1,5

1.4K 85 36
                                    

Yusuf: Hayal!

  Arkamdan bağırması ile göz devirdim. 1 haftaya yakındır işsizce peşimde dolanıp duruyordu.

Hayal: Efendim Yusuf.

Yusuf: Estağfirullah asıl efendi sensin. Hep söylüyorum bilmiyor gibi yapma lütfen.

Hayal: Bu gün neren ağrıyor acaba?

  Diyerek konuyu değiştirmiştim.

Yusuf: Ellerim.

Hayal: Allah Allah. Yine mi sorumlusu benim?

Yusuf: Evet elimden tutup kendine çekmiyorsun beni.

Hayal: Yusuf. Hala suçlusun. Seni affetmemi beklemiyorsun değil mi?

Yusuf: İyi de hatamdan döndürmeye de çalışmıyorsun ki.

Hayal: Kaç yaşında adamsın. Bu saatten sonra ben hiç bir şeyi değiştiremem. Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur.

Yusuf: Değiştir dediğim şey hayatımda yine Hayal'im ol diyorum.

Hayal: Rüyanda diyordum hatırlıyor musun?

Yusuf: Evet.

Hayal: Heh işte şimdi rüyanda bile olamayacak kadar imkansız.

Yusuf: Gel Hayal'im anıları alalım kaçalım buralardan. Gel yoruldum yalanları yaşayan gururumdan. Bir ömür var bir de aşkımız yeter bu zamana. Gel baharım kaybolalım.

  Şarkı söylemeye başladığında istemsizce sırıtıp kafamı sağa sola salladım. Ne desem boştu resmen.

Hayal: Yusuf. Gerçekçi olalım biz artık olamayız.

Yusuf: Ben bu cümleyi sevmedim.

Hayal: Sen beni aldattın Yusuf. Ben sana nasıl güvenebilirim tekrardan? Benim içimde her gün aynı his olacak. "Acaba Yusuf'un karşısına kim çıkacak bu sefer de beni bırakacak?" Benim yerimde sen olsan ne yapardın?

Yusuf: Kamil iti sürekli yanındaydı zaten. Ne düşündüğümü inan sorma. Ayrıca hala çocuk meselesini konuşamadık.

Hayal: Kamil'e hakaret etme artık.

Yusuf: Senle beni ayıran adamı savunma bana.

Hayal: Yusuf. Kamil Ali'yi söyleseydi de benim kararım değişmeyecekti. Çünkü sadece Ali olayı olmadı. Ben İrem'in seni öpmesine kadar gördüm.

Yusuf: Bende Kamil'in sana sarılmasını gördüm.

Hayal: Aynı şey değil.

Yusuf: Doğru. Birde benden olmayan çocuk meselesi var. Kimin o çocuk? Ben bunu öğrendiğimde ne hissettim?

Hayal: Sen harbi salaksın Yusuf. 6 aylık çocuktan bahsediyoruz. Azıcık 6 ay geriye gitsen zaten her şeyi anlardın.

  Sinirle yanından uzaklaşıp hastaneye doğru yol aldım. Aslında almaya çalıştım , çünkü Yusuf önümd geçmişti.

Yusuf: Sürekli lafı söyleyip arkanı dönüp gidiyorsun. Seninle olayı çözmeye çalışıyorum.

Hayal: Yusuf. Olamayız artık biz. Anla şunu.

Yusuf: Neden olamayalım diye salak saçma bir soru sormayacağım sana. Ama sen beni hiç mi tanımadın?

Hayal: Tanısaydım böyle olmazdık zaten.

Yusuf: Ne demek şimdi bu? Evlenmezdim falan mı?

Hayal: Hayır o anlamda söylemedim.

Yusuf: O zaman neden beni istemiyorsun!?

Açık Anonim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin