Baya geç kalacaktım bu gidişle. 5, 10 dakika sonra otobus geldi bindim ve okula doğru gidmeye yol aldım. Otobus te oturacak yer bulduğuma sevinmiştim. Çaprazımda bir çoçuk oturuyordu dikkatimi çekmişti. Saçları uzundu ikide bir saçlarıyla oynuyordu esmer ve uzun boyluydu giyim tarzı vardı yani sayılır Dı hiç aldırış etmedim ona durağada yaklaşmıştım ben inmek için kalmıştım ve kalkar kalkmaz koltuğuna biri oturdu ayakta sabahtan beri benim kalkmammı bekliyor gibiydi. Neyse orta kapıya doğru yol aldım. Dur düğmesine bastım ve bekledim durağa yaklaştı ve kapı açıldı indim okula doğru yürüdüm bir iki adım. Okulun demir kapısından geçip merdivenlere doğru ilerledim. Okulun kapısından içeri geçtim ve bir köşede okulun kantinini gördüm susamıştım gidip su aldım ve sınıfımı öğrenmek in memüra doğru yürüdüm. Acaba hangi sınıfta idim. Çok merak ediyordum. Sıra bana gelmişti ve sınıfımın h sınıfı olduğunu öğrendim. H ne ya ortaokulda h şubesinden nefret ederdim hemde bir neden yokken şimdi h şubesindeydim bildiğin!? Neyse olan olmuştu bir kere h şubesini armaya koyuldum ve bulmuştum en üsteydi. Ha bu arada okulumuz yeni açılmıştı. Okul daha tamir olmadığı için bir imam hatip ortaokulunda misafirdik bir süreliğine. Ben sınıfımı buldum en üst katta idik. Çıktım üst kata ama önce lavaboya gidmeliydim 5 dk boyunca lavaboyu aradım bildiğin sonunda bulmuştum. Aynanın karşısında üstüme felan bakmıştım. Beyaz gömlek, siyah kot pantolon ve yeni çıkan yeşil çerçeveli siyah ve beyaz desenli sportif bir eşarp takmıştım çamtamda siyah tı siyah olduğundan mükemmel bir kombindi koşarak merdivenleri çıktığımdan baya yorulmuşum. Çantamdan telefonumu çıkardım ve saate baktım saat 9. 20 idi hemen sınıfa doğru yok aldım. Kapıyı tıklattım. İçeriden bayan sesi geldi.
-giriniz!?
Kapıyı açtım ve bayan hocaya doğru bir iki adım attım. Hocaya dönerek
+geç kaldığım için özür dilerim hocam.
Dedim hocada anlayışlı bir şekilde gülümsedi ve bir yere geçmemi söyledi. Sıralara baktım cam tarafı bana yakındı ve iki kızın yanı boştu biri 4.sırasa diyeri ise 3.sırada idi. 4.sıradaki oturan kız açık saçlı idi 3.sırada oturansa kapalı. 3.sıra bana daha yakın diye oraya oturdum. Önümde bir kapalı bir de açık kız ardı. Sınıfıma baktım hiç tipli erkek bile yoktu. Kızlara baktım çoğu makyej güzeliydi. Yanımda derin diye biri oturuyordu. Çok konuşkandı sanırım hoca beni kaldırdı biraz arkadaşı tanıyalım felan dedi. Ben hiç istememiştim ama biraz kendimden bahsettim. İşte okadar sonra oturdum. İlk gün sınıf arkadaşlarıma biraz itici gelmiş olmalıydım.
Tahtaya baktığımda ders din Di. Neyse yanımdaki kızla biraz sohpet ettik kendinden biraz bahsetti sonra bende öyle bahsettim. Derslerimiz kelebek sistemi olacakmış onu öğrendim oda şu şekilde ders 7 de başlamış ve 8 i 20 geçeç zil çalmış tenefustelermiş. Buda 80 dk ders görüp 10 dk tenefüs sayılıyordu neden peki böyleydi.çünkü orta okulda misafirdik onların tenefüsü ile bizim tenefüsümüz aynı gelmesin diyeydi. Gelsede kavga çıkma ihtimali olurdiye önlemek miş amaç ları her neyse. Bir müddet sonra sınıfa bir çoçuk geldi biraz düşündüm sınıfta birazcık tipi olan bu çoçuktu.kızıl saçlıy dı. Beyaz üst mavi pantolon alakasız dı :)) konuyu değiştirmeyeyim şimdi :)
Geldi ve sevdegül un yanıns oturdu sevdegül ona "havuç " diye itapta bulunuyordu. Sevdegül 3.sırada oturan açık saçlı kızdı bu arada. Çoçuğun saçları kızıldı çok dikkatimi çekmişti kızıl acaba doğal kızıl saç varmıydı. Çoçuk uykulu idi belliydi derslerle alakasız hiç bir derse katılmıyor not tutuyordu. Sevdegül ile çok konuşuyordu düşündüm sanırım sevgililer diye ama arkadaşlarmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ...
Randombazıları gerçekten mutlu davransada aslında yaptıkları tek şey acılarını gizlemeye çalışmaktır onlar acılarını gizlemek için mutlu taklidi yaparlar...