ben sude ile Emre in konuşmalarından iyice aıkılmıştım. En sonunda şu konuşmalar bitsinde artık sude benimle ilgilensin istiyordum. Dayanamayıp yeter diye bağırmak geldi içimden sude emre ile çoçuk lıktan beri tanışıyorlarmiş ortaokulda aynı sınıftalarmış. Aileleri birbirlerini tanıdıkları için arada bir görüşüyorlarmış. Emre nin arada bir bana baktığını görüyordum neden bana bakıyorki şimdi bu uzun bir müddet sessizlik oldu emre ve sude birbirleriyle konuşmadılar sanki ikisinde bana bakıyorlar ama çok kötü bir şekilde. Bir an emre yanıma yaklaştı ve sudeyiyanımdan kaldırıp kendi oturdu. Sude bana baktı :
-ay siz çok yakıştı ız bence olur bu siz çok iyi bir çift olursunuz ya.
Dedi. Çok şaşırdım sonra emre sude in bu sözünü destekleyici bir şekilde cümle kurması?
+evet ya sude doğru söylüyor İrem ve ben çok iyi bir çift oluruz.
Demesi? Şaşkınlıktan artık iyice şaşmıştım. Anlamıyorum hiç bir şeyi hadda ardan 1 saat geçmesine rağmen hala servis yoluna devam ediyordu. Emre nin dediğine ve sude in dediğine karşı çıktım bu arada.
×saçmalamayı kesin emre ve ben hiç de iyi bir çift olamayız hem birbirimizi ilkkez görüyoruz ve hemen sevgili olmak mı asla hem emre benim tipim bile değil ki ne saçmalıyorsunuz?
Dedim ikisinde birbirlerine bakarak gülmeye başladılar. Buna anlam veremedim. Onlar orda birbirlerine güle dursun ben şöföre doğru gidip ;
-neden hala yoldayız gelmedikmi hala?
Dedim şöferde bana şöyle karşılık erdi:
+hayrı küçük hanım cenazenize daha gelmedik daha var!?
Dedi şaşırdım. Şöföre şaşkın bir ifade ile ;
-ne cenazesi ne saçmalıyorsunuz siz? Arabayı bir köşeye çekermisiniz iniceğim ben.!?
Dedim. Ve şöför bana yüzünü göstermesiyle ikinci şokumu yaşadım. Çünkü Bu benim öz babam Dı. Yıllar önce kazada ölen babam...
Sonra etraf karardı neler oldu anlamadım. Sonra bir ses gelmeye başladı atnı şu şekildi dıd dıd dıd...
Sonra gözlerimin kapalı olduğunu fark ettim gözlerimi açtığımda hala yatağımdaydım. Sanırım rüya içinde rüya görmüş olmalıydım...(rüya içinde rüya bu şu şekildedir. Akşam olur uyuduğunuzda rüya görürsünüz ve rüyadan kalkıp hayata devam edersiniz işi olan işe gider okulu olan okula beyniniz size oyun oynar ve uyanıp herzamanki gibi gününüzü geçirdiğiniz gösterir ama aslında gününüzü geçirmessiniz hala uyuyor olursunuz çünkü beyniniz size bir oyun oynuyor.)
Ama bu seferki rüyam çok karışıktı? Sude ve Emre bu ikisinin ismini ilkkez rüyamda duydum ve sude ile en yakın arkadaşız demem? Rüyamı anlatma şeklim okadar gariptiki artık hayattan hiç bir şey anlamıyordum. Alarm hala dıd dıd dıd diye ötüyordu. Alarmı durdurdum ve saate baktım saat 8.30 Du geç. Kalmıştım okulun ilk günü gerçekten geç kalmıştım. Dersimin 7 de başlıyordu bizim ve ben geç kalmıştım. Hemen yatağımdan fırladım üstümü başımı giyip başörtümü yapıp indim aşağı annemin yanağından öpüp çıktım. Otobus durağına doğru ilerledim ve otobusu gelmesini bekledim. Bir türlü gelmek bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ...
Randombazıları gerçekten mutlu davransada aslında yaptıkları tek şey acılarını gizlemeye çalışmaktır onlar acılarını gizlemek için mutlu taklidi yaparlar...