Evet uzun bir aradan sonra yani pek uzun olmadı ama Her Neyse HOŞGELDİNİZ şıp şıp şıp (alkış sesi sjsmsjs)
Bu arada bu flashback meselesi yani geçmişe dönme meselesi 3 bilemedin 4 bölüm belkide daha fazla sürebilir... üzgünüm,sory...
Nefes ve tahir okula gelirler.
Nefes:şey ben teşekkür ederim.
Tahir:niye teşekkür ettinki ikimizde burada okuyoruz nedu yani.
Nefes:e tahir bende biliyrım aynı okulda okuduğumuzu insanca teşekkür ettik hani beni getirdiğin için sende anlamiysın pesYani!
Tahir:he şimdi düşti jeton...ne demek efendim görevimuz.
Nefes:hay çok komik te allahım ya!
Tahir:haydi nefes haydi az riv riv çok iş
Nefes tahire ters ters bakar,tahirde hemen ellerini yukarı kaldırıp " ula tamam birşey demeduk" der. Ikiside sırıtarak arabadan iner. Okulun bahçesine girdiklerinde bazi lar sevgilileriyle yürüyor, bazıları kankaları ile birlikteydiler.
Okulun içine girip hemen merdivenlerden yukarı çıkmaya başlarlar müdürün yanına. Tabi o sırada yine konuşmaya başlarlar.Nefes:eee acaba ikimizin sınıfı nereye çıkacak?
Tahir:valla bilmiyrım ama nefees bak yalnış anlama sana birşey söyleyeceğim.
Nefes:tabi gönder gelsin de neden bu kadar tırstın merak etme yalnış anlamam
Tahir:yav kızım ondan değil...bak şimdi inşallah diyrımki sınıflar aynı olsun çünkü...
Nefes:çünkü?
Tahir:heh gelduk
Nefes : tahir bekle
Tahir:dur nefes...tık tık tık
Müdür: gel!
Tahir:şey hocam biz sınıfımızı öğrenmeye gelduk
Nefes:evet
Müdür : sınıfımız? Sevgilimisiniz? (Sırıtarak söyler )
Nefes,Tahir:yok hocam kesinlikle öyle bişey yoktur
Müdür :tamam gençler sakin heyecanlanmayın...şaka yaptum
Nefes : karadenizlimisunuz hocam?
Müdür : evet kizum siz?
Tahir,nefes: bizde
Müdür : hemşeri çıktık desenize
Tahir ve nefes tebessüm ederler
Müdür:çok uzattım sınıfınız 13/K (isteyenler başka bir sinif diyebilir ben karadenizin k sından yaptum)
Tahir:yok estağfirullah hocam sagolun teşekkürler
Müdür : bu arada çok yakışıyorsunuz gençler
Tahir ve nefes utana utana müsade isteyip hiç konuşma yarak sınıflarına gitmiştir...
Tahir:birlikt-
Nefes:birlikte oturalım ne dersin? Sahi sen ne diyecektim lafını böldüm kusura bakma
Tahir:bende birlikte oturalım diyecektim
Birlikte cam kenarındaki en arkadan 2. Sıraya otururlar ikiside hiç konusmazlar ve yanlarındaki camdan çocuk gibi kollarını bağlayıp dışarı bakarlar sınıfta ise bir kaç öğrenci vardı onlar da genelde inek olanlar ve kendilerini testlere bgimenlerdi (yalnış anlamayın inek fln değil fazla çalışkan )
Bir sure sonra sessizliği nefes bozar...