Bana ait olamaz

68 13 0
                                    

Eve geldiğimde annem  bağırmaya başladı  .
''ne oluyor Beste iyice şaşırdın  sen eve geç gelmeler okulu aksatmalar neyin var kızım ne oldu sana böyle sen sigara bile içemezdin şuan da leş  gibi  sigara kokuyorsun ah be annesinin kuzusu anlat bana ne oluyor . Anne lütfen yalnız bırak beni lütfen izin ver odama çıkayım kendime gelirim .
Odama çıkar çıkmaz moraran göz altlarıma baktım aynanın karşısına geçtim gördüğüm bu yüz bana ait olamaz  diye bağırmaya başladım , çökmüştüm adeta eski Beste olsa herşeyi alaya alırdı ama şimdi bir aşk uğruna kendimi heba etmeme değer miydi ? Yatağıma uzanıp sosyal medyadan Çağrı Güzel profiline girdim ilk sıradaydı, profiline tıkladım tüm fotoğraflarına göz attım gözüme daha bi yakışıklı gelmeye başladı bir videosu vardı elinde sigarası biçimli dudakları söylediği şarkısı mimikleri beni bir kere daha ona yenilmemi sağladı . Artık cesaretimi topladım ve Evet takip etmeye başladım aradan bir kaç dakika geçmeden,  Çağrı Güzel sizi takip etmeye başladı bildirimini görünce çığlık atasım geldi bu bile beni mutlu ediyorsa Çağrıya kavuşmak ne kadar mutlu ederdi kim bilir.
🍝🍝🍝🍝
Sabah her zamanki gibi odamdan ayrılıp annemden özür dileyerek yanından ayrılacakken annem , 'Beste bak kızım ben senin annenim iyiliğini düşünüyorum ne oluyor sana hiç konuşmuyorsun benimle eve geç geliyorsun yemek yemiyorsun korkuyorum kızım psikolojik destek almanı istiyorum .
Offfff anne Of karışma bana ben iyiyim desteğede ihtiyacım yok rahat bırak beni ben okula gidiyorum üzme kendini iyiyim ya görüşürüz .
Yolda yürüdüğüm sıralarda peşimde birinin olduğunu fark etmem çok sürmedi . -üfffff  be  güzelim geçen gün senin yüzünden dayak yedim şimdi ödülümü verirsin haaa artık . '' arkamı döndüm sen daha akıllanmadınmı diyerek suratına gelişi güzel tükürdüm bunun şaşkınlığı ile adam iyice kışkırdı. ağzımı kapatarak sürüklemeye başladı beni ,nereye götürdüğünü anlayamadım . Elinden ne kadar  kurtulmak için çırpınsamda fayda etmedi .İleriden Çağrının  koşarak bize geldiğini görünce içimde birşeyler oluştu sanki  ,korkularımı  yenmeye başladım neden bilmiyorum ama Çağrı olduğu zaman kendimi güvende hissediyordum . Adamın ellerinden beni çekip aldı bu ikili arasında bir boğuşma başladı adam cebinden çıkardığı bıçağı Çağrıya yönlendirince korkudan ne yapacağımı bilemedim Çağrı bıçağı kendi eline zoraki alarak iri adama doğru çevirdi o sıra bıçak adama değince olduğu yerde yığıldı yine panikten ne yapacağımı bilemedim .
''Çağrı  rahat bir tavır ile ''eh be kızım  ben demedimmi sana benden ve çevremden olabildiğince uzak dur diye .
+dedin ama duramadım beni sana çeken birşey var sanki.
''biraz daha burada kalırsak yakayı ele vereceğiz gel benimle bir süre göze görülür yerlerde olmak yok hatta evine bile gidemezsin bende kalsan iyi olacak en güvenli yer orasıdır telefonunu kapat açma kimseye haber verme bunlar seni zorlayacaksa en başından uyarmıştım seni şimdi ağlamanın sızlamanın kimseye faydası yok ..

Kelebek MakarnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin