Dôležité informácie ❎

27 3 0
                                    

Keď sme s chalanmi boli pri Jackovi a Bianke tak ma normálne bolelo že ich vidím v takomto stave. Jack nedokázal zniesť to že sa Bianke stalo niečo takéto, bol z toho úplne mimo. Zrazu do miestnosti prišiel nejaký divný týpek, ktorý mal na krku odznak z polície. „Dobrý deň, som pán Ferbeck a som z oddelenia súkromnej polície a riešim vašu nehodu.“ Jack si utrel slzy z očí a snažil sa trochu nadvihnúť ale kvôli bolesti mu to bránilo. „A čo tu chcete, vidíte že Jack teraz nie je v dobrom stave a vy to chcete teraz riešiť...“ Ani to Corbyn nedopovedal a už mu skočil do rečí. „Prepáčte mladý pane ale zistil som niečo čo vás možno prekvapí a nebudete mať z toho moc veľkú radosť.“ V tom sme sa všetci dostali do pozoru. „O čo sa jedná?“ spýtal sa Jack a ja som už len videla ako mu idú zase slzy do očí. „Ide o to že vo vašom aute sme našli prestrihnutý drôt na brzdy, mohli by ste si prosím spomenúť čo sa presne stalo počas toho ako ste narazili?“ „Pozrite ja ani sám neviem čo som robil pred tým a nie to ešte priebeh toho čo sa presne v ten moment stalo.“ Povedal Jack a bol celkom zaskočený. „A ako je možné že brzdy boli prestrihnutý, nemohlo sa to stať počas nárazu že sa to pretrhlo?“ „Pán Avery vaše auto nebolo v takom stave aby sa brzdy len tak ľahko pretrhli a ešte k tomu vy ste mali športové auto a tam sú brzdy zakryté a dá sa ich zničiť len keď ich niekto prereže alebo keď sa pokazí ochrana, ale ochrana bola v poriadku a dokonca sme našli aj šróby ktorými bol kryt zakrytý a zdá sa že niekto sa ich snažil odšrobovať.“ Jack ostal v šoku a už nedokázal povedať ani pol slova, pozrel sa na Bianku a zo slzami v očiach niečo povedal. „To kvôli mne sa to stalo, ja môžem za jej stav a za to že je teraz tu.“ Povedal s uplakaným hlasom. „Jack nevyčítaj si to, nie je to tvoja vina, sám si teraz počul že ti niekto prestrihol brzdy.“ „Ja viem Daniel ale ja si nedokážem spomenúť kto by to mohol byť, vyčíta si to že kvôli mne sa toto stalo.“ „Pán Avery ale to nemuselo byť kvôli vám.“ „Ako to myslíte že nie kvôli mne?“ „No myslím to tak že to čo spravili nemalo byť na vás a kvôli vám ale kvôli Bianke, možno sa jej niekto chcel pomstiť a týmto jej to chcel vrátiť.“ „Ešte raz to povedzte a skončíte na tej stene ako červená škvrna.“ Od hnevu Jack zakričal na celú miestnosť až sme sa naľakali a Corbyn sa ho snažil udržať aby si neublížil a aby mu on neublížil ešte viac. „Pozrite sa pán Avery, je to len dedukcia a čistý typ, ešte nevieme či je to pravda, ale keď toho  zistíme viac tak vám dáme vedieť. Zatiaľ sa s Biankou zotavujte a najbližšie sa vidíme o týždeň. Dovidenia pán Avery.“ „Dovidenia.“ V tom iba odišiel z miestnosti a Jack ostal ešte viacej smutný než pred tým. „Ako je možné že by niekto niečo také spravil, aký by mal na to dôvod, veď Bianka za nič nemôže.“ „Jack ja by som mala typ kto by to mohol byť.“ Povedala Katka a v tom sme ostali v šoku. „Ako to myslíš Katka, ty to vieš?“ spýtala som sa jej a chalani už čakali len na odpoveď. „Hej, nedávno mi písal Biankin bývalí priateľ a vyhrážal sa mi že ak zistí že to medzi Biankou a Jackom je pravda tak ju zabije, najhoršie je aj to že tým že máme tour, no vlastne už posledný koncert tak si mohol zistiť kde sme a mohol to spraviť aj on.“ „Ale prosím ťa Katka, je málo kto, kto vie rozobrať moje auto, to by musel byť veľmi zručný a musel by vedieť ktorý autom ideme.“ „Počkať!!“ skríkol Jonah. „Jack povedz tvojmu automechanikovi aby ti skontroloval brzdy na všetkých autách.“ „Prečo by to mal robiť?“ „Lebo on nemusel vedieť ktorým ideš a preto ti to mohol spraviť na každom aute ktoré máš.“ V tom Jack iba vypúlil oči. „Preboha veď dneska na jednom z nich ide aj náš manažér! Podajte mi telefón rýchlo!!“ Corbyn rýchlo podal telefón Jackovi a vytočil si číslo na manažéra. „Do riti, nedvíha to.“ „Jack hlavne zavolaj tomu automechanikovi aby ti pozrel ti autá a mi sa postaráme o manažéra, poďte chalani idem naspäť do hotela, zatiaľ sa tu držte.“ Povedal Jonah a s chalanmi odišli preč, už sme tam ostali len ja, Katka a Marcus s Tinusom ktorý sedeli na posteli vedľa Bianky a plakali. Jack zatiaľ volal s automechanikom a povedal mu aby skontroloval všetky autá v garáži. „Dobre, automechanik je vybavený.“ Povedal Jack a položil si mobil na stolík. V tom do izby  vošla sestrička s jedlom aby sa mohol Jack aspoňtrochu najesť, nemohol však veľa jesť aby sa mi nezhoršil zdravotný stav. „Prepáčte ale už hodiny návštevy skončili a musím vás odprevadiť von.“ Povedala sestrička a mi sme sa rozlúčili s Jackom a pomaly sme sa pobrali späť na hotel. Som ale naštvaná, nechápem ako je možné že by toto Andrej mohol spraviť, veď má svoj rozum a vie č je správne a čo nie. Niečo mi tu nesedí, Andrej sa od ich rozchodu chová ako malé decko a každého kto sa pozrie na Bianku tak chce zabiť alebo chce Bianke niečo spraviť aby ten dotyčný nevidel Bianku ešte viacej trpieť tak sa rozídu, dúfam že to Jack nespraví, predsa len Bianku treba chrániť.
Jack:
Keď už všetci odišli tak som sa mal najesť, no keď som sa pozrel na Bianku tak som to nedokázal. Nedokážem sa najesť a pri tom vidieť ju ako trpí v spánku. Dúfam že sa čoskoro preberie aby som jej mohol niečo konečne povedať. Nechcem o ňu prísť a ak si myslí ten je ex že ju nechám tak, tak sa mýli lebo ja Bianku neopustím, nikdy. Nasadil som si slúchadlá a celú dobu som sa pozeral na Bianku a v slúchadlách mi hrala táto pesnička (vypočujte si ju celú prosím):


V hlave mi však stále počas tejto pesničky behal iba refrén ktorý mi na tento moment úplne sedel:
Oh! Si vášeň v mojom živote.
Ty si tajomstvo, nemôžem ťa skryť.
Príde deň, nemôžem sa dočkať
až ti poviem.
Ty patríš ku mne, dievča.
A pokiaľ ti dám vedieť dneska,
Bude to v poriadku.
Ty to ešte nevieš,
Ale zlato, ty patríš ku mne.

Po nejakej chvíľke som zaspal, aj keď ma to dosť bolelo a chcel som byť hore keby sa Bianka náhodou zobudí aby som zavolal doktorku. No bohužiaľ únava ma premohla a zaspal som. V mojej hlave sa premietala tá nehoda a dokonca som si spomenul na to ako som sa snažil brzdiť a nešlo mi to, ten sen bol skoro taký skutočný ako keby som to cítil, celí ten tlak na nohe keď som brzdil tak som akoby cítil na mojej nohe teraz v tomto momente. Zrazu som sa však prebral na to že som započul pípať prístroje. Rýchlo som začal volať lekárov ktorý hneď prišli a začali pomáhať Bianke. V tento moment som sa zľakol ako nikdy v živote, nechcem ju stratiť. „Bianka ja ťa ešte nesmiem stratiť.“ Moje myšlienky opakovali v tento moment iba túto jednu vetu dookola. Keď sa Biankin stav vrátil k normálu tak som si len vydýchol a znova som spokojne zaspal. Rád by som ale vedel čo robia ostatný, síce tu dneska boli ale strašne mi chýbajú. Dúfam ale že si do zajtra spomeniem na to čo sa presne stalo, neverím že sa to totiž stalo kvôli Bianke a jej ex, mohlo sa to stať aj kvôli niečomu inému, veď aj ja mám pár nepriateľov tak nechápem. Budem rád keď sa to všetko vyrieši a aby som s tým ja a Bianka mali pokoj.

Ahojte❤❤tak nová časť je vonku, prepáčte že tak neskoro ale mám toho fakt veľa a nemám ani čas vidať časti😪😪 niektoré rozpísanémesiac a ešte stále som sa k nim nedostala ❎❎ ešte raz sa ospravedlňujem a dúfam že sa na mňa nehnevate😢😢 Special Things ❤❤❤

Special Things: Aj zázraky sa dejú [✔️] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora