מה הקטע עם השלשלאות והנשמות?

42 7 0
                                    

"ברור שהתגעגענו אלייך, רובין היקרה." אמר בוקס ומחק את החיוך מפניה של ויולט. "אחרת איך הייתי יכול לעשות לך את זה?" הוא חייך חיוך זחוח והרים את ידו, חושף שעון מהודר שנראה עשוי קרח. 

רובין פלטה אנחה מרירה "יש לך 30 שניות," אמרה. "עד שאני אתקוף." הוסיפה בשקט.

האצבע של בוקס נחתה על מרכז השעון שהשמיע קול תקתוק ורובין שלחה אליו מבט כועס לפני שנפלה, יחד עם שני הנערים האחרים על ברכיה. 

מה לעשות? מה לעשות? שאלה את עצמה ויולט בפאניקה. ואז נרגעה כשמחשבה אחת עברה בראשה. 

הצמידים, הם... נעלמו. חייכה ויולט חיוך מרוצה והרימה את ידה שכעבור רגע קט הובערה באש סגולה ומסוכנת, ממש כמו ענייה של ויולט.

היא ירתה במהירות כדור אש לעבר בוקס. זה שהתכופף אינו שינה דבר  כי כשהתרומם ראה רק יד חיוורת תופסת בקצה חולצתו. 

הדרואידים פנו באחת אל וויולט אך היא רק ירתה עליהם מפולת אש בשניות.

במהירות היא הורידה לבוקס את השעון ולחצה במרכזו.

מאחוריה, רובין פלטה נשיפת הקלה.   

לפתע משהו משך את ויולט לאחור ותריסר אבנים נפלו על פניה. ויולט ראתה את אחד הנערים משליך אותם לעברה מתוך שק גדול שסחב איתו והאחרים יצרו שכבת קרח דקה סביר רגליה של ויולט.

רובין קמה בחוסר יציבות וצעדה צעד קדימה לעבר ויולט. 

האוויר סביב ויולט הדף את האבנים ותחושת החיכוך המיסה את הקרח. ויולט התענגה על מגע הרוח המגנה עליה ולרגע קט עצמה את ענייה, מדמיינת שהכל בסדר.  אך לרוע המזל כשעשתה את זה רובין הורידה מהגנותיה, לכן, לא הייתה אמורה להיות מופתעת כשגופה התכסה שכבות קרח ואבנים הדפו אותה לאחור לעבר המים. "בסדר בסדר." אמרה בכעס וניסתה לנשוף קדימה אך שכבת קרח כיסתה את פיה. 

ויולט הבעירה את ידה ורצה לכיוונה אך מאחורה נשמע צילצול משונה ועשרות נערים נכנסו מהקירות, עיניי כולם זוהרות בלבן. היא הסתובבה אליהם והתחילה להמטיר עליהם אש.

לרוע המזל הם החזירו לה ביסודות משונים שהקשו עליה. הנערה ששלטה בחבלים ובכותנה שמשכה את בגדיה וקרה אותה, הנער שזרק לעברה יהלומים רבים והנער שיצר כלי נשק מכדור כסף שהחזיק.

נערה אחרת הצטרפה לנערים שכיסו את רובין בקרח ירתה לעבר ויולט נטיף שנמס מיד מאש המסוכנת.

"נו באמת?! אנחנו אש ואוויר, אנחנו לא אמורות לנצח אותם כבר?!" רטנה לעצמה ויולט בשקט, מדברר שלהביס אותם יהיה יותר קשה משציפתה.

היא לחצה על השעון שהיה בידה כמה פעמים אך לא נראה ששאר המאגים עומדים לכבות או להפסיק לתקוף.

בוערת כמו אש סגולהWhere stories live. Discover now