1🌹

69 7 0
                                    


Néha jobb lenne, ha tudnék aludni...
Mivel amiket Hongjoong művel éjszakánként még engem is megráz.
Nemhogy szegény mostani áldozatát, akinek a fejében teljes káosz van, de legfőképpen félelem.
Soha nem értettem őt, hogy miért csak a lányokat mészárolja le.
Igaz, sokkal hiszékenyebbek és gyengébbek, mint a fiúk, viszont a vér az vér.
Nem vadásztam még...de biztos jobban esne úgy kiszívni valaki vérét, hogy megküzdöttem érte s nem önként hullott a karjaimba.
-Hallottam a gondolat menetedet-nyitott be Hongjoong, kopogás nélkül.
-És? Jöttél veszekedni? - kérdeztem megforgatva a szememet, miközben újabb könyveket kezdtem el keresgélni a laptopomon, figyelmen kívűl hagyva a barátomat.
-Nem...csak azért jöttem, mert igazad van-sóhajtott fel, majd leült az ágyam szélére.
-Igen?-húztam fel a szemöldököm, majd felé fordultam.
-Igen...de meg van az oka, hogy miért nem csapolok le fiúkat...-dözsölte meg az orrnyergét.
Mintha gondterhelt lenne.
-Mi az oka? - csuktam le a laptopot, majd közelebb csúsztam hozzá.
Úgy érzem ez egy bizalmas információ lesz.
Amiket Hongjoong általában elrejt mindenki elől.
-Mert...volt egy fiú, akibe beleszerettem-hunyta le egy pillanatra a szemét-Úgy hívták, hogy Mingi...nagyon szerettem, tényleg.
Mindenben egyet értettünk, de más - más személyiségek voltunk. Imádtam a mosolyát és hogy folyamatosan változtatja a ruhatárát illetve a hajszínét.-mosolyodott el egy pillanatra Hongjoong.-Még azt is megengedte, hogy igyak belőle, ha éhes lennék - mosolyodott el ismét...de most az a mosoly inkább bánatos és fájdalmas volt mintsem nosztalgiázó.
-Ugye...nem-döbbentem le.
-De...- remegett meg a hangja és az éppen kibúvó karmait a combjaiba méllyesztette.
-Hongjoong! - fogtam meg a kezeit, ezzel kihúzva a baj okozóját a combjából.
-Utálom  magam emiatt...-hajtotta le a fejét s mikor újra rám nézett már csak a könnyekkel teli arcát láttam.
A sebei szinte azonnal begyógyultak, de az emlékezetem sajnos elraktározta annyira mélyen, hogy évszázadok múlva is emlékezni fogok erre.
-Élnie kellet volna...annyira kedves, életvidám és szeretetreméltó volt...meg kellett volna kapnia minden jót az élettől, de én elvettem tőle ezt a lehetőséget a saját önzőségem miatt.-mondta Hongjoong, majd olyat tett, amire már nagyon régen volt példa.
A vállamra hajtotta a fejét és elkezdett sírni.

¿This is something bigger than us¿(Szünetel) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora