Bir tutam sensizlik

103 17 0
                                    

Çağrının büyüleyici ses tonu ve mükemmel bakışları günlerdir aklımdan çıkmadı . Bana ne oluyordu böyle kendimi ona kaptırmaya başlamıştım . Bu durumu en yakın arkadaşım olan Doğaya anlatmaya karar verdim . Telefonu elime aldım ve doğanın numarasını tuşladım .
+Alo Doğa ?
-Efendim Besteciğim nasılsın ?
+Aslında pek de iyi sayılmam .
-Neden birşey mi oldu ?
+sanırım aşık oldumm
-ne nasıl ne zaman nerde kime ne ara ? Kızım anlatsanaa
+anlatacağım şimdi çok Yorgun'um uyumam gerek Sonra devam ederiz
-Tamam görüşürüz seni seviyorum.
+Bende seni .
🍝🍝🍝🍝
Sabah ilk defa alarm sesi olmadan kendi başıma uyandım çünkü içimde kelebekler uçuyordu onu görme hayalinden uyuyamamıştım ,uyanır uyanmaz direk banyoya koştum bugün her zamankinden daha da güzel olmam lazımdı . Saçlarıma su dalgası modeli verdim üniformamı giydim ve okula uygun bir makyaj yaparak evden ayrıldım .okula gittiğim de Doğa beni bekliyordu direk sarıldık birbirimize .
-Beste anlatsana merak ediyorum kime aşık oldun ?
+nasıl oldu gerçekten bilmiyorum okuldan eve geldiğimde okulun sayfasına göz attım ve Çağrının çizdiği resme denk geldim beni resmî ile büyüledi bunu bir insan nasıl olur da bu kadar kusursuz çizer dedim kendime . Ertesi gün bildiğin üzere konferans salonunda Çağrı çizdiği resim ile ilgili konuşmasını yaptı ve konuşmanın ilk dakikalarında sesine aşık oldum duruşuna ne bilim bakışı bile farklıydı nasıl söylerim bilmiyorum ama gördüğüm zaman direk konuşmak istiyorum .
-Beste sen iyice kaptırmışın kendini
+ biliyorum Doğa bana bir yol göster ..
🍝🍝🍝
Teneffüs zili çalar çalmaz aç olduğumuzun farkına varıp kantine gidip yine hamburger ve patates alıp afiyetle yemeye başladık . Çağrının da kantine geldiğini fark edince kendimden geçtim 1 haftadır göremiyordum onu hatta okuldan gittiğini bile düşündüm cesaretimi toplayıp onunla tanışacaktım ayaklarım beni onun yanına sürükledi adeta .
+Merhaba ben Beste .
-Merhaba memnnun oldum bende Çağrı
+Sizinle tanışmak istiyorum çok farklı geldiniz neden bilmiyorum en azından bir arkadaş olarak bile olabilir .
-Anlıyorum Beste ama senin şu saf güzelliğine uygun birisi değilim dışarıdan böyle temiz gibi duruyor olsamda içeride çamurdan dibim gözükmüyor .
+olsun lütfen çağrı dediğim gibi en azından arkadaşça konuşalım beni kırma.
"Bakarızzz Beste uzatmasan mı . Dedi ve yanımdan ayrıldı işte şimdi gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum ah bir bilseydi onun için neleri göze alabileceğimi .
Aradan 2 gün geçti ve herşey yolunda gibi gözüküyordu tam okula adımı mı atıcakken çağrı yanında bir kız ile el ele okula doğru yürüyordu ne denir ne yapılır kestiremiyordum içimden ona tüm kin ,nefret sözcüklerini kustum sevgili yapacağını tahmin edemezdim yada en başından beri sevgilisi olduğunu.
Çok zaman Sonra öğrendim ki Çağrı gerçekten o kızı sevmiyormuş her okul çıkışlarında görmeye başladım bir gün gittiği yere gitmek istedim yalnızdı . Peşine takıldım uzun bir yürümenin ardından sıradan gibi duran bir bara girdi arkasından bende girdim garip garip tipler bana bakmaya başladılar .oturduğu yerin hemen çaprazındaki masaya oturdum yanıma bir adam yaklaştı ve yenimisin sen güzelim dedi belli ki içmişti leş gibi kokuyordu adamı ittim ve bırakmak istemedi beni
bağırmaya başladım çağrı beni fark edince adamın yanına geldi evire çevire dövdü elimden tuttu oradan ayrıldık .
''Senin ne işin var Burada ? Buraya gelmenin ne kadar sakıncalı olduğunu kestiremedin mi ? O zaman sen neden geliyorsun .'' Buralar bana alışkın kızım senin aklının yeteceği şeyler değil şimdi çekil önümden ayak bağı olma bana .
Çağrının beni itmesi üzerine dizlerimin üzerine düştüm ama bu onun umrunda bile olmadı .ayağa kalktım kendimi toparlayıp ağlayarak eve doğru yol almaya başladım cebimden çıkardığım sigaramı yakıp içime hapsettim bütün dumanları .

Kelebek MakarnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin