6 - A L T I N C I

256 11 2
                                    

Selamlarrrr mevhaba avkadaşlav nabaysunuz? bende çok iyiyim yaw,teşekkür ederim çok şükür. hamudmdismdiskxiek artık yorum atan ilk kişiye bir dahaki bölümü ona armağan edecim. Şimdi inin aşşa uşaklar hikaye mi okuyunuz litfin hansnshajwua buyrunuz efendim....

[2 Ay Sonra]

Tahir nefes lerin evlerinin önüne gelmişti. nefesine haber vermek için telefonunu cebinden çıkartarak rehbere girdi. "Nefesim" yazılı olan yazıya bastı ve telefonu kulağına götürdü.

"Nefesim" aranıyor...

' dııt dııt dııt ' (telefon çalma şeysi )

N: alo, tahirim.
T: alo, nefesim ben geldim kapıdayım.
N: tamam. Ben aşağı iniyrım o vakıt.(cilveli)
T: in o zaman o vakıt.

Çağrı sonlandırıldı...

Nefes hemen çantasını odanın yanındaki kapıdan alarak sırtına geçirir. Ve hemen kapıyı kapatarak jet hızıyla merdivenlerden aşşağıya iner. Apartmanın kapısını açar açmaz karşısında tahiri arabasının pikabının üstünde görür.

Hemen sıcacık bir gülümsemesi ile sevduğuğunun yanuna gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen sıcacık bir gülümsemesi ile sevduğuğunun yanuna gider.

Tahir: nefesumm.

Nefes: tahirmm. ( sarılırlar )

Tahir: e haydi gidelum o zaman.

İkisi okulun yolunu tutarlar. Arabada normal bir şekilde gidiyorken bir an nefesin göğsüne sanki bir bıçak saplanmış gibi bir acı girer. Nefes durumu belli etmek istemesede zar zor inlememeye çalışır. Ama başaramaz, tahir fark eder.

Tahir: nefes iyi misin?

Nefes: iyiyim iyiyim, merak etme canım.

Tahir: bak nefesim hiç iyi gözükmüyorsun. Yolumuz üstü hastaneye gidelim.

Nefes: iyiyim tahirim. Bak bir şeyim yok, geçti, uzatma.

Tahir: a-

Nefes: aaaa ama tahir sinirlerim bozulay yavaş yavaş ha.

Tahir: tamam. Ama yine olursa bu sefer ne seni nede sinirini takarım ona göre. Allah korusun söylemesi bile kötü ya sana bir şey olursa

Nefes: korkma bir şey olmaz bağa paşam!

Tahir: ne kızaysun kızum!?

Anka-ı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin