Kapının şiddetli çalınmasının ardından Çağrının bana göz hareketleri ile söylemek istediğini anlayarak odalardan birine saklandım .içeriden gelen sesler yükselmeye başladı iyice korkmuştum saklandığım yerden ayrılarak odaya doğru çabucak yürüdüm ,beni fark eden adam ''vayyy vayyy vay kimler varmış bura da , diyerek diye pis pis sırıtmaya başladı adamın pis ellerini vücudumda hissetmeye başladım.
Çağrı o an sesini yükselterek çek elini pislik herif kızın üzerinden senin o pislik ellerinin Beste ye değmesine izin vermeyeceğim ,ulan adamsan beni al bana yap ne yapıyorsun haaa yemedi mi lan .
'' adam hiç gözünü kırpmadan tetiği çekti ve gözümün önünde çağrıyı vurdu .
Çağrı kanlar içinde yere yığıldı sevdiğim adam gözlerimin önünde eriyip gidiyordu .🍝🍝🍝
Adamlar arkasına bile bakmadan hemen çıktılar evden ,o an ki panikle Çağrıyı sırtıma alarak ,arabaya kadar taşımaya başladım oldukça bitkin gözüküyordu yüzü , en yakın hastanelerden birine geldiğimizde hemen bağırmaya başladım yardım edin , lütfeeen yardım edin sedyenin geldiğini görünce sesim daha da şiddetlen di . Onu kurtarın diye bağırmaya başladım . Çağrıyı hemen ameliyathaneye aldılar . O an saatler dakikalar geçmek bilmedi doktorun kapıda belirmesiyle ayaklandım ne oldu doktor bey lütfen birşey söyleyin lütfen ölmedi diyin
-kurşun karaciğerini parçalamış nerdeyse çok zorlu bir Ameliyat geçirdi bundan Sonra ki süreç çok önemli umarım Çağrı bey hayata tutunabilir ..
Bu olanlardan Sonra bilincimi kaybettim adeta , " onu görmek istiyorum diye bağırmaya başladım . Bana yaklaşan hemşireyi gördüğüm an dizlerimin üzerine çökerek lütfen bir kere göreyim dedim bunun üzerine hemşirenin bana vurduğu iğne ile derin bir uykuya daldım .
🍝🍝🍝
Gözlerimi açtığımda kendimi dahada iyi hissediyorum , hastane odasından ayrılarak Çağrının durumunu öğrenmek için doktoruyla konuştum . Doktor zamanla iyi olacağını söyledi .
+ onu görebilirmiyim ?
-çok kısa olması şartı ile evet .
+teşekkür ederim .
🍝🍝🍝
Çağrının solmuş yüzünü gördüğümde gözümden süzülen yaşlara engel olamadım .ufak hareketlerimle yüzüne dokundum ,her dokunduğumda içimde bir şeyler yıkılıyordu adeta onu gerçekten çok seviyordum . Bileğimde bulunan zincirden bileklikleri Çağrının koluna geçirdim hızlıca küçüklüğümden beri takardım kendi Çapımda beni koruyacağına inanıyordum .
Artık odadan ayrılma vaktim gelmişti yanağına bir öpücük kondurup ayrıldım yanından .🍝🍝
Uzun zamandan beri telefonumun kapalı olduğunu anladım , ahh annem ne kadar da merak etmiştir . ya !Doğa şimdi bana ne kadar da kızıyordur telefonumu cebimden çıkarıp hızlıca annemi aradım .
Telefonu açan annem değildi , sesin bir erkek sesi olduğunu anlamam kısa sürdü
+kiminle görüşüyorum
-merhaba bu telefonu kaza sırasında buldum sanırım kazada ağır yaralanan kadına ait. Telefon da kızım yazan bir numara vardı ve o numarayı tuşladım ulaşamadım . sanırım siz kızı oluyorsunuz ..
+ neeee , ne diyorsunuz ,ne kazası ne saçmalıyorsunus siz..
-sakin olun hanımefendi anneniz yoğun bakımda şimdi göndereceğim adrese gelirseniz olanları anlatacağım .
🍝🍝🍝
Adamın bana gönderdiği adrese vardığımda beynim kötü şeyler olucak mesajını veriyordu sanki bana .hemen annemin doktoru ile konuştum ve annemin durumunun çok kritik olduğunu öğrendim kazada beynine saplanan Demir ile tüm vücut fonksiyonlarını kaybetmiş yaşadığım 2 .şokun ardından kendime gelemedim .
İşte şimdi gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum , kendimden nefret etmeye başladım keşke annemi yalnız bırakmasaydım , keşke yanında kalıp babamın yokluğunu anneme hissettirmeseydim ..
Günlerdir ne yemek yiyordum ne de su içebiliyordum bir ölüden farkım nefes alıyor olmamdı . Annem günlerdir gözlerini. Açmamıştı yaşamak için hiç bir tepki vermiyordu içeride bulunan hemşirenin doktor beye koşarak gittiğini görünce bir şeylerin yolunda gitmediğini anladım . En son ne zaman kokusunu içime çektiğimi bilmediğim annemi gerçekten kaybediyordum . Odadan çıkan doktorun bana doğru geldiğini anladığımda ağlayarak ölmedi demi lütfen ölmedi diyin kurtardım onu anneniz yaşıyor diyin aranıza dönecek diyin . Bir süre sessiz kalan doktor ." Sanem hanımı kurtarmak için çok uğraştık ancak beynine saplanan Demir işimizi zorlaştırdı beyin tüm fonksiyonlarını kaybedip beyin ölümünü çoktan geçirmişti bile başınız sağolsun .
Doktorun bu sözlerinden Sonra olduğum yere yığıldım ne kadar şiddetli bağırdığımı hatırlamıyordum bile. canımdan çok sevdiğim biricik annem artık yoktu çocukluğumu beraber geçirdiğim ilk okul zamanlarımda el ele beni okula götüren annem yoktu artık . Güzel yemek kokuları ile beni kendimden geçiren annem yoktu artık . Babasızlığın yokluğunu hiç aratmayan bir annem yoktu artık ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Makarna
Ficção AdolescenteSeni çevrene yansıttığın, göründüğün gibi değil azimle ve inatla kalbimin inandığı gibi görüyorum. Zaaf buna deniyor herhalde."