⚠ Warning ⚠
Dear Whoever,
Marrying Yoongi seems like a bad idea. A very bad idea.
He's now acting too strange. He was always angry about something, he's always in a bad mood..., and he almost doesn't come home anymore.
It's been four months, I know, I promise to let him free and visit his other family.., yet I still want him to come home every night. He's still my husband for Pete's sake!
I know, he's busy about his work, and his other family, and with so many things. But can he really not have atleast a single second time for asking me if I was just alright? When he talks to me, it's either he's shouting or never talk at all.
He ignores my calls and texts, he ignores everything about me.
I was stress every second, yet, I'm stopping my self to try suicide again. That would only cause Yoongi to be more angry at me, I don't want that to happen. I'm still a guy, I'm strong.
Maybe Yoongi didn't know this, but I care about him. I care because I love him. But Yoongi never cares, he doesn't love me at all.
— Park Ji Min —
Matapos basahin ng ilang ulit ang sulat ay sinara na niya ang notebook at itinabi sa gilid bago tahimik na lumabas ng kwartong iyon.
***
Nagising si Jimin sa nakabibinging tunog ng mga bagay na nababasag. Maingat na bumaba siya ng kama at sumilip sa pinto ng kaniyang kwarto.
"Hyung!" Sigaw niya ng marealize niya ang ginagawa ng nakakatanda.
Halos wasakin na nito ang buong bahay sa sobrang pagwawala nito.
Nagkalat man ang mga matatalim na bagay sa sahig ay hindi naging hadlang iyon upang malapitan niya si Yoongi.
Hinawakan niya ang mga kamay nitong nanginginig na nakapatong sa lamesita.
"Hyung.., what's wrong?" He softly asked, until he saw a tear running down from Yoongi's face. Hindi siya nagdalawang isip na hilahin ito at yakapin.
Hindi naman tumanghi si Yoongi, kailangan niya iyon. Kailangan niya ng taong magpapakalma sa kaniya, ng taong magpaparamdam sa kaniya na mahalaga siya, na mahal siya. And Jimin is that person, since the very start, it's all Jimin.
"S-she cheat-ed on-n m-me.."
"Shhh, hyung.."
Jimin huged him even more tight, while Yoongi on the other side continue to cry.
Jimin thought everything were okay, until Yoongi spoke again.
"It's all your fault, Jimin." Bulong ni Yoongi.
Jimin gulped upon hearing those words. Tears started to form on his eyes, yes, it's all his fault.
Yoongi then, suddenly pushed him away harshly.
Maswerteng walang bubog ang sementong kinabagsakan ni Jimin, still it hurts his butt and his feelings. Wala naman siyang ginawa kundi i-comfort si Yoongi, hindi ba? Masama ba iyon?
"It's all your fault! If you haven't been a gay then it shouldn't have happen! I shouldn't have been here, she shouldn't have cheated on me!" Using all his force, Yoongi screamed straight to Jimin's face.
He sobs, walang ibang magawa si Jimin kundi ang umiyak.
"Now what? You'll cry? Damn you!"
Sa kanang kamay ni Jimin ay hawak niya ng mahigpit ang isang parteng nabasag mula sa vase, maliit lang iyon ngunit sapat na upang magamit pamalit sa kaniyang lancheta na itinago ni Yoongi sa kung saan matapos nilang ikasal.
Sa sobrang higpit ng hawak niya doon ay napansin ni Yoongi ang pagkalat ng dugo sa sahig.
"Fuck! You think you can get me using that? NO WAY! Kill yourself if you want! I don't fucking care about you anyway! Stupid fucking gay!" Yoongi blurted out before walking out of the house, leaving Jimin alone.
Wala na nga ba talaga siyang pakialam sa kung anong gagawin ni Jimin?
Hindi na nga ba siya ang hero nito?
***
— ItsKimMiAh —
BINABASA MO ANG
Jimin, Do Not Fall In Love With Me (Yoonmin-COMPLETED)
Fanfiction"Jimin?" "Hyung..." "Do not fall in love with me." "Why?" "Just because." Jimin stayed still, not responding back. He made himself comfortable by placing his head on Yoongi's chest. Silence occupied the space between them, both of them staring at th...