ארגון לכ"מ

95 11 3
                                    

הדבר הראשון שויולט ראתה כשהתעוררה זה שלושה פרצופים, רופא, שומר ראש ואדם שנראה כמו ראש ממשלה.

הדבר השני שויולט ראתה כשהתעוררה היה החדר המלחיץ שהריח בתערובת של ריח בית חולים דוחה ולבנדר.  

"שלום לך. אני רואה שסוף סוף התעוררת." אמר הרופא.

ויולט פתחה את פיה וקול צרוד ומהוסס שמלווה בפחד יצא ממנו "איפה אני?" 

"את בבית החולים של הארגון לבטיחות כוח ממשל- ארגון לכ"מ. את התרסקת בכוכב לכת בשם קסלופ לפני שבעה חודשים בדיוק והיית בתרדמת, הרופאים פה גילו שאת ויולט קונדארו, אחותו של אליוט קונדארו. והיינו רוצים לשאול אותך כמה שאלות." אמר האדם שנראה כמו ראש ממשלה "תקראי לי אדון טארליבוקס או אדון בוקס." 

אולי הכינוי אדון בוקס נשמע לכם משעשע אבל אתם יכולים להיות בטוחים שאותו אדון בוקס הוא לא אדם שתרצו להתעסק איתו.

אם תעשו את זה סביר להניח שתקבלו יותר מסתם בוקס לפרצוף.

ואולי ארגון לכ"מ נשמע לכם רע, ואם כך אתם חושבים אז אתם צודקים.

אירגול לכ"מ היה אותו הארגון שויולט תיעבה, אותו הארגון שרודף מאגים. 

"אבל אני חושב שתרצי קודם להתקלח ולהתלבש. קרונו, אולי תוביל את מיס' קונדארו לחדרה?" 

שומר הראש הינהן ו-ויולט קמה ממקומה.

 להפתעתה, לא כאב לה דבר. 

היא לא זכרה מדוע רצתה להתרסק על הכוכב אבל זכרה במדויק את כול מה שהתרחש לפני שהגיעה לחדר הבקרה. 

כשיצאו מהחדר ריח בת החולים נעלם ואותו החליף ריח לבנדר מתוק.

היא הלכה אחרי קרונו עד שהגיעו למסדרון ארוך בעל דלתות מתכת זהות.

הוא הוביל אותה לדלת מסוימת שאחרי הקדשת תשומת לב רבה גילתה כי חרוט בה המספר 309.

כמו בית כלא... חשבה. 

היא פתחה את הדלת וגילתה חדר קטן ופשוט בעל קירות לבנים, מיטה רחבה בעלת מצעים אפורים ופשוטים, חלון סגור בסורגי מתכת חלקה, ארון עץ כהה ועל אחת מהדלתות מראה גדולה, שידה קטנה ולוח מודעות.

קרונו נעץ בה במט מפחיד ומלא משמעות וסגר מאחורי את הדלת. 

ויולט התיישבה בכבדות על המיטה ואז שמה לב לבבואתה במראה.

נערה גבוהה, צנומה וחיוורת החזירה לה מבט.

שערה של ויולט הגיע כעת קצת אחרי כתפייה ונראה יותר אדום בורדו מג'ינג'י, ונמשיה היפים נמחקו כלא היו. 

היא נעצה עיני פפריקה בבואתה בתסכול ופתחה את הארון. 

היא גילתה שהארון ריק לחלוטין מלבד מדף אחד עמוס באותה תלבושת שחורה ורגילה.

בוערת כמו אש סגולהWhere stories live. Discover now