0,8

1.3K 97 52
                                    

Bilinmeyen olarak kaydettiğim numaraya görüldü attığımdan beri yazmıyordu. İyi bari yüzsüz değilmiş diye geçiştirmiştim. Dün hepsi burada kalmış ve o yorgunlukla devrilip uyumuştuk. Şimdi ise saat öğlen bir buçuktu ve kahvaltıdan sonra oturmuş muhabbet ediyorduk.

   Bizimkiler, Enes ile aldığımız aburcuburları yutarken Enes ise söyleniyordu.

Enes: Bari acıyarak yiyin vicdansızlar. Poşete para verdiğimiz yetmezmiş gibi birde hepsini ben taşıdım artislik yapıp.

Berkcan: Böyle mi acıyarak yiyoruz?

Diyen Berkcan elini cips doldurup küçük Emrah surat ifadesi ile tüm cipsi ağzına attığında, Enes sinirle homurdandı ve kafasına vurdu.

Enes: Yazıklar olsun! Acıyarak ye dedik hayvan gibi gömüyorsun. Hiç bir tane de sana vereyim yok.

Güldüğümüzde telefonuma gelen mesaj ile irkilip hemen mesajı açtım.

Bilinmeyen: Haberleri gördün mü?

Hayal: Ne haberi?

Bilinmeyen: Çabuk televizyonu aç.

Dediğini yapıp televizyonu açtım ve kanalları gezmeye başladım. Bir kanalda gördüğüm görüntü ile şok olurken diğerleride aynı şekilde şok olup hepsi ciddi tavra bürünmüştü.

"Bir tarafta şarkısı ile rekor kıran Reynmen!... Diğer tarafta eski karısı Hayal Akar!... Dün öğlen saatlerinde İstanbul'un ünlü kafelerinden birinde hararetli günlerdi. YouTube'da şarkısı 100 milyonu geçen Yusuf Taşkın sevgilisi ile kafede mutlu mesut oturuyorlardı."

Orkun: Yusuf Taşkın ne be? Aktaş olacaktı. Ama iyi olmuş.

Herkes Orkuna göz devirirken bir anda kamera açısı bana dönmüştü. Sinirle gelen bana.

"Ama o da ne!? Geçenlerde boşandığı karısı Hayal Akar arkadaşları ile kafe baskınına gelmişti. Telefonu yüzüne fırlattı!"

Kamil: Lan bu ne!?

Dilara: Kamil sakin ol kanka.

Arkaya koydukları Yusuf'un şarkısıda iyice sinirimi bozuyordu. "Konuşmalardan duyduklarımız ile siz de şok olacaksınız. Karısını aldatmış! Evet doğru duydunuz. Reynmen eski karısını şimdiki sevgilisi ile aldattığı için boşanmışlar. Arada ne konuşma geçti bilmiyoruz ama Reynmen'in yüzüne inen tokat gençliğinin değil karısının hıncıymış. İkiside bu olay üzerine hala açıklama yapmadılar- "

Hayal: Kapatın şunu.

Sesim hayal kırıklığı ile çıktığında dediğimi yapıp kapatmışlardı. Bu seferde telefonum çalmaya başlamıştı.

Telefona baktığımda başka bir numaranın aradığını görmem ile cevapla tuşuna bastım.

Hayal: Alo.

Bilal: Merhaba Hayal hanım. Ben magazin programı olan ... 'dan arıyorum. Eğer izniniz olursa sizi yayına bağlayıp olayı öğrenmek istiyoruz.

Hayal: Bakın ben bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Ailelerimiz neden boşandığımızı bile bilmiyordu ve şimdi bu olay her tarafta dönüp dolaşıyor. Derdim başımdan aşkın lütfen bu konu hakkında sizden hassasiyet bekliyorum.

Bilal: Peki Hayal hanım iyi günler.

Kapattığımda yine telefon çalmıştı.

Nasibe anne: Hayal! Çabuk bize geliyorsun. Hem de vasıfsızlarınla beraber!

***

Kapının açılmasını beklerken bir yandan da ne açıklama yapacağımı düşünüyordum. Kesin bütün aile buradaydı.

Açık Anonim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin