Veľke haló😲😰😓

47 4 0
                                    

Potom sa stalo niečo nečakané a Bianka bola z toho aj s Erikou v šoku...v šoku som ostal aj ja s chalanmi, Jonah totiž urobil to čo nemal, myslím si že sa z toho Katka len tak nevyvlečie. Jonah kúpil jedno tvrdé aj pre Katku a ona to z chuti vypila, potom ju Jonah, ktorý už bol trochu opitý zavolal nech si ide s ním Katka zatancovať. Katka s tým nemala problém a krútila sa okolo Jonaha, ako keby spolu niečo mali. V tom zakročila Bianka. „Katka ty si sa zbláznila?“ „Ježiš neziap tu po mne hej?“ povedala to taký tónom ako keby toho vypila aspoň zo 6 štamprlíkov tvrdého. „Ty sa uvedom Katka, ani nevieš čo teraz robíš a si tu možno len 25 minút.“ „Boha povedala som ti nestaraj sa do mňa, vypadni odo mňa, chcem tancovať.“ Keď to Katka povedala tak zakročila Erika, ktorá ju stiahla a odišla s ňou na WC. Bianka ostala stáť na mieste a bola úplne v šoku ako na ňu Katka vyletela. „Bia si v pohode?“ spýtal som sa jej aj s Corbynom, ktorý držal v rukách pohár vody a podával ho Bianke. „Jack, j- ja potrebujem ísť na čerstvý vzduch.“ V tom sa Bianka rozbehla smer vchodové dvere a ja za ňou. „Bia počkaj, nestíham za tebou.“ V tom sme už vyšli vonku a Bianka sa oprela o stenu. „Si v pohode, je ti dobre?“ „Nie strašne sa mi točí hlava.“ Chytila sa za hlavu a ja som ju len tak- tak zachytil aby nespadla na zem. „Bia poď ideme naspäť na hotel, musíš si oddýchnuť, poviem aj chalanom nech idú už na hotel, asi nebol dobrý nápad ísť sem.“ Po pravde aj chápem že Bianke je zle, však na ňu Katka vyskočila a ešte k tomu, v tom klube nebol vôbec dobrý vzduch. Zobral som teda Bianku na ruky a išiel s ňou ku autu. Hneď ako sme nastúpili tak som volal Corbynovi nech idú už na hotel. „Corbyn, choďte už na hotel, hneď!!“ „Dobre Jack, aj sme to mali v pláne, pretože Katka sa necíti nejako extra dobre a Jonah je tiež úplne mimo, takže sa vidíme na hotely a ináč ako je na tom Bianka?“ „Nič moc, skoro mi odpadla, akurát sedíme v aute a už pôjdeme odtiaľto preč.“ „Dobre tak počkaj Jack, pošlem ti ešte Zacha lebo sa nezmestíme do jedného auta, Jonah totiž prišiel na svojom ale ako to vidím tak to nedošoféruje, takže budeme musieť volať odťahovku nech nám ho prinesú k hotelu.“ „Dobre tak ho pošli.“ Čakali sme ani nie  minút a už bola Zach pri nás, nastúpil do auta a mi sme pomaly vyrazili smer hotel, nechcel som ísť moc rýchlo kvôli Bianke. V tom sa ma Zach niečo spýtal. „Jack, ako je na tom?“ „Ja neviem, není jej dobre a ani som jej neskúšal čelo či nemá teplotu.“ „Tak počkaj ja skúsim.“ V tom sa Zach natiahol z ruko dopredu a položil ju na Biankine čelo. „Jack, ona priam horí, nebolo by lepšie ísť s ňou rovno do nemocnice?“ v tom som dal jednu ruku z volantu dole a skúsil jej čelo aj ja, Zach mal pravdu, Bianka mala teplotu a zdá sa že bola až moc vysoká, v tom som strhol volant a išli sme smer nemocnica, dúfam že to nebude nič vážne.

