הטקס הכי משונה שויולט אי פעם השתתפה בו

49 5 1
                                    



ויולט לא ידעה כמה זמן היא פשוט ישבה שם על ברכיה בעוד דמעות נוצצות על ענייה.

אבל היא כן ידעה מה שם קץ לזה.

משב רוח חמימה שהרימה אותה על רגליה, שליטפה את פניה ויבשה את הדמעות, כלוחשת לה 'יהיה בסדר, רק אל תבכי'. ויולט לקחה נשימה עמוקה וסרקה את החדר בענייה בשנית, בתקווה שאולי רמז לפתירת המצב שלה יופיע.  כשויולט הביטה לימינה היא קלטה שמכיוון זה מגיעה הרוח, ושהיא מתחזקת מרגע לרגע.

ויולט הושיטה את ידה קדימה בדיוק בזמן לתפוס בידיה כדור במרקם תפוח אדמה שעף מכיוון הרוח.

היא נתנה לכדור המשונה ביס וגילתה שהוא מורכב מתערובת טעימה של תפוח אדמה וסלמון.

מיד לאחר מיכן היא צעדה במרץ לחדרה, בתקווה להיסחף בשינה מתוקה ללא חלומות.

ובאותו ערב, יד הגורל החליטה להניח לה, גם אם רק לכמה שעות, ולתת לה את השינה נטולת החלומות שאיחלה לה כל כך.

* * * * * * * *

ויולט פקחה את עיניה ופיהקה.

היא קמה מהמיטה והלכה לחדר הרחצה כדי לצחצח שיניים ולשטוף את פניה.

לאחר מיכן, עדיין מטושטשת משינה, ויולט חזרה לחדרה והחליפה לתלבושת שנתן לה בוקס.

זה היה אוברול שחור בעל צוורון וי.  הוא הגיע לויולט עד קצת לפני הברכיים. היו לו שרוולים ארוכים וצמודים ולאורך שניי צדדיו נמתחו קווים סגולים מבד מבריק. ויולט העבירה את ידה על הכיסים הקטנים ותהתה שוב לגבי הבד המשונה של האוברול, שהיה נראה כאילו יהיה מסוגל להתפורר, או כאילו בכל רגע הוא עומד לבעור.

בתוך השקית ויולט מצאה אפילו גומיה כך שלא תצטרך לקשור את שיערה בסרט יותר.

לבסוף, ויולט הוציאה מהשקית משהו שנראה כמו נעלי מתכת גבוהות, שלהפתעתה היו ממש נוחות.

ויולט בחנה את עצמה במראה והופתעה לגלות שהיא ניראת לא רע, אולי כמו איזה גיבורת על מהסרטים.

המחשבה על זה גרמה לחיוך לעלות על פיה למרות המצב העגום.

פתאום היא הרגישה את משב הרוח החמימה והמלטפת. היא הרימה את ידה של ויולט בזהירות אל הארון וויולט פתחה אותו ללא חשש.

היא הופתעה לגלות שבאחד המדפים הונח מגש ועליו סלט והמילקשייק המוזר שרובין אוהבת לשתות. 

מיד אחרי שטעמה מהמילקשייק החלומי ויולט ויתרה על הרעיון ללכת לקפיטריה, במקום זה היא עצרה והירהרה ברוח המלטפת.

היא ידעה שרובין היא המאגית  של האוויר אך רובין  לא הייתה טיפוס עדין ומלטף כל כך... הבחורה עשתה לה צמרמורת יותר מכל מי שהיא פגשה אי פעם, או אפילו רק דמיינה בסיוטים.  פתאום היא נזכרה איפה היא אמורה להיות עכשיו ורצה במהירות מסחררת למשרדו של בוקס.

בוערת כמו אש סגולהWhere stories live. Discover now