No dobre takže hru ktorú ideme hrať sa volá......Twister a určite ju každý poznáte, tu mám krabicu kde je táto hra uložená, ale...bacha, nejdeme to hrať podľa pravidiel ktoré sú uvedené tu ale...ideme to hrať s našimi pravidlami, ktoré budú veľmi zaujímavé. Takže teraz si rozložíme túto hru a môžeme začať.“ Keď som videla ako to rozkladajú tak som bola zvedavá čo sa bude diať ďalej , už to mali rozložené a už sa iba postavili vedľa toho a čakali čo na to povie Camila. „Takže už to máme rozložené a ja poprosím Selenu a HRVYho nech sa postavia na svoje miesta. Takže pravidlá sú nasledovné, každý hráč musí položiť ruku alebo nohu na farbu ktorá je vyznačená na týchto hodinkách s ktorými budem ja točiť a budem vám hovoriť kde máte položiť ruku, ale je tu jedna vec ktorú sme si na vám vymysleli, pokiaľ spadnete alebo spravíte chybu nebudete vyhodený z hry, ale budete mať trest ktorý budete musieť splniť počas toho ako budete hrať hru, čiže počas priebehu hry budete musieť splniť tresty ktoré vám budú udelené.“ „A nemôžem ešte zdrhnúť a vztýčiť bielu vlajku? Lebo ja som šmatlavý a ja spadnem vždy.“ Povedal HRVY a všetci sme sa začali na celú arénu smiať. „Bohužiaľ HRVY ale toto bude dneska zadelené medzi tvoje povinnosti. Oki môžeme začať hrať a ostatný sa pozerajte a keby ste chceli hocičo tak občerstvenie je v tanečnej hale a kľudne môžete behať ale prosím chcem aby ste si užili tento deň naplno takže v kľude tu ostaňte a smejete sa so mnou lebo ja tu nechcem ostať sama.“ Keď to Camila dopovedala tak hneď na to na ňu zakričal Jonah. „Camila ja som tu s tebou a vždy aj budem.“ V tom sme sa začali smiať a Jonah s Camilou tiež. Mali ste ale vidieť ako sa Jonah začal červenať. „To je od teba zlaté, aspoň niekto.“ Povedala Camila a začala sa venovať hre na pódiu. Jonah v tom išiel bližšie ku pódiu a sadol si na kraj a pozeral sa na priebeh hry, mi sme si ho všetci vyfotili a dali si to na Instagram a ostatné sociálne siete. V tom si ho Camila zavolala na pódium nech mu pomôže aby v tom nebola sama. Všetci sme sa na nich smiali a hlavne HRVYm lebo zakaždým spadol, ale nakoniec padla aj Selena. HRVY mal najhorší trest že musel počas hry držať koniec lyžičky a na druhom konci mal naliatu vodu a jedno celé kolo ju nemohol vyliať inak by ho čakal ďalší trest. Selena mala tiež zaujímavý trest, vždy keď sa pohla tak musela dať HRVYmu pusu na líce v tej polohe ako sa dala, najlepšie bolo to že keď boli od seba ďaleko, alebo keď boli tak pokrútený že sa nevedeli pohnúť, na tom sme sa smiali ako šialený.