Corbyn:

Keď som poslal Zacha za Jackom a Biankou, uvidel som ako Erika ide s Katkou z WC.  „Erika, ideme na hotel, s Bianko niečo je a nevyzerá to moc rúžovo.“ „Čo sa stalo?“ „Teraz to nerieš a poď mi pomôcť dať týchto dvoch do auta aj ty Daniel, pomôžte mi, ja a Daniel zoberieme Jonaha.“ V tom sme išli všetci do auta, našťastie som mal transportéra a dostatok miesta pre všetkých, Erika išla dozadu k Jonahovy a Katke keby že sa niečo deje. V tom mi prišla SMS od Zacha, bolo tam napísané: „Corbyn, ideme s Jackom do nemocnice, Bianka má vysokú teplotu a nechce jej klesnúť, na hotel prídeme neskôr. Jack odkazuje že máte ísť na hotel a povedať to Krisovi aby sa ňu nebál.“ V tom som ostal zaskočený a zabudol som zastaviť na červenú a išiel som ďalej. „Corbyn išiel si na červenú, čo sa deje?“ „Bianka na to neni vôbec dobre, Jack a zo Zachom idú s ňou do nemocnice, že vraj má vysokú teplotu a nechce jej klesnúť a idú s ňou do nemocnice.“ Keď som to povedal tak som sa pozrel do spätného zrkadla a pozrel som sa na Eriku ktorá bola úplne v šoku. „Corbyn, rob si zo mňa srandu!“ povedala Erika a chytila si hlavu. „Áno myslím, teraz mi to Zach napísal.“ Už sme boli pri hotely a išli sme aj s Katkou a Jonahom na izby, uložili sme ich do postelí tak aby keď im bude zle mohli ísť na WC alebo keď budú vracať aby sa nezadusili. Potom sme zišli dole a išli sme za Krisom, toho sme stretli hneď na schodoch. „Čaute decká, deje sa niečo, nevyzeráte moc dobre?“ v tom sa mu Erika prihovorila. „Kris ide o to že Bianka je teraz v nemocnici, prišlo jej nevoľno a má vysokú teplotu a nechce jej klesnúť.“ „Erika ty si robíš zo mňa srandu, ona pila?“ „Nie Bianka nepila, len Katka si trochu vypili a teraz je v izbe a spí.“ „Dobre decká tak sa oblečte a ideme do nemocnice a ja poviem Erikovi nech dá na Katku pozor.“ „Dobre.“ Išli sme si ešte hore pre mikiny a išli sme jedným autom s Krisom. Už sme prišli ku nemocnici a Zach nás čakal pri vchode. „Ahoj Zach, tak ako je na tom?“ spýtal sa Kris ktorý bol úplne vystrašený. „Už lepšie, doktorky jej dali lieky na zníženie teploty a teraz je z Jackom hore na izbe.“ Všetci sme sa rozbehli hore po schodoch a Zach nás doviedol ku Bianke do izby. Keď Bianka uvidela Krisa stala úplne v šoku a začala rozprávať koktavým hlasom, bola úplne vystrašená. „J- ja som n- nič ne- nespravila Kris, j- ja sa ospravedlňujem m- mala som dávať väčší pozor na Katku.“ Kris ju ani nenechal dopovedať a objal ju od radosti že je v poriadku. „Bianka nič sa nedej, Katka si to zajtra vyžehlí, ale ty sa nemusíš ničoho báť, decká mi to všetko vysvetlili.“ V tom prišla sestrička a išla jej skontrolovať tlak. „Mladá paní, váš tlak už je na tom lepšie, ešte si vás tu pár hodín necháme na pozorovaní a môžete ísť.“ „Dobre ďakujem.“ Povedala Bianka sestričke a oprela si hlavu o vankúš ktorý je Jack napravil. „Sme radi že si v poriadku.“ Povedal Daniel a sadol si ku Bianke na posteľ.“ „Ďakujem Daniel, ale keby že som  není taká blbá tak som mohla na Katku dávať väčší pozor a nič z toho by sa nestalo.“ „Bia ty za nič nemôžeš, môže za to Jonah, on sám vedel že Katka piť nemôže.“ Povedal Jack a položil ruku na tú Biankinu. „No dobre decká, už viem že je Bianka v pohode a že je o ňu dobre postarané, poďme už pomaly na hotel.“ Povedal Kris a zamával Bianke na rozlúčku a mi tiež, Jack tam ostal s ňou aj zo Zachom aby ju mal kto zobrať domov a aby mala aspoň nejakú spoločnosť.

Erika:

Už sme išli sme hotel a ja som bola nervózna, lebo som vedel a že ak Tinus zistil že je Katka opitá tak aj Marcus zistil že som bola s nimi v bare a bude úplne vytočený. Bála som sa jeho reakcie, dúfam že ho nestratím. Už sme boli pri garáži a vchádzali sme už do vnútra a zaparkovali sme na naše parkovisko. Išli sme hore schodmi ku recepcií a pri recepcií nás už čakali Marcus aj s Tinusom a Erikom. V tom som uvidela Marcusov smutný pohľad, až mal slzy v očiach. Pomaly som prišla ku nemu a on sa v tom rozbehol za mnou a z celej sily ma objal. „Bože ja som tak rád že si v poriadku.“ Pošepkal mi do ucha a ucítila som ako sa mu trasie hlas a že už mám mokré tričko. „Marcus neplač prosím, som tu a nič sa mi nestalo, neboj sa.“ Povedal som a znova ho silno objala, potom sme sa od seba odtiahli. „prečo si vlastne išla do toho klubu?“ „Marcus oni nás pozvali a nevedela som že to takto dopadne.“ V tom som sa zakoktala ale Marcus ma pobozkal a už som nepovedala ani pol slova. Potom sme sa od seba odtiahli a on si oprel čelo o to moje. „Hlavne že si v poriadku, ale nabudúce nikam s Katkou bezo mňa a Tinusa nikam nejdete, je ti to jasné?“ „Úplne jasné. A ako je na tom Tinus s Katkou?“ „No Tinus sa s ňou ešte nerozprával, ale je z toho úplne mimo že spravila to čo spravila, nemyslela si totiž že je tohto schopná.“ Povedal mi Marcus a pozrel sa na Tinusa a ja s ním, vyzeral úplne zničený a smutný z toho čo sa práve teraz udialo. Prišla som ku nemu a z celej sily som ho objala, on mi objatie opätoval a z celej sily ma objal tiež. „Si v pohode Tinus?“ „Nie, som zhrozený z toho čo spravila Katka, ale aj tak ju mám nadovšetko rád, ona je moja princezná.“ Povedal Tinus a potom za nami prišli chalani. „Nechcete si ísť s nami zahrať biliard dole?“ spýtal sa Corbyn váhavo, bolo na ňom vidno že sa bál reakcie Marcusa a Tinusa. „Jasné ja si rád zahrám, aspoň trocha vypneme od toho dneška čo sa stalo.“ Povedal Marcus, čo som bola dosť prekvapená. Tinus sa k nám pridal tiež a išli sme hrať biliard dole do podzemnej časti hotela. Všetci sme sa tam zabávali a po chvíľke za nami prišiel aj Zach ktorý akurát prišiel z nemocnice aj s Biankou a Jackom. „Ahoj Zach, kde je Bianka s Jackom?“ spýtal sa Marcus s Tinusom. „išli hore a za chvíľku prídu tu dole.“ Povedal Zach a zobral si do rúk tágo. V tom prišiel niekto do miestnosti a Zach ostal aj s chalanmi úplne mimo. Hneď za tou osobou prišiel aj Jack s Biankou ktorý sa s tou osobou rozprávali. „Ach bože ja odpadnem, povedal Zach a chalani len na to prikývli. V tom tá osoba prišla ku ďalšiemu biliardovému stolu a začala hrať biliard s Biankou a Jackom. Ja som išla za Biankou a silno som ju objala. „Už ti je lepšie ako sa tak na to pozerám.“ Povedala som a ešte raz som ju objala. „Áno už mi je lepšie, ináč sú chalani v pohode, lebo tak nevyzerajú, ako keby nikdy nevideli normálneho človeka.“ Povedala Bianka a začala sa smiať a ja s ňou. V tom Zach zakričal na celú biliardovú miestnosť. „Omgggg, to je predsa....

Ahojte dneska nová časť😇chcete vedieť kto prišiel s nami dole do biliardovej miestnosti??🌟🌟 Zistíš v ďalšej časti😇😆😍😍Special Things ❤❤❤🎤🎧🌟

Special Things: Aj zázraky sa dejú [✔️] Where stories live. Discover now