,,Do hajzlu." Zamručela jsem, když jsem projížděla na internetu stránky realitních kanceláří a hledala si nový byt. Pořád nic. To samý práce. Psala jsem do dvanácti firem a doufám, že se mi alespoň někdo ozve. ,,Co se děje?" Zeptal se Liam, když přišel do kuchyně, kde jsem seděla. ,,Pořád nemůžu nic najít." Zakroutila jsem naštvaně hlavou. ,,Už jsem projela snad celej internet, všechno moc drahý a když je to za normální cenu, tak je to jeden pokoj." Zamračila jsem se. ,,Možná bych o něčem věděl." Řekl a já odtrhla hlavu od notebooku. ,,Jo?" Nakrčila jsem mírně obočí a mírně se usmála. Přikývl. ,,Normálně bych tě o to ani nežádala, ale jsem z toho už vážně zoufalá." Řekla jsem a on se pousmál. Vytáhl z kapsy mobil a něco na něm vyhledal. Zmáčkl hovor a mobil přiložil k uchu. Po několika vteřinách s úsměvem pozdravil a dál se věnoval hovoru. Nemusel to dělat hned. Ikdyž je fakt, že už jsem u kluků šestý den a ráda bych už byla ve vlastním. Po několika minutách Liam ukončil hovor a zářivě se na mě usmál. ,,Mám skvělou zprávu." Řekl a já kývla hlavou, ať mluví dál. ,,Kamarád řekl, že když dorazíš do hodiny, tak ti ten byt podrží, takže se oblíkni a jedem." Vyvalila jsem oči a hned na to se usmála. ,,Paráda." Vyjekla jsem a běžela se nahoru převléct z tepláků do džínů.
,,Tak můžeme." Radostně jsem zajásala. Liam přikývl a my jsme vyrazili. Autem jsme jeli necelých deset minut a objevili jsme se před velkým domem. Mohly tu být tak 4 byty. ,,Tady?" Řekla jsem a ukázala na dům se žlutooranžovou fasádou. ,,Jo, budeš mít sousedy." Řekl se smíchem. ,,S tím se počítá." S úsměvem jsem si rozepla pás a vyšla z auta. ,,Má to ale jeden menší háček, ale to ti řeknu až později." Řekl a já se zamračila. V čem může být háček? Někoho snad v tom bytě zabili? Jestli jo, tak to tam nejdu. Vešli jsme dovnitř a vešli do prvního poschodí. Dál už to ani nešlo. Podle dveří jsem si všimla dvou bytů v přízemí a dvou v prvním patře. Když jsme vyšli schody, tak jsem si všimla známého vysokého černovlasého muže oblečeného v černé košili a džínech. ,,Marco?" Nadzvihla jsem obočí. ,,Rád tě zase vidím." Řekl a já se usmála. ,,Počkat, vy se znáte?" Zeptal se nechápavě Liam. ,,Jasně, byl to můj nejlepší kamarád ve Wolverhamptonu." Řekla jsem s úsměvem a Marco přikývl. ,,Že ses nezmínil." Řekl poměrně naštvaně Liam Marcovým směrem. Marco mykl rameny. ,,Odkud se znáte vy?" Zeptala jsem se. Marco se usmál tím jeho nakažlivým úsměvem, který vás nutí usmát se taky. ,,Přivydělával jsem si tu při vysoký ve starbucksu a kluci tam chodí skoro denně." Řekl s úsměvem a já přikývla. ,,Tak pojďte dál, přišli jste snad kvůli bytu, ne?" Usmál se Marco a odemkl byt. Pohled mi padl na úhledně pěkný byt. Pomalu jsem ho procházela a Marco mi ukazoval menší kuchyňku, koupelnu, obývák a nakonec koupelnu. ,,Je to tu paráda, proč ten byt prodáváš?" Zeptala jsem se a on se zasmál. ,,Neprodávám, jenom pronajímám." Začla větu a já přikývla. Vlastní byt si stejně dovolit nemůžu. Alespoň zatím ne. ,,Stěhuju se zpátky k rodině, když už jsem dostudoval. Čekal jsem pouze na nějakého spolehlivého nájemníka." Řekl a mně se rozšířil úsměv. ,,Tak rozhodla ses?" Zeptal se a já popřemýšlela. Ikdyž nebylo vlastně ani o čem přemýšlet. ,,Beru to." Řekla jsem pevným úsměvem a on se usmál. ,,Nemám ještě připravenou nájemní smlouvu, takže ji musím jet domu ještě vytisknout, co se večer někde sejít?" Zeptal se a já bez rozmýšlení přikývla. ,,Super, tak já tě v sedm vyzvednu u vily, dobře?" Zeptal se. ,,Dobře." Řekla jsem a rozloučili jsme se.
ČTEŠ
Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZ
FanfictionNavázání na první řadu Change for LOVE. Příběh neklidné Carly. Naposled utekla, jak to dopadne teď?