Marcus:
Hra trvala asi pol hodinu a všetci sme sa strašne zabávali a tak isto aj Jonah, Camila a aj HRVY zo Selenou ktorý to mali asi najhoršie. Každé jedno kolo som sa pozrel dozadu na moju princeznú ako sa zabáva a ako sa krásne usmieva. Milujem jej úsmev, v tom do mňa drgol Tinus. „Nejdeme hore za babami, teraz môžeme ísť lebo som sa pýtal otca.“ „No dobre tak poďme, už musím objať Eriku, strašne mi chýba.“ Ako som to dopovedal tak sme sa postavili a išli sme hore za babami. „Ale čaute chalani a otca ste tam nechali samého?“ povedal Kris ktorý bol vyvalený na celom gauči, gauče boli dosť veľké kvôli skupinám, najlepšie je keď ste považovaný ako skupina a máte celý gauč pre seba ako aj Erika, Bianka a Katka, sú len tri a pri tom majú veľký gauč, tak isto to majú aj chalani s WDW, ako nehovorím že mi nemáme tento veľký, ja len hovorím že speváci ktorý sú tu sólo a sú tu iba s kamarátmi a manažérmi tak majú omnoho menej miesta. „Nie nenechali je tam ešte malá Emma, teraz pred chvíľkou prišla a prišiel aj náš bubeník, ostaný ostali radšej v backstagy.“ Povedal Tinus ktorý sa už túlil ku Katke a dal jej pusu na spánky. „No dobre decká ja idem na chvíľku za Erikom ak vám to nebude vadiť.“ „Nie v pohode Kris, mi to zvládneme.“ Povedala Bianka ktorá bola trochu divná, mám taký pocit že je to kvôli Jackovi. Nebudem to radšej rozoberať, sadol som si vedľa Eriky a držal som ju celí čas v náručí až kým hra neskončila. Potom sme sa išli trochu občerstviť do tanečnej haly, stoly tam boli pripravené bravúrne. Všetci sme si zobrali toľko jedla koľko sme vládali, no Bianka nechcela ani jesť. „Erika povedz Bianke nech sa naje lebo potom keď bude spievať tak jej príde nevoľno a bude slabá, aspoň trochu.“ „Už som jej to hovorila aj ja a aj Katka, už ma štve jej chovanie, je divná.“ V tom do haly prišli chalani s WDW, boli tam Jack, Corbyn a Daniel, prišli ku nám a začali sa s nami rozprávať. „Čaute, tak čo páči sa vám tu?“ „Jasné že páči, ešte stále rozmýšľam či to není len sen.“ Povedala Katka a objala Tinusa a pobozkala ho na pery. „Ste spolu zlatý, dúfam že budete spolu dlho.“ Povedal Daniel a žmurkol na Katku. „Tomu ver že dlho, za nič by som Tinusa nevymenila.“ V tom si ju k sebe Tinus viacej pritiahol a z celej sily ju objal. „Ani ja teba, veď ty to vieš.“ V tom som sa pozrel na Bianku ktorá sa snažila nenápadne vytratiť z haly. „Jack, prosím ťa porozprávaj sa s Biankou, vôbec nechce nič jesť a nechceme aby jej prišlo zle z toho že nič nezje.“ „A kde je vlastne, všade som ju hľadal?“ „Tam je, snaží sa nenápadne od nás vypariť.“ Jack si ju všimol a zdá sa že aj ona jeho a Jack išiel za ňou. V tom sa Bianka zastavila a počkala na Jacka.
Bianka:
Keď som si všimla že Jack ide za mnou tak som radšej zastavila, nechcela som mať od neho problémy. „Kde si chcela ísť?“ prišiel Jack ku mne a dal si ruky do vreciek v nohaviciach. „Potrebujem ísť na chvíľku na čerstvý vzduch, neboj nechvela som odísť, nenechala by som tu baby samé a ja...“ ani ma nenechal dopovedať a potiahol si ma k sebe a pobozkal ma. „Prečo si to spravil Jack?“ „Lebo ťa ľúbim a ty sama vieš že bezo mňa nikam nepôjdeš, zabudla si že zajtra ideme do Kalifornie a ty ideš so mnou princezná?“ „Nie nezabudla, ale mám strach že sa tvojím rodičom nebudem páčiť.“ „Neboj sa určite sa im budeš páčiť a keď sa aj niečo stane tak budem s tebou.“ V tom som Jacka z celej sily objala, Jack ma chytil za ruku a začal ma ťahať vonku na balkón. Spoločne sme sa postavili na veľký balkón a pozerali sme sa na vysvietený New York. „Je to tu krásne.“ Povedala som a oprela som sa o zábradlie, v tom začal fúkať studený vietor a mňa len striaslo a chytila som sa za ramená. „Je ti zima?“ „To nič, to len keď zafúkal ten vietor, neboj zima mi neni.“ Čo si asi myslíte, čo asi on na povedal. Nič ani sa ma nespýtal a hneď mi dal jeho sako. „Ďakujem ale to si nemusel.“ „Ale musel, je mojou povinnosťou chrániť svoju priateľku pred tým aby mi nenachladla alebo ešte niečo iné.“ Počas toho ako to hovoril tam sa usmieval a pomaly sa ku mne približoval, ja som sa otočila chrbtom k zábradliu a oprela som sa a Jack sa postavil predo mňa a chytil ma okolo pása. „Ty si len moja a nikomu ťa nedám, chcem sa ti aj ospravedlniť za to čo som spravil pri tom plátne, bolo to odo mňa hnusné, ale bolo mi dosť zle a bol som nervózny a nechcel som aby ti niekto ublížil.“ „Ja viem Jack, je mi ľúto čo sa stalo, ale teraz to už nechaj tak, čo sa stalo tak sa stalo a už to nevrátiš, ale môžeš to napraviť tým že teraz budeš so mnou a nebudeš sa mi vyhýbať, je mi jedno že nás média odfotia a že sa o nás dozvedia, ja chcem byť hlavne s tebou Jack.“ „Veď aj ja s tebou Bia.“ V tom sa na mňa usmial a pritlačil ma k zábradliu. „Chcem aby si vedela že nikto a nikdy ťa v mojom živote nenahradí.“ V tom ma začal vášnivo bozkávať a ja som s tým nemala problém a začala som spolupracovať, obmotala som si ruky okolo jeho krku a on si ma zdvihol do náručia a sadol si so mnou na gauč ktorý bol vonku, vtedy som si aj povedala že som rada že nemusím mať šaty lebo by mi bolo vidieť všetko a aspoň som s tým Jacka moc nedráždila aj keď vlastne už ho dráždim tým že tu vôbec som. Vonku sme boli asi 10 minút a v tom začal Jackovi zvoniť telefón, volal mu Corbyn aby sme sa vrátili späť lebo na rade je ďalšia hra. Jack:
Keď mi Corbyn zavolal tak sme s Biankou rýchlo bežali do arény aby sme stihli losovanie. Keď sme tam prišli tak si Bianka sadla ku mne na kolená a vyvalila sa so mnou na gauč, čo vám poviem výhoda veľkého gauča. „Takže túto hru vyhrala Selena Gomez tak poprosím veľký potlesk pre Selenu, ale potlesk si zaslúži aj HRVY ktorý sa snažil a obetoval sa kvôli nám.“ Všetci sme začali tlieskať a na pódium už prišli HRVY aj zo Selenou v šatách a obleku. „Ďakujeme vám, aký to bol pocit zahrať si spolu?“ spýtala sa Camila a dala slovo Selene. „Bola to zaujímavá a zábavná skúsenosť, ja len dúfam že si to ešte niekedy zopakujeme.“ Keď to povedala pozrela sa na HRVYho a objala ho. Všetci sme znova začali tlieskať. Keď mám pravdu povedať Selena je veľmi pekná baba, no ja milujem inú a to je Bianka. Keď už Selena s HRVYm zišli dole s pódia tak sme netrpezlivo čakali koho Camila vylosuje tento krát. „Takže decká táto hra bude skupinová a keďže je tu veľa speváckych skupín tak by sme mohli spraviť to že by sme si vylosovali iba z papierikov kde sú skupiny. Poprosím teda pomocníčku aby prišla s klobúkom kde sú iba skupiny.