Už je streda a mi sa už balíme do LA lebo dneska o 22:35 nám letí lietadlo do LA, v podstate do New Yorku. Ja so bola ešte doma a čakala som kým pre mňa príde Krisov kamarát Sebastián, je to jeden z tých čo boli s nami v štúdiu a pomáhali nám nahrať pesničku. „Mami nevieš kde mám moje slúchadlá na cestovanie?“ „Nie Bianka, ale pozri sa do toho kufra čo máš v izbe možno si si ich tam hodila ku notebooku.“ „Dobre mami, diki.“ Slúchadlá som našla pri notebooku ako hovorila moja mama a v tom mi zazvonil mobil, bol to Sebastián, asi nevie kde má ísť, najlepšie bolo že prišiel až moc skoro, takže moja mama mu určite ponúkne kávu to sa stane na 100%. „Áno Sebastián, kde si?“ „Už som pri tom kostole, kde mám ísť ďalej?“ „Choď až hore ešte po hlavnej a ja ťa počkám pri ceste.“ „No dobre tak zatiaľ čau.“ „Čau.“ Zložila som telefón a rýchlo si obliekla tenký svetrík, vonku bolo trochu chladno aj keď nechápem ako je to možné, veď len budú začínať za chvíľku letné prázdniny. Ja som teda čakala na ceste a po chvíľke som uvidela strieborný transportér, bol to Sebastián a keď ma uvidel tak na mňa zatrúbil a otvoril okno. „No a ty kde máš kufre, veď už za chvíľku musíme ísť aby sme vám zobrali ešte veci z Bratislavy.“ „Veď je len 9:25 Sebastián, kde sa tak ponáhľaš, moja mama ťa aj tak nepustí, že vraj musíš ísť na kávu, takže si hentam hore od parkuj auto a ja ťa počkám.“ „No dobre, ale nech si tvoja mama nemyslí že tu budem ďalšie dve hodiny, za hodinu pôjdeme, je ti to jasné?“ „Hej Sebastián, úplne jasné a už choď.“ Sebastián si od parkoval auto a išli sme ku mne domov. „Mami už je tu Sebastián.“ „Dobrí, je tu niekto.“ Povedal Sebastián len tak zo srandy. „Ale dobrý, ja som Mária, Biankyna mamina, sadnite si ja vám urobím kávu, zatiaľ si Bianka ešte pozrie kufre či á všetko zbalené.“ „Jasné, ale Bianka vieš že si nemusíš toho brať veľa lebo vy máte kúpené veci do LA a ešte k tomu si aj tam kúpite niečo takže ti bude stačiť jeden kufor veľký a aj to poloprázdny aby si si tam mohla zobrať odtiaľ aj veci ktoré si tam kúpiš.“ „Aha noo dobre, ale ja som si zbalila moje obľúbené veci a aj veci na to vyhodnocovanie.“ „Ale na vyhodnocovaní budete mať oblečené že vraj niečo od najlepšieho návrhára v LA.“ „O tom som ja nič nevedela.“ „No tak teraz vieš.“ „Sebastián, prečo mám pocit že vy nám ešte niečo tajíte?“ „Ach a čo už by sme vám len my mali tajiť.“ „Ja neviem, možno to že budeme nahrávať pesničku s nejakou hviezdou v LA?“ „Haha a to ťa ako napadlo?“ povedal Sebastián a vyzeral byť trochu mimo keď som to povedala. „Ale Bianka pozri sa koľko je už hodín, za pol hodinky ideme.“ „To až tak skoro?“ povedala mama a akurát mu dala kávu. „Hej lebo musíme ísť ešte do Bratislavy vybaviť špeciálne pásy pre baby ,nikdy neviete čo sa stane a ideme ešte pre potvrdenia od štátu že môžu cestovať do LA, aj to keby že sa niečo stane a plus ešte ideme zobrať nejaké veci do vili, takže musíme ešte toho stihnúť veľmi veľa.“ „No dobre tak sa choď Bianka fakt skontrolovať či všetko máš.“ „Hej mám kontrolovala som si to pred 20 minútami.“ „Dobre, tak ja vám teda držím palce ale ty veľmi dobre vieš že keby že sa niečo stane tak mi máš hneď volať však?“ „hej mami, neboj sa zavolám ti aj keď tam prídeme, ale cez Skype, lebo nemám kartu ktorá funguje v zahraničí.“ Sebastián ešte dopíjal kávu a už sme sa pomaly zbierali z domu. Ešte som objala silno moju mamu a nastúpila som do auta, počas cesty mi ešte Sebastián zopakoval pravidlá ktoré musíme dodržiavať na vyhodnocovaní, jedno z tých pravidiel sa mi však nepáčilo a to je ten problém že sa mi nepáčilo preto lebo mi ho nechcel Sebastián povedať, že vraj to je tajné a že sa to dozvieme až tam na vyhodnocovaní, ale čo mi povedal bolo to že sa to nebude páčiť ani mne a ani babám a tak tiež ani chalanom. Už sme boli asi v polke cesty, keď v tom mi zazvonil telefón, bola to Erika a asi už tiež vyrazili z domu, pre nich bol André, tiež s nami nahrával pesničku v štúdiu. „Áno Erika, deje sa niečo?