Capitol 11:Un accident fericit

25 2 0
                                    

Perspectiva lui Jin

Cum sa-i spun? Ma tine de mana si mergem intr-o casa bantuita in momentul de fata si in loc sa ma gandesc la cum sa scap de locu asta ma gandesc cum sa-i spun. Cum sa-i spun ca-mi plac ochii ei verzi si mainile ei calde? Cum sa-i explic ce simt cand o vad ca se ingrijoreaza din nimicuri si totusi incearca sa fie puternica? Cum sa-i spun ca-mi place cand ne jucam impreuna pe PC. Nu cred ca am sa pot sa spun absolut tot ce gandesc asa. Gesturile sunt departe de modul in care ma exprim si totusi. As cobora si cerul daca in felul asta ar inelege ce simt pentru ea.

S-Esti ok?

JN-Scuze, ce zici?

S-Te intrebam daca esti ok. Nu ai spus nimic de cand am intrat si cred ca ce face Rut cu mana lui RM in momentu de fata e nimica toata in comparatie cu ce faci tu cu a mea.

JN-A, scuze.

S-De fapt cred ca eu trebuie sa-mi cer scuze, nu trebuia sa te oblig sa vi aici.

JN-Pana la urma a fost alegerea mea.

Perspectiva lui Rut

OK.......O SA MOR DACA MAI STAU MULT AICI. DE CE TOATE CHESTIILE ASTEA SE UITA LA MINE, IAR AM CEVA PE FATA?

RM-Rut, ti-e chiar asa frica de genu asta de locuri?

R-Putin spus frica. Cred ca asta e una dintre slabiciunile mele numaru 1.

RM-Sau e cel mai special lucru pe care il ai de fapt. E incredibil de interesant cat de usor un om isi schimba starea de spirit in functie de locul in care se afla. De ce ai intrat pana la urma? Ma indoiesc ca la modu in care imi anihilezi degetele in modu de fata te-ar fi putut opri Silvia din a pleca acasa.

R- Uitate in fata.

Spune Rut astfel atragandu-i atentia lui Namjoon la ceea ce se intampla de fapt.

R-Vezi tu, cateodata pentru personele importante pentru tine trebuie sa faci si genu asta de sacrificii.

RM-Inteleg, motivul numarul 1 pana la urma era Silvia nu?

R- Si pentru ca imi place sa vorbesc cu tine.

RM-Si mie de asemenea.

R-Cat mai e pana iesim, ma pis pe mine de frica aici....DE CE MA PRINDE CEVA DE PICIOR....AAAAAAAAAAA

RM-SPER CA NU FACI ASTA PE BUNE, STAI TU CA E DOAR PANZA DE PAIANJEN FALSA.

R-Panza de paianjeni pe dracu, era sa-mi ramana picioru acolo. E mai sigura masina mea din 2005 decat locu asta. Si e a 3 oara in care o duc luna asta la reparatii.

RM-Masina aia e un sicriu pe 4 rotii

R-Si in locu asta sun cateva sicrie si totusi numeni nu-l judeca nu?

RM- E O CASA A GROAZEI , MENIREA ESTE SA TE SPERIE.

Rut cand a auzit asta sa hotarat sa isi puna iar la aplicarea una din fatalele ei strangeri de mana.

RM-AUUUU,AI FACUT-O INTENTIONAT!

R-BA NU.

Namjoon a hotarat sa ma ia in brate pana aveam sa iesim, pana la urma desi este un Rapper mai avea nevoie de maini si pentru alte scopuri, cum avea el sa mai tina un pix in mana daca nu mai avea degete.

Perspectiva lui Silvia

Il simt asa aproape, imi da o stare incredibil de inconfortabila insa nu imi displace. Nu regret nici o secunda in care am lasat cazul asta cu Jack deoparte daca este o secunda petrecuta cu el. Poate ca nu o sa mai am sa il simt asa daca se termina cazul niciodata , insa ar fi absurd sa spun ca nu simt prezenta lui coplesitoare in viata mea. Ne stim de cateva saptamani bune, insa daca ar fi sa aleg o persoana langa care sa imi doresc sa fiu acum sunt sigura ca nu mi-as dori pe nimeni altcineva.

M-am oprit si l-am privit in ochii.

S-Esti singurul om langa care mi-as fi dorit sa fiu in momentul asta.

JN-Scuza-ma ce?

S-Ma gandeam la asta si am constatat ca esti singurul om langa care as vrea sa fiu in momentul asta.

JN-Bizar, eu ma gandeam ca esti singura persoana pentru care am ajuns sa simt ce simt acum.

S-Poftim?

JN-Te plac, nu glumesc te plac pe bune.

S-AM...

Jin se apropie de Silvia si vrea sa o sarute cand Jin se dezechilibreaza, Silvia la fel si cad amandoi intr-un sarcofag amplasat in zona.

S-Ce s-a intamplat?

JN-Nu stiu, cum am ajuns aici?

S-Intrebarea e de fapt,cum iesim de aici.

JN- O sa ne gaseasca careva.

Perspectiva lui Namjoon

Rut pare o femeie inteligenta dar are niste apucaturi greu de controlat. Nu inteleg de unde emana atata forta la un metru si un snitel al ei.

R-Namjoon, i-am perdut pe astia.

RM-Cum sa-i pierdem, nu sunt ciorapi sa-i pierdem.

R-S-OR FI DEZINTEGRAT?

RM-Iar spui aberatii?

R-Iar pari monoton?

RM-Stiu ca-ti place monotonia mea.

R-Stiu ca-ti plac aberatiile mele.

RM-HAI SA-I CAUTAM O DATA.

R-POATE AU IESIT CAT NU AM FOST ATENTI, zici ca te-ai jucat cu aricii de la zoo asa te ratoiesti la mine.

RM-Hai atunci sa iesim.

Perspectiva lui Jin

E clar, sunt un pampalau, am incercat sa o sarut si in loc sa pot arata ce simt pentru ea m-am impiedicat. Cat de prost sa par acum in ochii ei. Poate ca ea crede ca am glumit sau ceva. Trebuie sa fac ceva sa repar asta.

O privesc pe Silvia si ea pare mai derutata decat mine in momentul de fata si eu credeam ca e imposibil.

'

'

'

'

'

'

'

'

'

Capitolul urmator va aparea daca sunteti cuminti ;P

Operatiunea protejara-cazul 007Where stories live. Discover now