“ Na pódium prišla jedna blonďavá pomocníčka ktorá sa pozrela na našu skupinu a všimol som si že jej pohľad smeroval na Corbyna a v tom na neho žmurkla, on začal smiať a mi s ním. „No moja mňa ty nikdy nedostaneš.“ Povedal Corbyn tak aby sme to mi počuli ale ona nie. V tom sme sa začali všetci tak smiať že sme to nevedeli zastaviť, Bianka bola celá červená a v tom sme započuli ako sa smejú a aj chalani s Erikou a Katkou, mali ste nás vidieť, každý sa na nás pozerali a v tom sme sa iba pozreli na pódiu a videli ako sa Camila snaží zadržať smiech, no však dlho jej to nevydržalo lebo blondínka sa vrátila naspäť a keď znova odchádzala zase sme s začali smiať jak sprostý a tento krát to pochopili aj ostatný a začali sa smiať s nami. Ach bože, až mi slzy idú z očí a Bianke a ostatným tiež. Po dlhom smiechu sme si museli dať prestávku lebo Camila nevedela povedať nič do mikrofónu lebo sa vždy začala smiať. Všetci sme teda na chvíľku išli vonku na čerstvý vzduch a zhlboka sa nadýchli. Zacha to ešte neprešlo a stále sa smial ako blbí a pri tom aj plakal a chytal sa za hlavu. „Zach prestaň, už by aj stačilo. Už fakt stačí lebo sa zase začnem smiať.“ Povedal Corbyn ktorý sa pri tom ešte trochu rehotal a chytal Zach za rameno, všetci sme mali zaslzené oči a aj Erika, Katka a chalani boli s nami, dokonca aj Erik s Krisom sa smiali s nami a mali celé oči zaslzené a červené. Už bolo asi 21:00 a za hodinku začína šou na ktorú všetci tak čakáme a pripravujeme sa len na to ako si to užijeme, už len aby Corbyn nezbadal tú blondínku počas našeho vystúpenia lebo sa začne smiať a potom sa začneme aj mi a to by už bol veľký trapas. Postupne sme sa všetci ukľudnili a znova sa vrátili do haly kde sme už iba pozorovali losovanie kde Camila vybrala skupinu CNCO a Little Mix. Hrali hru ktorá sa volá Vyznanie lásky, táto hra je fakt vtipná a hlavne pre chalanov zo skupiny to bude zaujímavé, všimol som si že však jedna členka zo skupiny chýba a tak Camila spravila to že poslala jedného z chalanov do šatne a že ho tam čaká menšie prekvapenie, ten koho poslala bol Christopher a naspäť sa vrátil oblečený ako dievča v šatočkách. Všetci sme sa začali zase smiať ako blbí. „Oki pravidlá tejto hry sú takéto. V prvej časti napíše každý člen skupiny na papierik štyri slová, ktoré by mali použiť ostatní pri vyznaní lásky. (Nech sa teda neobáva použiť slová ako buldozér, hydrogenuhličitan vápenatý, obchodný zákonník...). Tieto lístky sa pozberajú, každý si vytiahne jeden lístok a má minútu na to, aby vyznal lásku dievčine v strede, môže to byť aj prezlečený chlap za dievča ako je náš Chris a s použitím všetkých vytiahnutých slov na lístku vyzná tú lásku chlapec tomu dievčaťu a ako sa tak na vás pozerám tak je vás presný počet keďže Chris sa obetoval. „ ke´d to Camila povedala zase sme sa začali smiať ako blbí, dnešný deň je ten najvtipnejší aký som kedy mal.Čaute dneska nová časť😇😇dúfam že sa vám páčila 😇😍ak ste zvedavý na koncerty tak sa tešte na ďalšiu časť😇😍😎❤💗💗 Special Things❤❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Special Things: Aj zázraky sa dejú [✔️]
РазноеAhojte som Bianka a mám dve kamarátky ktoré sú pre mna všetko. Každý by túžil stretnúť nejakú svoju hviezdu a tak isto to túžime aj mi. S kamarátkami založím skupinu ktorá sa volá special things a začneme cestovať po svete a po rôznych koncertoch rô...