“ „Hej deje, aj tebe Sebastián niečo tají ako mne a Katke?“ „Hej a rada by som vedela čo to je, normálne ma to rozčuľuje keď to neviem, najhoršie je že je t jedno z hlavných pravidiel na vyhodnocovaní, normálne sa toho pravidla aj bojím.“ „Tak to aj ja a Katka a kde si už Bianka?“ „Som asi tak v polke cesty na diaľnici smer Bratislava a vy?“ „Mi asi nejako podobne, ale som zvedavá na to pravidlo.“ „Tak to aj ja, oki musím končiť lebo budem mať zlí signál tak ahoj.“ „No dobre, tak ahoj, vidíme sa v Bratislave.“ Keď som zložila telefón tak som si vytiahla moje bluethoot slúchadlá a počúvala som pesničky od WDW a od Marcusa a Martinusa. Keď sme prišli do BA tak bolo asi 12:15, to všetko kvôli tým zápcham na diaľnici, ale ešte jedna nás čakala v Bratislave takže sme mali úžasnú cestu. „Aspoň vidíš prečo som chcel ísť skôr.“ Povedal Sebastián ktorý sa sústredil na cestu aby do niektorého z tých bláznov nenarazil. TU sú totiž v Bratislave strašne šialený ľudia a nevedia sa vpratať do kože a už vôbec nevedia šoférovať (česť výnimkám). Už sme boli pri úrade a od parkovali sme auto asi tak 200 metrov od vchodu lebo parkovisko bolo úplne plné. V tom som zbadala ako z druhého zlatého transportéra vystupujú Erika a Katka, potom prišiel na parkovisko aj Kris ktorý išiel viacej od vchodu lebo nenašiel žiadne miesto na parkovanie. Mi sme zatiaľ išli hore na tretie poschodie kde sa vybavovali pásy a zájazdy do zahraničia. Tam vošiel Kris do vnútra a vybavil nám Americké pásy, ktoré sa však dosť ťažko zháňajú. „No dobre tak a teraz ideme do vili a poberieme si všetky veci aby sme stihli prísť na letisko v čas, balenie tých vecí nám potrvá asi tak 4 až 5 hodín lebo je toho dosť veľa, musíme vám zbaliť aj vaše mikrofóny lebo iné tam ani nedostanete a aj vaše slúchadlá ktoré musíme nájsť potom ešte musíme zbaliť pár krabyc do kamióna ktorý tam príde až deň pred vašim osobným koncertom, takže šup- šup do práce, ide sa do LA.“ Ešte som vám zabudla povedať, kým vybavil tie pásy tak prešli 3 hodiny. Už sme boli aj hladné a tak sme sa ešte išli najesť to nám trvalo jednu hodinu. Už bolo 16:35 a mi sme akurát vyrážali do vili, letisko sme mali asi trištvrte hodinky od vili a ešte sme museli stihnúť zabaliť nejaké veci do kamióna a ešte nejaké veci ktoré budeme potrebovať na vyhodnocovanie.
Jack:
U nás v LA už začínalo pomaly ráno a ja som sa musel prichystať na príchod Bianky a dievčat, hlavne na jej. Pozrel som si telefón a na Slovensku bolo už 21:00 u nás už bolo 6:00, ja som vstal z postele a išiel som sa prichystať na dnešný deň. Strašne som sa tešil na Bianku a mal som pre ňu to jedno prekvapenie. Ešte vám ho nepoviem lebo by to nedopadlo dobre, ale poradím vám, je to najkrajšie miesto v NY. Chcem ju prekvapiť a niečo jej aj kúpim, dúfam že bude šťastná keď to uvidí. Zrazu mi iba vošiel do izby Corbyn. „Jack , poď už dole, chalani už na teba čakajú musíme ísť ešte do mesta niečo kúpiť.“ „A čo chcete kupovať?“ „Ale Zach zistil že tam príde aj Ariana a chce jej niečo kúpiť, aj keď neviem ako to chce jej odovzdať keďže hneď pri prvom pohľade už len na plagát ide odpadnúť.“ V tom sme sa začali smiať a Corbyn sa začal od smiechu chytať za brucho. „No dobre tak aspoň stihnem kúpiť niečo pre Bianku.“ „Jaaj, veď aj oni vlastne prídu, aj im musíme niečo kúpiť tak makaj, musíme ich nejako špeciálne privítať v NY.“ Ani to nedopovedal a už ma ťahal za ruku. Išli sme do garáže a vytiahol som svoj Geep. Milujem svoje auta, ale viacej milujem Bianku. Všetci sme sa nahrnuli do môjho auta išli sme smer nákupné centrum, už bolo 8:00 a u nás sa otvárajú obchody už o takomto čase takže sme to presne vystihli: Rýchlo sme nakúpili pre baby veci a išli sme späť na hotel. Zistili sme si že aj na tomto hotely kde sme mi tak budú ubytovaný aj M&M aj s babami. Ešte som mal pol hodinku na to kým príde lietadlo do NY. Už sme išli s chalanmi na letisko, ale chalani museli ísť na druhom aute aby sa mohli dostaviť na skúšku, ja som išiel na svojom Geepe. Už sme s chalanmi boli na letisku a čakali sme tam aj s ružami v rukách, síce sme mali kvety len ja, Corbyn a Zach ale ešte sme kúpili niečo aj pre chalanov, aby sa necítili tak samo keď budeme dávať dievčatám menšie darčeky na uvítanie. Už som videl ako baby idú spoza rohu a ja som povedal chalanom že sa idem schovať ku autu vonku a nech povedia Bianke že som neprišiel kvôli jednej veci ktorú som musel vybaviť. Ja som čakal pri aute aj s kyticou ruží. Keď som uvidel Bianku pri vchode položil som rúže do auta na predné sedadlo a čakal som na jej reakciu, vyzerala dosť smutne a myslím si že asi preto keď zistila že som tu není, ale pri tom to bolo len vymyslené. V tom som si všimol že Corbyn drgol do Bianky a ukázal jej mojím smerom, Bianka vtedy ukázala veľký úsmev a rozbehla sa za mnou, ja som sa rozbehol tiež a keď sme sa stretli tak som ju zdvihol a silno som ju objal. Konečne som zase cítil jej objatie, konečne som mohol byť s ňou. „Bože tak si mi chýbala, ja už ťa nepustím.“ Povedal som jej a plakal som jej do trička, zacítil som ako sa s trasie a uvedomil som si že plače aj ona. „Aj ja teba Jack, strašne si mi chýbal.“ V tom sme sa od seba oddelili a pozreli sme si navzájom do očí, ja som to nevydržal a spojil naše pery, zo zadu som iba počul ako chalani s babami začali pískať a tlieskať. Mi sme to poriadne nevnímali a ďalej sme sa bozkávali. Potom sme sa od seba odtiahli a za Biankou prišli ešte chalani a objali ju. „No vy dve hrdličky, užite si pekný deň na výlete.“ Povedal nám Zach a Bianka sa na mňa pozrela s udiveným pohľadom. „O čom to hovorí Jack?“ „Nooo, ideme spolu len mi dvaja na jeden menší výlet, myslím si že sa ti to bude páčiť.“ Otvoril som Bianke dvere a na sedadle ju čakala tá kytica ruži ktorú som jej kúpil. „A u mňa doma máš ešte jeden darček, ale ten dostaneš až v Kalifornii a dohodol som sa ešte s babami nech ti vybavia to že do Kalifornie pôjdeš so mnou v aute a prespíš u mňa až kým neodídete, takže s babami budeš až keď budete odchádzať z Kalifornie. Ale neboj sa kým budeme v NY tak budete spolu, ja len hovorím že potom už v Kalifornii budete spolu zriedka a na koncerte ktorý tam organizujete.“ „A na skúškach nebudem?“ „Ale veď aj na skúškach, len všetok voľný čas budeš tráviť so mnou.“ „Omggg.“ Začala kričať na celé letisko a znova sme sa hodili do objatia. „No dobre Jack mi už ideme na hotel.“ Povedala Erika no v tom je skočil do rečí Corbyn. „Eee, tak to v žiadnom prípade, vy idete s nami na nácvik a budete s nami nacvičovať.“ „A to akože Bianka a Jack budú nacvičovať kedy?“ „Oni budú nacvičovať zajtra a pozajtra sa ide na vyhodnocovanie.“ „No ok a mi budeme mať teda zajtra voľno?“ „Hej a pôjdeme spolu na nejaké výlety, ale ešte musíme počkať na zoznam sedačiek na vyhodnocovaní, poprosili sme aby ste sedeli vedľa nás na ďalšej a chalani by sedeli aj s Erikom hneď pod vami.“ „Tak to je super, už sa tešíme.“ Povedala Katka a v tom jej Tinus zobral z rúk kufor a nakladal to do transportéra ktorý prišiel pre nich. „Bianka, mi ti zoberieme veci nech to nevláčiš zo sebou.“ „No dobre, tak sa vidíme večer na hotely.“ Už sme nastupovali ja a Bianka do auta a pomaly sme vyrážali z letiska na výlet, ešte som zatrúbil na rozlúčku a išli sme smer....Dneska zase nová časť😇😍😍čo si myslíte na aké miesto zoberie Jack Bianku?? 😇😇😍ak už viete tak napíšte do 💬 a budem aj rada za 🌟 Special Things❤❤❤🎧🎤🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Things: Aj zázraky sa dejú [✔️]
RastgeleAhojte som Bianka a mám dve kamarátky ktoré sú pre mna všetko. Každý by túžil stretnúť nejakú svoju hviezdu a tak isto to túžime aj mi. S kamarátkami založím skupinu ktorá sa volá special things a začneme cestovať po svete a po rôznych koncertoch rô...