SELAMLAR OLSUN HERKESE NASSINIZ HİKAYEYE BAŞLAYUN SONDA AÇIKLAMAM VAR SİZE AMA ÖNCE HİKAYEYİ OKUYUN...
CUMA GÜNÜ GELİR :
İkisi de o günden sonra hiç uyuyamadılar, sadece ara sıra konuştular. Hatta hiç denilebilecek kadar. Sadece sabahları, günaydın, merhaba. Akşamları ise, iyi aksamalar. Sadece buydu. Okula ve eve birlikte yürüyerek gidiyorlardı. Ama konuşmuyorlardı. Kısacası çok heyecanlıydılar.tenefüslerde ise en yakın arkadaşlarının yanına gidip tavsiye istiyorlardı. En çokta tahir... Ve gün gelip çatar. Cuma günü gelir. Okul çıkışı bu sefer nefes eve kız arkadaşlarıyla,tahir ise erkek arkadaşlarıyla eve gider. İkisi de hazırlanmaya başlar.
Nefes: ya kızlar oldu mu sizce üstümdekiler?
Ayça: kızım saçmalama! Çok güzel oldun kuzum.
Toprak: ya vallahi ben seni anlamıyorum ayça. Birden kızıp daha sonra iyilik perisine dönüşmüşsün gibi konuşmak...Sen bakma buna muhteşemsin...
Nefes: teşekkür ederim kızlar... ee sen başak, bir şey demedin, olmadım mı yoksa!?
Başak bir eli çenesinde nefese bakarken, nefes ise başağın üstündekileri beğenmediğini düşünüyordu. Oysaki başak içinden böyle güzel bir kıza her şeyin yakıştığına hayran kalıyordu. Ve alkışlayarak;
Başak: yani ne diyebilirim ki? Böyle güzel bir kıza her şey yarışmasında ne yapsın?