Gözlerimi açtım,arabanın arka koltuğundaydım.Ne kadar yolumuzun kaldığını sorunca annemin sevgi seline kapıldım.
-Uyanmış mı benim prensesim? Az kaldı güzellik sabret birazcık.Yüzümdeki tatlı gülümsemeyle tekrar uykuya daldım.Ah İlhami yine sen... Hayallerimin prensi.Bir bilsen seni ne çok sevdiğimi.Yürüyorum uzun bir koridorda.Sonlarda bir ışık var altında İlhami.Beni çağırıyor kalp atışlarımla birlikte adımlarımda hızlanıyor.Ramak kalmıştıki yakışıklı prensimin yanında 2 ucube kız görüyorum.İlhami kollarını kızların beline atarak benden uzaklaşıyor derken uyanıyorum.Sonunda geleceğimiz yere vardık.Üzerimde gördüğüm rüyanın siniri çok belli oluyor olacakki annem:"Çokta kötü değil ama" dedi.Hiçbir şey demeden valizimi aldım ve bizi görünce açılan yorgun kapıdan içeriye girdim.Aklımda hep İlhami vardı bu durum bir süre sonra canımı sıkmaya başladı.Babam oda işlemlerini halletti fakat bir sorun olmuş olacak ki ben onlardan farklı odada kalıyordum.Odama geçip kulaklığımı taktım.Evet yine İlhami yi düşünüyordum.Onun benin farkımda olmaması içimi acıtıyordu.Her zamanki düşüncelerimle uykuya daldım.
***
Sabahın erken saatlerinde kapımın kırılırcasına vurulmasıyla uyandım.Sanırım annemdi.Köy havası iyi gelmiş olacak ki çok iyi hissediyordum.Üzerime bişeyler giyindim-kıyafetlerle uyuyamam kendimi bildim bileli-Nasıl olsa annem,bişey olmaz diye üzerime hafif şeylet giydim.Straplezim ve kırmızı kısa şortum.Kapı tekrar çaldı.Kapıyı açtım,karşımdaki annem değildi.Benim yaşlarımda yakışıklı,uzun boylu tatlı bir çocuktu çok tanıdık geliyor ama çıkaramıyordum.Kapıyı açtığımda yüzünde tarif edemediğim bir enerjinin verdiği gülümseme vardı.O gülümseme yüzünü şaşkınlığa bıraktı(vücudumdan etkilenmiş olmalı).Elini uzattı:
-Şey ben Ahmet, sabah Yavuz Amcaları gördüm.Seninde burda olduğunu söylediler çok sevindim gelip göreyim dedim.
Hatırladım eski mahalleden küçüklük arkadaşımdı Ahmet -küçüklük aşkım -Elimi uzattım,içeriye davet ettim.Eskilerden konuştuk.Çocukken gözlerinde yanan ateş etkisinden hiç bir şey kaybetmemişti.Ahmet'in rahatsız olduğunu düşünerek istersen üstüme bir şeyler giyebilirim dedim (samimi bir ortam vardı) gülümsedi "sorun yok iyi böyle" dedi.Elini dizime koydu."Hep ben anlattım birazda seni dinleyelim."dedi. İçim ürpermişti.O an aklımdan İlhami geçti. Ama Ahmete odaklanmıştım onda beni çeken anlamadığım bir şey vardı 23 .Dilim tutuldu konuşamadım.
-Neyse uyandırdım senide hadi sen hazırlan aşağıda bekliyorum seni.
Dedi ve odadan çıktı.İlhami'yi tamamen unutmuş Ahmete odaklanmıştım çok yakışıklı olmuş görmeyeli.Yaşım gereği midir bilmiyorum ellerimi bacaklarımı okşarken buldum.Üzerime bir tşört alıp aşağıya indim.
***