Όταν επέστρεψαν στο παλάτι, μπροστά τους εμφανίστηκε μια γυναίκα που είπε με σεβασμό στον Αλέξη οτι ο βασιλιάς Κωνσταντίνος τους περίμενε.
Εκείνος την οδήγησε στην αίθουσα που την είχε πάει και την πρώτη μέρα. Μέσα του περίμεναν ο Κωνσταντίνος με τον τον Νέστορα. Ο Κωνσταντίνος καθόταν στον θρόνο ενώ ο Νέστορας σε μια καρέκλα κοντά του. Οι δυο τους έδειχναν απορροφημένοι από την συζήτησή τους και τα πρόσωπά τους έδειχναν συννεφιασμένα.
Μόλις ο βασιλιάς τους είδε άλλαξε έκφραση και χαμογέλασε ανάλαφρα: " Ήρθατε;"
Ο Νέστορας στράφηκε αμέσως προς το μέρος τους και τα μάτια του άστραψαν όταν την είδε: "Αυγή, πως είσαι;" Μπορεί να ήταν ο παππούς της αλλά κάτι επάνω του την έκανε να αισθάνεται άβολα κοντά του.
"Καλά, ευχαριστώ." Απάντησε τυπικά.
" Έχεις προσαρμοστεί;" Την ρώτησε πάλι ο μεγάλος άντρας δείχνοντας ενδιαφέρον.
"Όχι ακόμη, αλλά προσπαθώ."
" Θυμήθηκες τίποτα από το παρεθόν σου;" Ο βασιλιάς την κοίταξε ερευνητικά περιμένοντάς να απαντήσει την ερώτησή του.
" Όχι..., τίποτα σημαντικό." Είπε ψέματα η Αυγή. Δεν ήθελε να αποκαλύψει σε κανέναν σε εκείνο το δωμάτιο, το γεγονός οτι θυμήθηκε οτι ο απαγωγέας της, όταν ήταν δώδεκα χρονών, ήταν ο τότε βασιλιάς και πατέρας του νυν βασιλιά και του Αλέξη, ο Νικόδημος.
"Μην απογοητεύεσαι. Σιγά σιγά θα θυμηθείς." Αυτή την φορά μίλησε και πάλι ο παππούς της.
Ο Κωνσταντίνος πήρε μια βαθιά ανάσα απογοητευμένος και στράφηκε στον αδερφό του: " Αλέξη, έμαθες για την αντιπροσωπεία που θα στείλει ο Σίμος;"
"Ναι, κάτι μου είπε ο Άρης. Πως και θα στείλει ανθρώπους του;"
"Αν και λέει οτι στόχος του είναι οι ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις, δεν τον εμπιστεύομαι. Εσύ τι λες;" Ο Κωνσταντίνος μισοέκλεισε τα μάτια περιμένοντας την απάντηση του Αλέξη.
"Και εγώ νομίζω οτι δεν πρέπει να χαλαρώσουμε. Θα έρθει και ο ίδιος; "
"Δεν το διευκρίνισε."
"Ο Σίμος δεν έχει βγει ποτέ από το βασίλειό του απ'όταν πέθανε ο πατέρας μας. Αν έρθει σημαίνει οτι κάτι πολύ σημαντικό διακυβεύεται. Πιθανότατα θα θέλει να δει την Αυγή. Το γεγονός οτι την βρήκαμε πρώτη μάλλον δεν του αρέσει."
Η Αυγή απόφάσισε να επέμβει: " Για μια στιγμή, γιατί μιλάτε γιε εμένα σα να είμαι απούσα; Μπορείτε να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο αυτός ο Σίμος ενδιαφέρεται τόσο πολύ για εμένα;"
ESTÁS LEYENDO
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
FantasíaΗ ζωή της Χριστίνας αλλάζει δραματικά μετά από ένα ατύχημα. Από την στιγμή που συνήλθε στο νοσοκομείο μπορούσε να δει και να ακούσει πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορούσε.Όταν περίεργα πλάσματα άρχισαν να εμφανίζονται ένα άγνωστος άντρας εμφανίστη...