Bölüm 6

20 3 0
                                    

Furkanın bir gülüşü neler hissettirmişti bana böyle. Artık anlamıştım ki bir gülüş insanın hayatını değiştire bilirmiş. İşte benim hayatımda onun gülümsemesiyle renk buldu. Hiç. Hissetmediğim duygular hissettim. Ben ki aşka inanmayan kişi bir gülüşe aşık olmuştu. Onu okulda hep görüyordum oda beni. Ben sonradan ona bakmadan yüzümü göstermeden gülümsüyordum acaba o napıyordu. Sude ile hep Furkanı konuşuyorduk bu konuşmadan hiç şikayetçi değildim ben. Bir tenefüs ne olduysa sude Furkanla konuşması gerekiyormuş. Bana dediki "kanka sende gel benle, beni tek bırakma" bu bana hayli hayli uyardı ama istekli olduğumu gösteremedim  bilmiyorlardı Furkana karşı ne hissettiğimi. "Bir düşüneyim. Hımmmm (1 dk sonra) tamam gelirim."  dedim. Sonra yola koyulduk sude bileğimdrn tutup Furkanı yanına kadar çekerek götürdü. Sonra sude bana bakıp gülümsedi ve Furkana dönerek "Furkan sana birşey söylemeliyim!?" dedi. Furkan önce sudeye sonra bana sonra tekrar sudeye bakarak "söyle' dedi. Sude bana baktı sonra Furkana baktı. En sonunda da bombayı patlattı." Furkan İrem senden hoşlanıyor. 'dedi. Şoklara girdim. Biliyormuydu ama hiç söylemedim ona hadda kimseye söylememiştim nereden öğrendi Furkana karşı birşey hissettiğimi. Neyse Furkan döndü bana baktı sonra sudeye baktı bana döndü ve yanağımdan bir makas aldı "biliyorum iremin benden hoşlandığını sadece ondan bir adım bekliyordum çünki bende ondan hoşlanıyorum." dedi Şoklara girdim hem mutlu oldum mutlu olduğumu belli etmemeye çalıştım. inşallah becermişimdir. Yüzüm kızarmıştı ve hala şoktan kurtulamadım. " s.si..siz n.ne s.saç..saçmalıyorsunuz böyle '  dedim bunu derken sesim titriyor ve şokun etkisi ile kekeliyordum. Furkan bana döndü sudeye bir kafa hareketi ile gidmesini işaret etti. Sude yanımızdan gitti. Ben ve Furkan kalmıştık. Furkan iki elini yanaklarıma koyup kafamı kendine yaklaştırdı. "ay sen ne tatlısın öyle , dua et okuldayız yoksa... 😊"  dedi çok sinirlendim bu lafı demesine. "hosst lan ne diyorsun dediğine dikkat et."  dedim. "şişşt sakin İrem bunların hepsi şaka idi ya sadece sude ile anlaştık , böyle bir. Şey olsa nasıl tepki. Verirdin merak ettik. Hepsi bu" dedi demesiyle okdar sinirlenmiştimki. "ben deneme tahtasımıyım da böyle birşey yapıyorsunuz. Siz hiç düşünmedinizmi? Belki bu yaptığınız şeyden sonra şoka girip birda çıkmasaydım ne olurdu. He ne olurdu" dedim. Bir an kulağım Furkanın attığı kahkahalarla dolup taştı. "oyoyoy kıyamam şen büyüdünde şokamı giycen he"  dedi hemde dalga geçercesine çünkü çoçuk taklidi yapıyordu bunu söylerken ama çok tatlı olmuştu ya yerim çok şirin ya bu. Neyse konuya dönelim 😅.  Ama konu dışı olacak ama insana bu tatlılığa nasıl kızar ki?! Neyse bende tepki vermem lazımdı. Düşündüm. Ve cevap verdim. 'oy bebeğim sen hala burdamısın nasıl olduysa sağ sın hala bana kalsa ölmen gerekirdi..."   dedim ve bana şaşkın bir tavır sergileyerek" nasıl yani!?' dedi. Bende bilmiş edasıyla "bu yaptığından sonra şuan seni boğuyor olmalıydım. Ama o kadarda vicdansız değilim" dedim Furkana bana bakarak gülümseyip. "bence vicdanınla alakası yok sadece sen bebeğine kıyamadın. Onu boğarsan bebeğin  olmaz" deyip göz kırptı. Utandınmıştım. "ne alaka" dedim. Bana yaklaştı "az önce bebeğim dedin bana yani senin bebeğinim hadi bebeğin karnı aç bebeğin karnını doyuransana..." diyip yanağımdan öptü utanmıştım. "Bi güt işine..."  diyip itim Furkanı ve oradan uzaklaştım. Furkan arkamdan bağırarak. "senle tekrar görüşcez bebeğim..." dedi. Sınıfa doğru gittim. Sude piç bir gülümseme ile sırada oturmuştu. Hesaplaşma zamanıydı. Sude ye doğru hızlı adımlar attım.

ANLAMSIZ... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin