Arabaya bindiklerinde nefes kollarını bağlamış bir şekilde camdan dışarı bakar tahir ise sırıtarak nefese,sevdalanduğu kadına bakıyordur.

Kısa bir zaman süresinde tahirle nefes, nefesin evine gelir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kısa bir zaman süresinde tahirle nefes, nefesin evine gelir. Nefes bir şey demeden arabadan iner ve apartmanın kapısına gelir tam açacakken, tahir ona seslenir.

Tahir: GÖRÜŞÜRÜZ NEFES-İM

Nefes şok olur ama kendine gelir. Ve yine arkasını dönmeden ve hiç bir şey demeden sırıtarak apartmanın içine girer. Tahir ise arabada gülerek yoluna devam eder az çok anlamıştır nefesininin hoşuna gittiğini. Ama cumaya kadar içi içini yiyecek. Ve bunu oda kendisinden daha iyi biliyordu.


Tahir eve geldiğinde hemen kendisini direk koltuğa atar ve üstündeki o yorgunluk ve mutlulukla uyuya kalır.


Nefes ise hemen o üstündeki yorgunluğu atmak için uyumak yerine günlüğüne yazı yazmak ister.

Nefesin Günlüğü :

Evet, ilk defa aynı günde iki defa yazıyorum sana... ama sen benim tek dert ortağımsın. İkimiz seninle 6 yıldır arkadaşız. Babam almıştı seni bana doğum günümde ve o güne kadar benim hem dert ortağım,hemde sırdaşım oldun... Bugün o galiba SEVDALANDIM dediğim adam bana sevdalanmış. Okadar mutlu, o kadar heyecanlandım ki. Kalbimin ritmi değişti. Midemde kelebekler uçuştu. Değişik bir histi bu . Ona bu cuma cevabı mı vereceğim. Eminim cumaya kadar içi içine sığmayacak. Ve bugün sahilin orda yani bana sevdasını açıkladığı yerde kavga ettik yani atıştık . Yok efendum seni eve ben bırakacağım. Birde beni sırtına almaz mı ?. Ah el mahkum kabul ettim. Arabada hiç konuşmadık ama bana baktığını hissediyordum. Evime geldiğimizde, hiç bir şey demeden arabadan indim tam kapıdan giricektim ki bana "görüşürüz nefes-im" dedi. İm kelimesini daha sonradan ekledi. Galiba cevabım evet olacak. Hadi şimdilik görüşürük.

CUMA GÜNÜ GELIR

Ne yapıyorsunuz beyaa ben geldim. Evet geçen hafta yazacaktim tam dediğim günlerde ama malesef içimde bir üşengeçlik bir tembellik anlatamam. Ama buradayım. Dilhun hikayem ise saat 8 buçuk 9 buçuk civarında gelecek.

Evet annem ile birlikte sen anlat kardenizin geçmiş bölümünü izliyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet annem ile birlikte sen anlat kardenizin geçmiş bölümünü izliyoruz. Ben hem hikaye yazıyorum hemde izliyorum jsmejsms hazerin ta a***a hadi bay.

 Ben hem hikaye yazıyorum hemde izliyorum jsmejsms hazerin ta a***a hadi bay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynı diziye karşı böyle oldum. Berkcan güvene saygılar,sevgiler... Biz linç tayfa olarak hazerin allah belasını versin diyoruz AMİN.

Anka-ı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin