En son mesaj olarak Semih'e,
"Biz senin gözlerini bayram ettirmek istiyoruz." yazdıktan sonra cevap alamamışlardı. Saat de geç olduğu için hepsi dağılmış ve evlerine çekilmişlerdi.Ertesi gün okulda, Semih'in takıldığı tüm kızları araştırmaya karar verdiler.
"Yaa kızım bundan emin miyiz?" Alara biraz tedirgin şekilde sorduğunda, Esin bugün daha cesaretli davrandı.
"Ona Melis sürtüğünün ve beni aldatmanın ne olduğunu gösterelim.""Bize hemen resmini atar mı peki?" Tuna'nın sorusuyla, hepsi ona baktı.
Tenefüse girmişler ve kantinde kahvelerini yudumluyorlardı. Semih ve arkadaşları ise tam karşılarında otuyordu. Semih neredeyse okuldaki her kızla flört edebilme potanseline sahipti ve Esin'de ona aldanmıştı ve bedelini aldatılarak ödemişti.
Esin'in arkadaşları ise arkadaşlarının bu durumuna göz yummamış ve bir plan hazırlamışlardı.
"Ata bize bakıyor. Çakmış olmasınlar?" Tuna yandan bir bakışla onlara baktığında, Lara'ya döndü.
"Kesin Ata'nın da hedefinda biri vardır ondan bakıyordur." diye konuştu bilmiş bir edayla."Bir arkadaş grubunun hepsi mi çapkın olur, yavşak olur?" Esin sinirle konuştuğunda, Alara kolunu okşadı.
"Merak etme arkadaşım, kanın yerde kalmayacak."Tuna'nın telefonuna gelen mesaj sesiyle, Tuna telefonunu eline almış ve mesaja tıklamıştı.
Gelen mesaj-archur;
"Şu teklifin geçerliyse, kabul ediyorum.""Kızlar, Semih atmış." hepsi telaşla telefona vaktıklarında, Tuna aceleyle telefonu çekti.
"Saçmalamayın!" sessizce uyardı onları.
"Anlayacak, uzak durun.""Hemen cevap veremeyiz."
"Bu ne zeka, hayran kaldım Alara!" Lara alayla konuştuğunda, Alara gözlerini devirdi ve dil çıkardı."Bence derste cevap verelim." Esin öneride bulunduğunda,
"Bilmiyorum ama biraz daha fısır fısır konuşursak anlayacaklar. Buraya bakıyorlar." Tuna'nın dedikleriyle, hepsi çaktırmadan onlara bakmaya çalışmıştı.*
"Olum kesin Esin bunu yapan. Senden intikam alamaya çalışıyordur." Ata alayla konuştuğunda aralarında gülüştüler.
"Bırak ne intikamı, o benden su bile alamaz." Semih'in bilmiş tavrıyla, Batuhan araya girdi."Bırakın uğraşmayın olum artık şu kızla. Kız sana vermedi diye bütün sinirin. O yüzden aldattın bunu da biliyoruz."
"Öyle ya da böyle. Esin'in gözü bende hala." Batuhan Semih'e göz devirdiğinde, çaktırmadan Lara'ya baktı. Semih bu şekilde yapmamış olsaydı cesaret gösterip, Lara"ya açılacaktı ama Semih her şeyi berbat etmişti.
"Cevap geldi mi?" Ata'nın sorusuyla, Semih olumsuzca başını salladı.
"Başında bin tane hatun var. Hangisi olduğunu bilemezsin."
"Beni yakalayan ve yakalayıp çok büyük tepki veren tek kişi Esin'di kardeşim." diye yanıtladı Ata'yı Semih.Lara çaktırmadan onlara baktığında, Batuhan'la göz göze gelmişti ve anında gözlerini çekmişti ondan. Onunla göz göze gelmeyi beklemediği için, bir kaç saniyeliğine kalbi durmuştu sanki.
"Kızlar haala bizi gözetliyorlar. Kesin anladılar.""Tamam, sakin olalım. Biz olmadığımızı inandırmamız lazım o zaman." Tuna bir şeyler düşünüyordu.
*
Okul çıkışı Tuna, diğer hattına Semih'in numarasını kaydetmişti ve profiline ateşli bir şeyler koyarak Semih'e whatsap'tan mesaj atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU ELLER*texting*
RomanceTutkunun dokunduğu kalbime, büyük bir kelebek konmuştu, artık ne uçabilir ne de başka bir çiçeğin kokusuna konabilirdim 4 kız 3 erkek ve bir oyun. Oyunun kazananı, büyük bir şey kazanacak, kaybedeni ise daha büyük bir şey kazanacak. Hazır mıyız