ויולט פתחה את עיניה.
לרגע היא שחכה היכן היא וחיפשה בעיניה את אליוט שיעזור לה להשתחרר מהחבל.
ואז היא נזכרה.
היא במתחם האימונים למאגים בארגון לכ"מ והיא תלויה בחבל הפוך כשרובין תלויה במרחק מטרים ספורים ממנה ונעצה בה מבט חד.
ויולט הניחה את ידיה על הרצפה השחורה והתקרבה אליה כמה שיכלה ואז כשכל משקלה נפל מטה היא דחפה את הרצפה בכול כוחה.
היא הייתה חייבת להודות שהופתעה כאשר הצליחה לזנק מעלה מספיק כדי לתפוס את החבל שמעליה בכף ידה.
היא סרקה במבט מהיר את החדר ולרגע ראתה הבזק אפור שנעלם ברגע שהבחינה בו.
היא הגיעה לתנוחה מסוימת ועם ידה השנייה התירה את הקשר וירדה אל הרצפה.
"ראשונה." היא קראה בקול וחייכה חיוך קורן.
היא הסתובבה ולרגע ראתה את רובין בוהה בה במבט משועשע.
"מה?" היא שאלה את רובין שהצליפה במגפה המפלצתי בחבל שנחתך מיד והפיל אותה על הרצפה, הישר לתנוחת גלגול.
כשרובין סיימה להתגלגל היא שלחה לעבר ויולט מבט שויולט לא הצליחה לפרש.
רגע לאחר מיכן גבר בשנות ה-60 לחייו סימן לויולט להתקרב.
"המאמן, עשיתי משהו לא בסדר?" היא שאלה.
"נהפכו, הכול היה מצוין. בוקס רוצה לדבר איתך על ההצלחה שלך מאז שלפני 6 ימים הגעת לאירגון שלנו." אמר המאמן וטפך על גבה.
ויולט חייכה חיוך קטן והתקדמה לעבר משרדו של בוקס.
בימים האלה בהם היא שכנה בלכ"מ היא למדה לאהוב את הארגון והסתגלה אליו, עכשיו כבר לא הייתה לה שום בעיה להפוך לחיילת ולממש את הפוטנציאל שלה.
היא הפכה מרוצה ביותר מהמצב ופיתחה ביטחון עצמי, סוף סוף מקום בו היא המובילה.
היא לא דיברה עם רובין, דאנקן וליאון מאז אותו היום בקפיטריה אבל היא דאגה שיזכרו שהיא שם.
בעיקר לרובין, אך היא לא ידעה מדוע עשתה זאת.
ועכשיו היא פתחה את דלתו של המשרד של אדון בוקס והתיישבה מול האדם הזועף שחייך חיוך מסתורי.
"שלום אדון בוקס." היא אמרה בנימה מהוססת והתיישבה על אחד הכיסאות האדומים והמרופדים שבלטו מאוד על הקירות האפורים והקודרים.
"שלום. שמעתי שאת הצטיינת בימים המעטים שאת בארגון שלנו." אמר בוקס והיא הנהנה.
"יופי, יופי. מחר את צריכה להגיע אחרי ארוחת הבוקר לכאן מיד. אנחנו ניקח אותך למקום בו תבצעי את הטקס ובו הצמידים יעלמו. כל מה שאת צריכה לעשות זה לצעוד בגשר ולזרוק משהו למים."
YOU ARE READING
בוערת כמו אש סגולה
Science-Fictionאש היא דבר הרסני, אש היא דבר שיכול להשמיד יותר מדי. אז מזל שאפשר לכבות אותה, לא? טוב, לא במקרה של ויולט. היא היחידה שיכולה לכבות את האש שלה, האש הסגולה, האש ממנה קורנת תחושת עוינות, אבל לפחות אנחנו יודעים שרוח הלחימה שלה לא תכבה לעולם. ויולט היא נ...