פרולוג

255 22 7
                                    

 לפני שאני מתחילה. הפרולוג עלול להיות קצת מעצבן (לאנשים מסוימים), ואתם באמת לא חייבים לקרוא אותו.

אבל אם אתם כן תבחרו לקרוא אותו, ולא ימצא חן בעינכם, אני מבקשת שכן תקראו את הפרק הראשון בכול זאת. 

בבקשה?

נ.ב. לא לשפוט

-----------------------------------------------------------------------------------------

שלום.

אז בואו ניגש מהר לעניינים. 

הסיפור שלנו קרה כמה מליוני שנים אחרי שכדור הארץ הושמד, כמה מליוני שנים אחרי שלהיות בעל כוחות כבר הפך נחשב למרושע והרסני ולא למגניב ויפיפה. 

הדמויות הראשיות שלנו הם ילדי משפחת קונדארו, בני התערובת.

ומתוכם, ויולט היא הנערה שעליה אספר את הסיפור. 

אבל לפני שאני אתחיל בסיפור, במרכז העלילה, במקום בו כול השינויים חלים, אני צריכה לספר לכם על האירוע ששינה את הכול.   

האירוע הזה מתרחש 11 שנה לפני מרכז העלילה.

ארבע אחים בעלי תלתלים כתמתמים שהזהיבו בשמש שחקו יחד, בחוף הנטוש האחרון. 

אבל כרגע, אנחנו לא צריכים לבזבז את זמנינו על תיאור הילדים, את מראם תגלו מאוחר יותר.

חוף זה לא התגלה לא כי לא ניסו  לגלות אותו, אלא כי הוא שכן בכוכב לכת מסוכן ומימי בעל איים קטנים. אתם בוודאי שואלים את עצמכם 'מדוע כוכב זה היה מסוכן?'

טוב, אז התשובה לכך ברורה. 

האגדות מספרות שמתוך כוכב זה נבעו שני היסודות העיקריים- מים ואש. 

וכולם ידעו שהמאגים השולטים בהם מסוכנים ביותר. 

טוב, אולי לא בשביל משפחת קונדארו.

וכמו שתגלו בהמשך, גם לא בשבילם. 

"ילדים?" אמרה אמם הקולאונית.

ארבעת הילדים הרימו מבט.

"אני ואמא הולכים לערוך סריקה שחיילים לא באים מכיוון הנגדי לים. אתם יודעים כמה הם מסוכנים. בינתיים אליוט אחראי." המשיך אביהם, בן האנוש.

ויולט עשתה פרצוף חמוץ. "אבל אני רוצה להיות אחראית היום!"

"ויולט, את יודעת שזה לא משחק." נזף בה אביה.

"אוף, טוב. אבל כשאני אהיה בת 10 אני אהיה אחראית."

אליוט האח הבכור טפח על ראשה של אחותו מתוך ידיעה שבעוד 4 שנים כבר לא תזכור שאמרה זאת.

כעבור כמה דקות ויולט ואליוט כבר שחקו בכוחות של אליוט, שליטה בחול, ויצרו פסלים של נסיכות, גיבורים וחיילים בעוד שני התאומים בני הארבע מצאו צדפים.

בוערת כמו אש סגולהWhere stories live. Discover now