8-Niall's kid?..

3.1K 220 16
                                    

Co máš dnes v plánu?- Perrie

Zazvonil mi mobil a já se usmála. Rozhlédla jsem se po prázdném bytě. Matt byl na schůzce s nějakým klientem a já se válela u televize. Práci jsem zatím nenašla, zatím mám domluvený pouze pohovor v jedné Londýnské firmě.

Nemám nic, máš nějaký nápad?- Carly

Odepsala jsem hned a zamířila do sprchy, abych se alespoň trochu probrala. Dva dny jsem nevytáhla pořádně paty z domu a už mě to ubíjelo. Svlékla jsem své černé tepláky a po nich ze sebe shodila i zbytek domácího oblečení. Vlezla jsem si do sprchy a užila si probrání horkou vodou na moje stuhlé svaly.

Když jsem vyšla ze sprchy, tak jsem si oblékla klasické džíny, modré tílko a přes to bílý svetr. Přeci jenom je září, což znamená zahoď kraťasy a začni se oblékat. Došla jsem zpátky do obýváku a ze stolku zvedla blikající mobil, ohlašující novou zprávu.

Nechceš jít s námi s Penny na hriště? Řekla bych Zaynovi, ale mají nějakou zvukovou zkoušku s klukama.- Perrie

Hříště? Vlastně proč ne. Alespoň se trochu odreaguju a alespoň si s Perrie pořádně popovídáme.

Klidně, kde se sejdeme?- Carly

Odepsala jsem a šla se jemně namalovat. Navonila jsem se voňavkou a vrátila se k telefonu.

Tak nějak jsem doufala, že půjdeš, takže už stojíme u tebe před barákem.- Perrie

Dočetla jsem a začala se smát. Skvělý. To jsem tolik průhledná? Jak to vidím, tak stejně spoustu volného času budu trávit hlavně s Perrie a později se k nám určitě přidá i Eleanor, až bude na mateřské. S Mattem tolik počítat nemůžu. Přeci jenom jako advokát bude mít spoustu práce, s čímž musím počítat. Už to nebude, jako ty časy při studiu, kdy jsme byli většinu času jenom spolu. Budu si muset zvyknout. Vzala jsem si kabelku a obula černé boty a opustila byt.

,,Ahoj, holky." Pozdravila jsem Perrie s Penny, když jsme nastoupila k nim do auta. ,,Ahoj." Usmála se Perrie a nastartovala. ,,Penny, pozdrav tetu Carly." Houkla Perrie na malou Penny, která seděla na zadním sedadle v autosedačce a prohlížela si nějakou knížku. ,,Tě péro." Řekla bez zájmu a já vyvalila oči. ,,Penny!" Okřikla ji Perrie. ,,Kdo tě tohle naučil?" Zamračila se. ,,Stlejda Harry." Usmála se a Perrie zakroutila očima. ,,Zabiju ho." Zašeptala se já se zasmála. ,,Tak povídej, co jsi celou dobu dělala?" Strčila mi Perrie mírně do stehna. Mykla jsem rameny. ,,Hledala práci a válela se u televize." Uchechtla jsem se a ona semnou. ,,A našla jsi?" Zeptala se. ,,Vlastně ještě nevím, v pátek jdu na pohovor." Odpověděla jsem. ,,Tak to budu držet palce." Řekla a já se na ní vděčně usmála. ,,No, přinejhorším to můžeš udělat jinak a pořídít si mimčo, ať netrháš partu." Zasmála se a já jenom nesouhlasně pokroutila hlavou. ,,To ani náhodou, řídím se tím, že děti jsou fajn, dokud si je můžeš jenom půjčit." Řekla jsem a ona se hlasitě rozsmála. ,,Neříkej, že jsi nikdy nepřemýšlela o dětech, je ti přeci 24." Řekla a já mykla rameny. ,,Ty jsi v mým věku taky ještě nad dětmi nepřemýšlela. Penny sis přeci pořídila až ve 26." Řekla jsem pravdivě. Teď si musím položit důležitou otázku. Co já a děti? Chci vůbec někdy děti? Asi jo, ale chci, aby všechno bylo fajn a ne nějak neplánovaně, aby mi zkazilo plány na budoucnost. Přeci jenom jsem teprve nedávno dodělala školu a chci ještě nějaký čas pracovat. ,,To máš sice pravdu, ale teď už se budu hodně moc rozmýšlet, jestli ještě budu chtít pro Penny sourozence. Říká se, že rodit po třicítce je rizikové a mně už je 28." Řekla a já mávla rukou. ,,Do tý doby ještě stihneš dětí." Řekla jsem a obě jsme se zasmáli.

Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat