alarmın sesi kulaklarıma dolarken annem odaya girdi ve hadi Beste uyan artık okula geç kalıcaksın dedi uyanmam gerektiğini anladım ve hızlıca kalkıp banyoya girdim .aynadaki solgun yüzümü fark edince bir anda hüzünlendim .Hemen elimi yüzümü yıkadım ve o narin kestane rengi saçlarımı taramaya başladım , yüzüme renk gelmesi için doğal bir makyaj yaparak odamdan ayrıldım. Mutfaktan gelen o enfes koku ve annemin kahvaltını yap haydi demesi ile bir anda yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu çünkü o muhteşem kokuya kimse hayır diyemezdi . Kahvaltımı yaptım ve kapıda benim için bekleyen arabaya bindim beni yeni okuluma götürdü aslında hiç mutlu değildim yeni arkadaşlar yeni bir ortam ne kadar iyi olabilirdiki . Okula geldiğimizi fark edince soğuk kanlı durmamak için yüzüme bir gülümseme yerleştirdim ve merdivenlere doğru yürümeye devam ettim. Müdür odasının kapısı gözüme çarptı ve oraya gitmem gerektiğini anladım kapıyı çalarak odasına samimi bir giriş yaptım . +merhabalar efendim ben Beste Vural ,rica etsem sınıfımı öğrenebilirmiyim ?
-merhaba kızım elbette öğrenebilirsin hemen bakıyorum ... 10-E sınıfındasın Bestecim bir problemin olduğu zaman yanıma uğra .
+Teşekkürler efendim . Dedim ve odadan ayrıldım .
Okul eski okuluma göre fazla büyüktü sınıfımı bulmak için büyük çaba sarf ettim ve sonunda başardığımı fark edip sınıfıma girdim . Herkes önceden arkadaş olduğu için bana samimi bakmadılar .hemen boş bulduğum bi yere oturdum , ilk dersin boş olması benim için avantajdı kulaklığımı taktım tam müzik dinleyecektim ki yanıma çok tatlı bir kız oturdu ,merhaba hoş geldin ben Doğa dedi ve elini uzattı . Aynı samimiyetle bende merhaba bende Beste diyerek elimi uzattım ve tanıştık . Daha Sonra bana okulu tanıtmaya başladı beraber koridorlarları gezdik kantine göz attık , acıktığımızı fark edince boş bulduğumuz masaya direk oturduk birer hamburger ve kola alarak afiyetle yemeye başladık..
Ders zilinin çalması ile sınıfa gittik , ilk dersin matematik olması pek de hoşuma gitmedi çünkü matematik demek sıkılmak demekti. Bütün dersler ve tanışma Faslı'ndan sonra nihayet eve dönüş vakti gelmişti, yine babamın gönderdiği araba kapının önündeydi hemen arabaya binip eve gittim . Eve gelir gelmez annemin sen mi geldin kızım demesi nihayet duyuldu . .Evet anne ben geldim . Nasıl geçti ilk günün okulda ? Sıradan geçti annecim şimdi izninle uyumam gerek dedim ve odama çıktım kapıyı sıkıca kapatarak üstümdeki üniformadan kurtuldum . Yatağıma geçtim bilgisayarı açtım ve okulun sayfasına göz attım okulla ilgili bir sürü fotoğraf vardı kazanılan yarışmalar ödüller hepsine baktım ve karşıma bir öğrencinin çizdiği resim çıktı adeta resme bakarak büyülendim çünkü böyle bir şeyi çizmek epey bir emek gerektirirdi sanırım eğitimini almış biriydi. Gözlerimin ağrıdığını fark ettim bilgisayarı ve kapattım hemen gözlerim kapanmaya başladı sanırım gözlerim artık uyumam gerektiğini söylüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Makarna
Teen FictionSeni çevrene yansıttığın, göründüğün gibi değil azimle ve inatla kalbimin inandığı gibi görüyorum. Zaaf buna deniyor herhalde."