Politie 2

453 21 8
                                    

Het was al laat dus ik ging slapen, ik kon maar niet slapen. Ik kon geen lekkere positie vinden, het was ook heel heet. Ik deed het licht aan omdat ik gewoon totaal niet kon slapen, ik deed mijn wekker heel zacht voordat ik weer in elkaar geslagen word. Ik keek ook hoe laat het was, 2 uur. Ik moest heel snel gaan slapen anders ben ik morgen doodmoe. 

Ik werd gewekt door mijn zachte wekker, ik was heel moe dus ik had geen zin om te douchen. Ik deed skinny jeans aan met een shirt waar "Drama Queen" opstaat. Ik liep naar beneden om cornflakes te eten, daarna ging ik tandenpoetsen en mascara en eyeliner opdoen. Ik pakte ook alvast mijn zwemspullen in, ik bleef ook meteen bij Amy slapen. Daarna liep ik de deur uit en fietste in mn eentje naar school, ik zette mijn fiets vlak voor het hek want het is altijd zo druk bij de fietsenstalling. Ik draaide me om en botste tegen Zayn aan. "Kijk is uit ofzo" zei ik boos. Ik liep naar binnen en zag Amy staan. "Hey gaat Ashley ook mee zwemmen?" vroeg ik. "Ik kan haar niet meer bereiken ik heb haar letterlijk 20 keer gebeld en 100 berichten gestuurd!" zei Amy nogal bezorgd. Wat als haar iets is overkomen. "Misschien is haar telefoon afgepakt ofzo" zei ik "Ja dat kan ik hoop het dadelijk is haar iets overkomen" zei Amy. De bel ging en we liepen samen naar Nederlands, daar hebben we geen vaste plekken. Maar Amy ging naast haar andere vriendin Daisy zitten, dus ik zat daar alleen totdat Zayn kwam. "Is deze plek vrij?" vroeg hij. "Ja" zei ik en hij kwam naast me zitten. "Je mag me niet he?" vroeg hij. 'Inderdaad" zei ik met een fake glimlach. Hij lachte. "Ga je ook zwemmen?" vroeg hij. "Ja" antwoordde ik. 

Na Nederlands ging ik naar Duits met Amy, daar gingen we wel samen zitten. Ik kwam binnen en de mevrouw zei "guten Tag!" "hoi" zei ik in het nederlands. "Kan je geen duits?" vroeg ze best wel boos. "Kan jij geen Nederlands?" vroeg ik. "He! Zo praat je niet tegen je docent!" zei de docent. Ik liep weg en zag dat Amy stond te giechelen en Zayn stond achter haar te glimlachen. Ze vinden het blijkbaar grappig als ik boos ben. Amy ging naast me zitten en zei "Haha, jezus, jij bent echt boos tegen die leraren!" "Ja zij moeten gewoon hun bek houden" zei ik, daardoor schoot Amy in de lach.

Na de les zei mvr. Munnik (docent duits) tegen mij "Kom ik wil even met je praten" ugh, daar gaan we weer. Ik liep naar de bureau en ze begon weer te zeiken. "Ik wil niet meer dat je zo'n toontje tegen mij aanslaat want ik ga je vader bellen omdat jij je zo gedraagt!" zei ze. "Alsjeblieft niet bellen!" zei ik "En waarom niet?" vroeg ze. "Ik word in elkaar geslagen door hem als hij dat hoort!" zei ik verdrietig en trok mijn shirt een beetje omhoog zodat ze die blauwe plek kon zien en ik liep weg. Ik schrok heel erg toen ik Zayn bij de deur zag staan.Heeft hij me nou zitten afluisteren!?  "Godverdomme Zayn! Heb je me nou af zitten luisteren!" zei ik boos. "Ja beter van wel! Waarom heb je er niks aan gedaan toen je vader je sloeg?" vroeg hij bezorgd. "Hou je d'r buiten!" zei ik boos en ik liep weg. Hij pakte me bij mijn arm en zei "Ik hou me er niet buiten want ik geef om je" die woorden zijn de liefste woorden die ooit iemand tegen me heeft gezegd. Ik keek hem diep in zijn ogen aan. 

Mishandeld.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu