Herkesin gelmesiyle yemeğe geçilmiş bol sohbetli kahkahalı bir yemek olmuştu.Yemek sırasında Boran ve Yezda sürekli bakışı birbirlerine gülümsemişlerdi.İkisi de çok heyecanlıydı.
Çaylar içilirken Cihan'ın aniden Boran'a ''Ee boran ağam yok mu gönlünde biri'' demesiyle Boranın içtiği çayı püskürtmesi bir oldu.
Boran Ağa:Varla yok arasında Cihanım yakın zamanda emin olacam deyip bakışlarını Yezda'a çevirdi.
Saat geç olunca Boran müsade isteyip konaktan ayrılmıştı ki aklına telefonu geldi konakta unutmuştu.Konağa geri döndü kapıdan içeri geçer geçmez Yezda ile karşılaşmıştı.
Yezda beyaz askılı tişörtü ve pembe pijamasıyla dağınık saçlarıyla çok tatlı duruyordu.Konakta herkes odasına çekildiği için mutfağa su içmeye böyle inmişti Boran Ağayla karşılaşacağını hiç düşünmezdi.
Yezda:Boran ağa dedi şaşkınca
Boran:Yezda kusura bakma bu saatte rahatsız ettim telefonumu burda unutmuşumda onu almaya geldim sanırım çardakta kaldı.
Yezda:Ha tamam hemen gidip getireyim öyleyse dedi ve çardağa yöneldi.
Boran ağa da hemen arkasından geldi.Yezdan tam telefonu eline alıp arkasını dönecekken Boranla çarpışması bir oldu ve yine düşecekken Boran ağa onu belinden tutu kendine yaklaştırdı.Dudaklarına yaklaşıp ''Neden dünden beri aklımdan çıkmıyorsun?Neden seni her gördüğümde kalbim hızlı atıyor?Sen bana ne yaptın Hanımağam? diye fısıldadı.Yezda tam ağzını açıp konuşacakken Boran ağa dudaklarına buse konduru geri çekildi ve birşey demeden hemen uzaklaşıp konaktan çıktı.
Yezda duyduklarıyla hem şok olmuş hem mutlu olmuştu.İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek diye düşündü.Hemen odasına geçti ve seviçten yatakta zıplamayabaşladı.
YEZDA'DAN
Demek o da benim hissettiklerimi hissediyor Allahım ne kadar çok şanslıyım.Ama şimdi ne olacak hiç bilmiyorum.Sonuçta ben bir Hanımağayım hal ve hareketlerime dikkat etmeliyim.Ama ben şuan çok heyecanlıyım ki nasıl uyuyacağım neyse bir yatağa geçeyim uyurum herhal ya.
Yok olmuyor saat gece 3 ve ben hala yatakta dönüp duruyorum burda uyuyamayacağım kesin en iyisi babamın yanına gideyim onun kollarında uyuyayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanımağa Yezda!
Fiksi RemajaYıllardır süre gelen töre ve buna karşı koymaya çalışan Mardin'in yeni hanımağası Yezda