Human sheild - 3

2 3 0
                                    

״בן אמר שהוא לוקח אותם לאימונים על יד הנהר.״ ארין ציטטה את דבריו של בן. אבל היילי לא השתכנעה.
״יש עכשיו פלישה ואנחנו צריכים אותו כאן, לכי תאתרי אותו.״ היא הורתה לארין שמיהרה לעשות כדבריה, ארין רצה במורד הגבעה כשהיא מאתרת במכשירה את מיקומו של בן.
הפולשים היו בצד מזרח הפעם, אז יש להם זמן עד שהם יכנסו ויתחילו להרוג נפשות.
אבל אי אפשר לזלזל בכוחות שלהם, כל פעם זה מתגבר יותר.
הם היו צריכים למצוא את הגורם לכל הפלישות במוקדם או במאוחר.
״דניאל לך עם ניק לגדר של הכניסה, כשהם יבואו תודיעו לנו.״ היילי הורתה לדניאל באוזניה שלה.
הם היו חייבים למהר לפני שיקרה דבר שאי אפשר להחזיר.
היילי יצאה לשטח.

״תייצבי את העמידה שלך אלי, את כפופה מדי.״ בן סידר את כתפיה של אלי כך שתתאים לעמודת המוצא.
ליאם עד כה התקדם נהדר, היו לו יכולות גופניות נפלאות, ובן לא היה צריך יותר מדי לתקן אותו.
״מצוין, עכשיו תבעטי גבוה, אבל כשאת לא זזה ממקומך.״ בן הסביר לאט, הייתה לו סבלנות והוא היה כאן בשביל לעזור.
הוא התרחק טיפה מהם וצפה בהם מבצעים את התרגילים שלימד אותם כעת.
היכולות של אלי היו פחות טובות משל ליאם, אבל גם היא הייתה לא רעה.
היא הייתה חכמה, כך שאם בסוף תהפוך לסוכנת כפי שרצתה, היא תועיל מאוד מתוך המבנה.
ליאם יכול להיות לוחם מבצעי מיומן, בן ראה את הפוטנציאל אצלו.
בן מיהר להסביר עוד כמה תרגילים, אך צעקות מהצד קטעו את המשכתם.
״בן!״ הוא שמע את ארין צועקת מרחוק, בן מיהר להסתובב והתקדם לכיוונה.
השניים נעצרו מהאימונים שלהם והסתכלו על ארין ובן מרותקים.
הם היו רעבים לאקשן.
״יש פלישה בן, הם באים ממזרח ואנחנו חייבים למהר.״ היא דיברה מהר ובן ניסה לעמוד בקצב.
הוא הסתכל רגע על השעון שענד ואז הביט שוב בארין. ״רוב הזמן הם תוקפים בערב,״ התחיל להגיד בן, הוא הסתובב אל ליאם ואלי ומיהר לקחת אותם משם תוך כדי הסברת הדברים לארין.
הם התחילו לזוז מהר יותר, אף אחד לא יודע מתי המתקפה תהיה חמורה יותר.
״המטרה שלהם חדשה עכשיו, זאת לא מתקפה רגילה ארין. תודיעי מהר להיילי.״ אמר בקול רציני ומחושב.
הוא הורה לליאם ואלי לרוץ ישר אל המבנה של הסוכנות, אבל כבר אי אפשר היה להכנס. הכל היה סגור מבחוץ כתגובה למתקפה.
עכשיו בן ידע שמה שאמר נכון, זה אימת את דבריו.
זאת לא מתקפה רגילה, ולכן סגרו כל כניסה אפשרית למבנה.
ליאם ואלי כבר לא יכלו להכנס, כי זה היה נעול אוטומטית. החניכים שהיו בפנים כנראה לא ידעו מה הולך, אבל יתברר להם בקרוב.
ליאם ואלי היו צריכים לבוא לשטח, הם לא יכולים להשאר כי לא בטוח כאן. וכשהם קרובים לבן הוא יכול לפחות להגן עליהם.

״תעדכן אותי קייל, אני צריכה תשובות.״ היילי אמרה עכשיו בקול גבוה יותר, כל המתקפה הייתה ללא חוסר מודעות מצידם.
הם לא ידעו מה הולך חוץ מכמויות הבלגן שנוצר שם.
היילי נתנה מבט אחד למטה מהגג כדי לבדוק שהכל תקין. היא ראתה איך דניאל מנסה להשתלט על כמות הפולשים שנכנסים, וניק כמובן עוזר לו.
בצד השני היא יכלה לראות את הג'יפ הגדול שחונה ומתוכם יוצאים עוד סוכנים ששלחה לשטח.
היא חזרה לדבר מהר באוזניה כי ידעה שהיא צריכה לרדת תכף לעזור שם.
היא לא יכולה להפקיר אותם להלחם לבד.
״זאת הקבוצה האחרונה שנשלחה מצידם, זה אני יכול להיות בטוח. אבל זאת לא כל הקבוצה, עוד בערך חמישה עשר אנשים בדרכם להגיע אליכם, והם חמושים.״ קייל סיים הסבר מצב, היילי הקריאה לו כמה תקנות בקשר לחניכים, קייל הבין ומיהר להעביר את זה הלאה.
היילי סיימה את קבלת המידע ומיהרה לרדת לעזור.
היא החליקה במהירות מהגג בצורה מרשימה, ונחתה על רגליה כמו חתול.
היא התכופפה במהירות למראה הפולש שבא להתקיף אותה וסובבה אותו כשהיא מנחיתה את כל גופו על האדמה.
הסכין שהחזיק ביד הספיקה לפגוע בה, אבל לא מכה נוראית בכלל, רק שריטה קטנה שביצבצה מהלחי שלה.
היילי הייתה מוכנה לקרב, וכך גם הם.
עד מהרה בן הספיק להראות בשטח, הוא התקדם בריצה מבטיחה לכיוון היילי, שעכשיו עמדה ריקה.
היא החלה להסביר את המצב לבן, היא הסתכלה טיפה ימינה בשביל להדגים לו משהו, ודבר אחר תפס את מבטה.
״בן.״ היא קראה בשמו, הוא ידע שעלתה על זה. ״מה ליאם ואלי עושים כאן?״ קולה היה נשמע תקיף, וכך גם מתכונת גופה.
״לא יכולתי להשאיר אותם שם, הכל היה סגור היילי.״ בן מיהר להסביר אבל ידע שזה לא הזמן עכשיו.
״הם לא יכולים להלחם בן, אין סיכוי.״ היא התנגדה לדבריו. תוך כדי שמנטרלת פולש שקפץ לעברה.
הוא בעט ברגלה אך היא התחמקה ועיקמה את ידו כך שהסכין נפלה ממנה.
לרוב הפולשים לא היו כאלה מיומנים, אז הם יכלו לנטרל אותם בשניות.
אבל היה משהו מוזר בזה שלא כל הקבוצה הגיעה ביחד, חמישה עשר אנשים בדרכם לכאן. והם חזקים.
״תטיפי לי אחר כך, אנחנו צריכים לטפל במקרה חשוב יותר.״ בן אמר עכשיו טיפה יותר בשקט.
כשסימן לליאם ואלי לעלות אל הגג.
האדם הבא נשלח אל עבר בן, עוד לפני שהספיק להניף בסכין הגדולה שבידו. בן בעט לו בריאות, והאדם נשלך על הרצפה.
כל אחד נלחם כפי שהיה צריך, ליאם ואלי ישבו מרותקים לפעולה, אך לא פחדו.
עד מהרה הביסו את כל הפולשים שנראו בזירה, אך ידעו שזה לא הסוף. ומחכה להם דבר גרוע יותר.
הפצועים נשלחו חזרה, ותגבורת חדשה הייתה בדרכה. היילי בן דניאל ניק וארין היו דרוכים לטפל במצב, הם לא ידעו איזה סוג כוח אדם מגיע אליהם, אבל הם לא נרתעו לאחור.
דקות שלמות שלא קרה כלום, היילי ניצלה את המצב הזה כדי לדבר קצרות עם דניאל.
היא הסבירה לו על מצב התוכנה החדשה שבן הוריד, ושתעזור להם בחיפוש אחר דילן.
דניאל היה ממוקד בדבריה, אבל עיניו לא זזו מהזירה, הוא ידע שהם אמורים להגיע.
כולם חיכו בציפיה נוראית,
ואז נשמעה צעקה.
היילי מיהרה לסובב את מבטה לאחור, גורם הצעקה.
אבל אף אחד לא היה שם.
וכך גם ליאם ואלי.

Human shieldWhere stories live. Discover now