14-F*ck!..

2.5K 228 27
                                    

Varování napsala bych 15 + , ale nemá to cenu, takže jenom kdyby něco, tak "já jsem to říkala" :DDD

,,Co tady děláš?" Zeptal se nechápavě Niall. Jenom jsem mykla rameny. ,,Přeci v tomhle paneláku bydlím." Odpověděla jsem mu a on se zamračil. ,,Myslím u mě před dveřma." Řekl a já zakoulela očima. Pomalu jsem se zvedla na naohy a rukou si oprášila zadek. ,,Domovnice mi říkala, že jsi šel k doktorovi." Zamračila jsem se a on se ušklíbl. ,,Drbna." Zamumlal a já se uchechtla. ,,A jsi v pořádku?" Zeptala jsem se okamžitě a on se zamračil. ,,Nech to plavat." Řekl rázně a já nakonec přikývla. ,,Kde máš snoubence?" Zeptal se nepříjemným tonem a já sklonila hlavu. ,,Odjel do Stratfordu. Prý nám sežene jiný byt." Vzlykla jsem smutně. ,,Odstěhujete se?" Zeptal se a já k němu vzhlédla. ,,To záleží jenom na tobě." Podívala jsem se mu do očí a on, jako by zkameněl. Jako by nevěděl, co má říct. Zhluboka se nadechl a udělal krok ke mně. Jeho ruce zpočinuly na mých bokách a mírně se pousmál. ,,Nemůžu ti slíbit vztah. Nemůžu ti slíbit nic, ale nevím, jestli bych zvládl, abys mě znovu opustila." Řekl smutnm tonem a moje ruce vzal do těch svých. ,,Neopustím tě, dokud to sám nebudeš chtít." Zašeptala jsem a zvedla noh na špičky, abych ho mohla pobílit. Líbání rychle přešlo ve vášnivé a já skončila přitlačená ke zdi. ,,Tady ne." Zašeptala jsem a on se odtáhl. ,,Jo, jasně." Nervozně se poškrábal na zátylku a hrábl do kapsy, aby vytáhl klíče. Rychle začal odemykat a za ruku mě vtáhl do svého bytu. ,,Dneska tě chci." Vydechl vzrušeně a natlačil mě na zeď v jeho předsíni. Nepřestával se svými polibky a rukou přejíždel po mém nahém stehně, oblečeném pouze v krátkých šortkách. Jeho ruce mě vyzdvidly do vzduchu a já je obmotala okolo jeho těla. Ruce jsem okamžitě obmotala pořádně okolo jeho krku a on mě přenesl do, pro mě, neznámé místnosti. Až když jsem přistála na měkké madraci, tak mi došlo, že jsem v ložnici.

Skláněl se nademnou a nepřestával mě líbat jeho sakra skvělými rty. Moje ruce mi z jeho vlasů přejeli na lem jeho trička, které jsem mu přetáhla přes hlavu. Pousmála jsem se a vrátila se zpátky k líbání. Moje ruce okamžitě přešli na jeho pevnou hruď. Jeho ruce doputovali pod mé tričko, pod kterým hladil mé břicho. ,,Sakra, to nejde vydržet." Zavrčel a zatáhl za tričko, které za chvíli leželo bůhví kde. Jeho obličej se přesunul od mých rtů k mému hrudníku, kde mi začal líbal od krku až k prsám, přičemž jedno pevně svíral ve své dlani. Mírně se nadzvedl, aby snadněji mohl rozepnout moji podprsenku. Jakmile jsem se před ním na půl těla odhalila, automaticky si skousl spodní ret. ,,Měl jsem tě ojet už dřív." Zavrčel a vrátil se zpět k líbání mého hrudníku, načež jsem se mírně uchechtla. Sakra, já měla jeho ojet dřív! Mírně jsem mu zatlačila do hrudě a převalila ho pod sebe. ,,Ty dračice." Vydechl a sedl si, aby mě mohl políbit. Rukou jsem mu přejela přes hruď až k zapínání jeho kalhot. Moje durhá ruka se přenula též ke kalhotám, abych je mohla lépe rozepnout. Nejdřív pásek a hned potom knoflík s poklopcem. ,,Do háje, proč kluci nosí, tak uplý džíny!" Zavrčela jsem, když jsem je stahovala z Niallových nohou. Niall se jenom znovu usmál a svalil mě pod sebe. Znovu se jeho rty dotkly mých a rukami sjel k mým teplákovým kraťáskům, které měl dole téměř okamžitě. Začal se přesouvat polibky od úst přes můj krk, prsa, břicho, až k mým kalhotkám. Celou dobu mě upřeně sledoval těma svýma modrýma kukadlama a já se na něj mírně pousmála. Vlastně jsem si nepřála nic jiného, než aby mě zbavil toho posledního kousku oblečení a já ho konečně cítila. Pomalu začal tahat za lem kalhotek a stahoval je. Nepřestával mě pozorovat. Kalhotky hodil vedle postele a vrátil se ke mně, aby mě mohl políbit. Jemně mi skousl spodní ret a potom se vrátil zpátky pod pupík. Hlasitě jsem vzdychla, když se jeho jazyk dotkl mého citlivého místa a mírně jsem se prohnula v zádech. Jako by se ve mě probrala všechna ta vášeň, kterou jsem zanedbávala posledních několik týdnů. Moje vzdychy museli být slyšet až široko daleko, ale já to neřešila. Teď jsem si užívala ten nejkrásnější pocit s tím nejskvělejším mužem. Když se zdálo, že se můj vrchol blíží, tak Niall přestal a mírně se odtáhl. ,,Nech si taky něco na mě." Uchechtl se a já s ním. Dobře, naštval mě, ale má pravdu, nemůžu se udělat hned na začátku. Rychle jsem se posadila a shodila ho pod sebe. Vzala jsem to stejně po pořadě, jako on. Njedřví rty, krk, hrudník a zastavila jsem se až u trenek. Jemně jsem mu nich přejela rukou a cítila jeho silnou erekci. Podívala jsem se na něj a on na mě hodil přímo pohled štěněte, jako by mě prosil, abych z něj ty trenky konečně sundala. AA tak se i stalo. Trenky jsem odhodila někam za sebe a vzala do rukou celou jeho poměrně velkou pýchu. Něžně jsem přejela jazykem špinku a on vzdychl. Jeho hlava spadla do polštářů. Jakmile jsem začala sát a pohybovat hlavou ze zhora dolů, tak se jeho rue začaly zarývat do povlečení. ,,Stačí!" Vykřikl po chvilce a odstrčil mě. Mírně jsem se pousmála a on mě znovu položil pod něj. ,,Můžu?" Zeptal se a já přikývla. Po chvilce jsem v podbříšku ucítila příjemný tlak, který jsem vydala napovrch ještě hlasitějším vzdechem. Jeho tělo se sklánělo nad mým, zatímco divoce přirážel proti mému tělu a ložnicí se ozývaly naše hlasité vzdechy..

