Capitolul 15-Necazul

18 3 0
                                    

Perspectiva Iuliei
Mai avem un minut pe bune.Nu pot sa cred ca a fost o păcăleală vacanta asta primita cadou.Sa fie cumva mana sefului nostru?Mai bine nu trag concluzii,se poate sa se fi infiltrat oamenii lui Jack.Acuma inteleg,de ce am avut starea asta de neliniste cand am urcat in avion.
R-Nu avem timp de pierdut.Luati rapid rucsacul si scoate-ti parasuta de urgenta.
S/I-Inteles!
Reusim la timp sa ne sincronizam si sa scapam de explozie.Se pare ca pericolul nu inceteaza sa ne urmareasca peste tot. Trebuie sa luam legatura cu organizatie.Pana atunci trebuie sa ne scoatem pe noi din incurcatura asta.
S-Fiti pe faza.Noroc ca,mini calculatorul meu este rezistent la apa vom putea sa il contactam pe sef.
Ne eliberam din fraiele parasutelor si aterizam in ocean. Noroc ca am observat o insulita nu departe de noi asa ca am inotat pana la ea. Sunt de parere ca dusmanul nostru nu a fost Jack ci mai degraba o intreaga grupare de raufacatori care sunt indreptati in potriva noastra.
I-Era prea frumos sa avem o vacanta fara griji.
S-Asta am vrut sa spun si eu dar mi-ai luat-o inainte.
R-Concentrati-va fetelor.
I/S-Okay!
Am ajuns la insula,Silvia se plimba de colo colo cautand putin semnal, pare din ce in ce mai agitata .
S-Ce doamne iarta-ne  facem.Oare cum sunt baietii?Stiam eu,ca stateam prea relaxate.Normal,ca am adus ghinionul dupa mine.
R-Silvia taci.Nu mai pune si tu paie pe foc, si asa tre sa contactam organizatia pronto din pustiu.
S-Dar...
R-Nu irosi timpul pe sentimentele astea negative.
S-Am inteles...
I-Sper ca nu incepeti sa va certati.Silvia inainte sa imi dai rucsacul ia-ti lucrurile de care crezi ca o sa ai nevoie.Pana atunci eu si Rut ne vom verifica rucsacele,s-ar putea sa mai avem ceva surprize.
R-Haide sa trecem la treaba atunci.
S-Inteles.
Eu si Rut am dat pe verificat.Nimic suspect pana acuma.Credeam ca avem de-a face cu inamici experti dar se pare ca m-am inselat.Planul lor era pur si simplu sa ne arunce in aer.Dar nu este nicio problema vom pune mana pe ei.
R-Eu nu am gasit nimic suspect.Tu Iulia?
I-Nimic.
Am verificat pana si rucsacul Silviei.Cum ea mai este neglijenta cateodata bine, de mai multe ori,  ma asteptam sa gasesc ceva.Dar nimic.
S-Veniti incoace.
R-Da repede te-ai miscat.
S-Nu avem timp de pierdut nu?
I-Buna sefule.Avem vesti proaste.
Seful-Mi-am dat seama,voi trimite un elicopter ca sa va aduca la loc sigur. Fiti atente pe drum, s-ar putea ca dusmanul sa vina de nicaieri.
S/I/R-Inteles!
Seful-Las pe mainile voastre cazul.
S-Va multumim.
R-O sa aducem cele mai bune vesti.
I-Nu o sa va dezamăgim!
Seful-Stiu asta.La revedere.
Si apelul s-a incheiat.Inima mea a inceput sa o ieie razna si stiu care este cauza.Totul o sa fie bine, suntem profesioniste,vom incheia repede cazul si ne vom vedea de vietiile noastre.
S-Stai putin...nu imi spune ca...
R-Nu iti spun.
I-...Ce ar fi sa facem ceva cat timp asteptam.
R-Ce propui?
I-Ce ar fi sa pregatim un foc ca sa ne uscam.Pana la urma suntem ude leoarce.
S-O da...uitasem complet de asta.
R- O sa iti uiti si capul intr-o buna zi.
S-Din fericire ,ala nu il pot uita.
I-Ma asteptam sa zici ceva de genul.Haideti sa facem focul ala,nu este nevoie sa fim racite.
S-Da...
R-Stai linistita nu faci tu focul.Ca de ar fi sa te lasam pe tine se face seara.
S-Poate reusesc...
I-Ne descurcam noi...Incearca sa prinzi niste pesti.
S-Okay okay,acuma ma duc.
R-...Nu cred ca este o idee buna.
I-Las-o sa incerce oricum facem rapid focul si mergem sa o ajutam.
R-Bine zis.
Perspectiva lui Rut
In timp ce eu si Iulia facem focul,draga noastra Silvia da cu batul in apa.Cred ca mai repede isi prinde piciorul decat pestele.
I-Silvia cu ce spirite te lupti?
S-Deocamdata cu niciunul.Lupt doar cu pestii.
R-Ai grija sa nu iti infingi batul in picior.
S-Hai mai,ai mai multa incredere in mine.
R-Sa nu zici ca nu ti-am zis.
I-Fi atenta acolo.Vezi ca noi am cam terminat cu focul.Grabeste-te cu pestele.
S-INCERC BINE.
Nu a trecut nici macar un minut si deja incepe sa tipe Silvia.Am mers sa  verificam daca se simte bine.Stiam eu ca nu este o idee buna dar nimeni nu ma asculta.
S-Hai ca sunt bine...
I-TI-AI INFIPT BATU IN PICIOR.NICI MACAR UN MINUT NU A TRECUT TU FATA.
R-Eu ti-am zis ca nu este o idee buna.Iesi fa bine din apa.Sa nu ti se infecteze.
I-Hai Silvia ca ma ocup eu de tine.
S-Imi pare rau...
R-Nu iti mai cere scuze.Du-te cu Iulia sa te poti trata la picior ma ocup eu de peste.
Nu o mai las eu curand sa isi ieie responsabilitati de genul.Ma pun sa vanez pestii.Noroc ca,am indemana la lucruri de genul.Ca sa nu imi scape cei pe care i-am prins i-am pus pe nisip.
R-Pregatiti-va de cina.
I/S-Okay.
Am o punga in buzunar.Nu stiu cum o ajuns acolo dar conteaza ca o am.Ma pun rapid sa desfac punga si sa pun pestii in ea.
R-bun.
~Dupa o ora
Insfarsit,au ajuns si elicopterul promis.Iulia a luat rucsacul Silviei iar eu am luato in spate pe copila asta. O fi mai mare ca noi insa tot un copil mare a ramas.
S-Multumesc mult fetelor.
I-Nu ai pentru ce!
R-O sa innebuneasca Jin de aude ce ai facut.Mai rau, o sa sara cu gura pe mine ca nu am avut grija de tine.
S-...Mai bine sa nu afle.
Pilot-Puneti-va centurile,vom avea un drum lung.
Oare ce fac baietii in acest moment.Sper sa fie in siguranta . Jur ca daca pune unu dintre tipii lui Jack mana pe ei il omor. Si nu glumesc.
~dupa cateva ore
Perspectiva Silviei
Ajungem in sfarsit la destinatie.Rasuflu linistita,ma bucur ca suntem in siguranta.Chiar daca,nu am sa pot calca o vreme pe picior nu am sa las asta sa ma impiedice.Ma voi descurca cumva.
R-Multumim mult.Numele tau este?
Henry-Numele meu este Henry,ma bucur ca am putut fi pilotul vostru.
I-Iti multumim pentru tot Henry.Te rog,lasa-ne sa iti oferim o cafea pentru efortul depus.
Henry-Multumesc mult dar nu trebuie sa va deranjati.Trebuie sa plec,v-am pus rucsacele pe canapea.Daca mai aveti nevoie de un pilot va puteti baza pe mine.
S-Iti multumim mult!
Domnul Henry a plecat multumit ca ne-a adus cu siguranta acasa.Pare o persoana de treaba si foarte devotat.Sper sa ne mai reintalnim cu el.
R-Silvia contacteaza-i pe baieti.Cazul nostru nu s-a terminat inca.
S-Okay colega.
Noroc ca,avem calculator in living.Imi va fi mai usor daca am de munca sa vin aici.Probabil pana mi se va vindeca piciorul voi dormi pe canapea.
I-Uite!Au raspuns.
RM-Salut fetelor!
Jk-Ati ajuns cu bine?
JM-Ruttttt!
V-Iulia, slava cerului ca esti bine
JN-Silviaaaa
SG-FACETI PREA MULTA GALAGIE.LASATI-LE SA VORBEASCA .
JH-Suga este putin morocanos ca nu a dormit prea bine de cand ati plecat.
SG-Minte.
JH-Ba nuu.
Mama agitati sunt baietii.Credeam ca eu eram cea agitata astazi.Dar se pare ca m-am inselat.
R-Au intervenit niste probleme pe drum, agentia va trimite un avion dupa voi, una dintre noi o sa va aduca la loc sigur.
JM-Nu imi spune ca...
I-O sa aflati mai multe cand ajungeți.
RM-Cum ramane cu programul nostru toate interviele, aparitiile la radio si concertele deja programate plus intalnirile cu ARMY?
S-Voi rezolva eu problema cu managerul vostu.
JN-Am inteles.Ce bine ca ne vom revedea.
V-Iulia asteapta-ma.
I-Oricand.
JK-Mama incetati o data cu iubirea asta.Ne faceti sa ne fie ciuda.
JH-Haide Jungkook nu fi asa suparat.
JK-Nu sunt.
SG-Mie unul imi este somn.
JM-Ne vom pregati lucrurile mai vorbim.
S-Aveti grija de voi si Jin ai grija de baieti ma bazez pe tine.
JN-Asa voi face!
S/I/R-Paaaa
Ce bine ca sunt bine,m-am mai linistit.Trebuie sa ma pun la treaba ca sa aflu mai multe despre Jack se pare ca are mai multe suprize pregatite pentru noi.Sper ca baietii sa ajunga cu bine la casa agentiei de securizare.
~
~
~
~
~
Sper sa va placa!Spor la citit.

Operatiunea protejara-cazul 007Where stories live. Discover now