Matt

,,Dobrý den, paní Johnsonová." Pozdravil jsem naši domovnici, když jsem ji potkal ve dveřích do domu. ,,Áá, dobrý den, pane Daniels." Usmála se a šla dál směrem, kde předtím, ovšem se zastavila. ,,Myslela jsem, že jste  doma." Řekla, když se na mě znovu otočila. Zakroutil jsem hlavou a šel za ní po schodech do našeho patra. ,,Proč jste si to myslela?" Zeptal jsem se a ona se zastavila. Dala si ukazovák ke rtům a já se umlčel. Z našeho patra se ozývaly vzdechy. ,,Slyšíte? Akorát jim jdu vynadat. Už je to takhle skoro dvě hodiny. Pan Horan má asi nějakou divokou návštěvu." Zasmála se a pokračovala v chůzi. Má pravud, zvuky se ozývají od Horana. Ale neříkej mi, že je takový děvkař, že by to včera zkoušel na Carly a teď tam byl s jinou. Alespoň na něj Carly lehce zapomene a mezi námi to už bude dobrý. Celou noc jsem o tom všem přemýšlel a zjistil jsem, že se jí vlastně ani nedivím. Byla tu pořád sama a já na ní svým způsobem i skoro kašlal. Vždycky jsem řešil nejdřív práci a až potom Carly. Myslím, že bych jí to měl odpustit. A když si to tak vezmu, tak jsem je zastihl ještě před sexem, takže můžu mít i malou naději, že spolu třeba ani ti dva nespali. ,,Tak já jdu na ně." Uchechtla se Johnsonová a šla k bytu Horana, kde začala zvonit. Zakroutil jsem nad tím očima a pomalu začal odemykat náš byt..

Carly

,,Kdo to může být?" Zamumlal naštvaně Niall a dal si polštář na hlavu.  ,,Jdu tam." Povzdychla jsem si a hodila nohy z postele. Došla jsem si pro kalhotky a marně hledala svoje tričko. Sáhla jsem po Niallovém tričku a oblékla si ho. Když se ušklíbl, tak jsem se musela usmál. Bosa jsem došla až ke dveřím a otevřela je. Pohled se mi naskytl na naštvanou bábu Johnsonovou a na Matta, stojícího ve dveřích našeho bytu..

Fuuuuck :DD Milujete mě? Měli byste :D Je to (skoro) poslední sex v celým příběhu :D A navíc Narly sex, tak doufám, že jste nadšení, protože já jo :3 Ikdyž mi teda sexuální scénky obzvlášť nejdou.. :D

Soo, čekám bambilion komentářů, protože vás to muselo kurevsky potěšit, ne? :D

Zkusíte 20? Jestli jo, tak jste frajerky a přidám díl i zítra (ikdyž to nemám v plánu kvůli učení) takže 20+ komentářů a zítra tu máte díl :))

Btw slyšeli jste už o tý "soutěži" kde se bude vybírat nejlepší příběh (nebo co to je) :D? Jestli ne, tak se mrkněte a kdyžtak byste byli zlatí, kdybyste tam třeba napsali nějaký z mých ..

http://www.wattpad.com/69018485-1d-watty-awards-cz-sk-s%C3%A9ria-1-v%C3%ADtajte

Věnování pro ajus-official :)) Protože si tenhle miláček v tý soutěži vzpomněl na Change for LOVE :))) :-* Děkuju moc :)

Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat