3-Party..

3.5K 234 17
                                    

Můžu tě teda dnes večer pozvat na skleničku?- Harry

Přišla mi smska a já se poumála. Alespoň něco zlepší náladu. Vlastně proč ne.

Půjdu ráda. Kde se sejdeme?- Carly

Odeslala jsem sedla si na gauč s mobilem v ruce a čekala na odpověď, která přišla téměř okamžitě.

Vyzvednu tě v 8 u vily- Harry

Přikývla jsem si sama pro sebe a vydala se do koupelny. Napustila si horkou vanu a pořádně se umyla. Když jsem asi po půl hodině vylezla z vany, tak jsem okolo sebe omotala bálý ručník a vyčistila si zuby. Učesala jsem si vlasy a vysušila je fénem. Vzala jsem si na sebe připravené spodní prádlo a vyšla do pokoje. Oblékla jsem si černou minisukni a k tomu tmavě červené tričko s výstřihem. Natáhla jsem si silonky a obula červené boty na vyšším podpadku. Silněji jsem se nalíčila a nechyběla ani tmavě červená stěnka. Vlasy jsem si hodila na stranu a mírně je navlnila. Nakonec jsem si vzala černou kabelku a dala do ní klíče, mobil, cigarety se zapalovačem a peněženku. Seběhla jsem dolu a z lednice si vytáhla pomerančový džus. Nalila jsem si ho do velké skleničky a posadila se ke stolu. Vytáhla jsem z kabelky svůj mobil a měla v plánu se na internetu podívat na byty a práci, dokud nepřijede Harry.

Uslyšela jsem zatroubení před domem a následné zvonění mého mobilu. Vstala jsem od stolu a vyběhla ke dveřím. ,,Kam tak rychle?" Zeptal se Liam. ,,Jdeme s Harrym do baru, chceš jít s náma?" Zeptala jsem se a on pokroutil hlavou. ,,Ne, zajdeme jindy." Řekl a já přikývla. ,,Tak se měj." Mávla jsem na něj s úsměvem a vyšla z vily k Harryho autu.

,,Ahoj." Usmála jsem se na něj a posadila se na sedadlo spolujezdce. Byl to nezvyk, zvykla jsem si jízdu na druhé straně. ,,Páni, sluší ti to." Usmál se Harry a vyjel. ,,Kam to jedeme?" Zeptala jsem se téměř okamžitě. ,,Jenom tady kousek. Chci se dnes taky napít, tak aby jsme to neměli daleko domu." Řekl a já přikývla.

Vešli jsme do poměrně narvaného baru. Harry mě za ruku odtáhl do jednoho z boxů. Mávl na číšnici a ona k nám přešla. ,,Dobrý den, pane Stylesi. Co vám mohu nabídnout?" Zeptala se a já se ušklíbla. Zapoměla jsem, že těch pět pak tu zná fakt každý. Ikdyž už to není to, co před lety. ,,Dám si whiskey." Řekl a číšnice přikývla. ,,A pro slečnu?" Zeptala se a přejela pohledem na mě. ,,Dám si to samé a minerálku." Řekla jsem s úsměvem a ona mi úsměv opětovala. Zapsala si objednávku na papírek a odešla. ,,Tak co mi povíš?" Zeptala jsem se a on mykl rameny. ,,Co bys chtěla vědět?" Zeptal se s mírným úsměvem. Trošku jsem váhala, jestli se zeptat, ale zvědavost převládala. ,,Proč ses rozvedl?" Zeptala jsem se a on se zamračil. ,,Prostě to neklapalo a byla něco jako zlatokopka a já to nechtěl trpět." Řekl a já chápavě přikývla. ,,No ale to není nic zajímavého, radši povídej, jak jste se poznali s tím tvým chlapem... jak, že se vlastně jmenuje?" Musel zakřičet nahlas, protože hudba zesílila na hlasitosti. Pousmála jsem se. ,,Seznámili jsme se ve škole. Když jsem přišla první den na vysokou, tak jsem na něj při obědě omylem vylila polévku." Řekla jsem a oba jsme se s Harrym zasmáli. ,,No a pak jsme se nějak začali zdravit a na školním plese jsme se začali bavit. Potom jsme spolu začali občas trávit čas a šlo to samo." Řekla jsem s úsměvem a on přikývl. Číšnice přinesla naši objednávku a já whiskey nadšeně vzala do ruky. ,,Tak na zdraví, Harry." Řekla jsme s úsměvem a přiťukla si s ním. Harry potom mávl na číšnici a objednal nám další rundu. Asi po čtyřech skleničkám už mi začínalo být horko a zapila alkohol minerálkou, která byla celou dobu položená na stole. Začala hrát písnička little things. Vyvalila jsem oči a uchechtla se. ,,Oni tu vykopávku ještě hrajou?" Zasmála jsem se. Harry se pousmál. ,,Nebuď drzá Paynová a pojď si radši zatancovat." Postavil se a natáhl ke mně ruku. Chytla jsem se do a postavila. Moje nohy se zamotaly, ale ustála jsem to. Harry mě odtáhl na taneční parket, kde už se pohupovalo několik párů. Přitáhl si mě k sobě a já se ho pevně chytla, abych se udržela na nohách. Harry mi po celý zbytek písničky zpíval slova do ucha a já se neudžela a celou dobu se smála. Když skončila písnička, tak jsme si šli znovu zpátky sednout. ,,Už ti to zpívání moc nejde." Řekla jsme se smíchem a on se naoko uraženě zamračil. ,,No dovol. Můj hlas přitahuje půlku ženské popularity." Řekl hrdě a poplácal se po hrudi. ,,Namyšlenost smrdí, Stylesi. Tvůj hlas je teď vychlastanější, než před sedmi lety." Řekla jsem mezi smíchem a se pořád uraženě mračel. Hodila jsem na něj smutný pohled a viděla, jak se mu mírně cukají koutky, ale snažil se nesmát. ,,Potřebuju na vzduch." Řekla jsem a on přikývl. Vstali jsme a vyšli před bar. Ovál mě studený vítr a Harry mi džentlemansky podal svoji černou mikinu. S poděkováním jsem jí přijala. Vytáhla jsem z kabelky cigaretu a zapálila si ji. ,,Odkdy kouříš slimky?" Nadzdvihl překvapeně obočí. ,,Vlastně už nekouřím vůbec, jenom když jsem v baru, tak si občas zapálím slabý cigáro." Řekla jsem s úsměvem a on mi úsměv opětoval. ,,Nechceš se jít kousek projít?" Zeptala jsem se a on přikývl. Šli jsme pomalým krokem jen krátkou vzdálenost. Před námi jsem si všimla dívky s černou kapucou přes hlavu. Dlouhé vlasy jí vykukovali zpod mikiny. Když okolo nás procházela, tak k nám zvedla hlavu. ,,Melliso?" Zeptala jsem se překvapeně a ona se zastavila. Chvíli mě pozorovala a potom přešla pohledem na Harryho a pak znovu na mě. ,,Carly? Carly Paynová?" Zeptala se a já s úsměvem přikývla. Vyvalila oči a já se k ní nahnula, abych ji objala. ,,Neviděli jsme se tak dlouho." Řekla jsem a ona přikývla. ,,Zmizela jsi bez rozloučení." Řekla a já přikývla. ,,A jak se vlastně máš? Nezajdeš s námi na panáka?" Zeptala jsem se s nadšením v hlase a ona pokroutila hlavou. ,,Ne, já já já já už musím jít, tak se mějte." Řekla a rychlým krokem od nás odcházela. ,,Ozvi se." Řekla jsem a ona se na mě už ani neotočila. Tak to bylo vážně divný. Kam mohla tolik spěchat? ,,Tak ta byla milá." Povzdychla jsem si. ,,Pamatuju si, jak jsi ji chtěla zabít kvůli Niallovi." Řekl Harry a já k němu vzhlédla. ,,Jak ty to víš?" Zeptala jsem se. Mykl rameny. ,,Když jsi odjela, tak mi došlo, proč jsi poslední dny neměla náladu. Bylo to kvůli Niallovi a Mellise, mám pravdu ne?" Řekl a já přikývla. Sklonila jsem hlavu. Bylo mi to blbé. Kdysi jsem mu ublížila a ještě to teď musíme řešit. Nechci to znovu vytahovat, jsem ráda, že se spolu dokážeme normálně bavit. ,,Půjdeme zpátky?" Zeptala jsem se a on přikývl.

Došli jsme zpátky do baru a posadili se na baru. ,,Nenapíšeme třeba Perrie a Zaynovi? Ještě jsem je neviděla." Řekla jsem s úsměvem a on přikývl. ,,Zkusím to." Řekl a odešel směrem k toaletám. Je to snad jediné místo, kde je slyšet vlastního slova. Seděla jsem u baru a objednala si mojito. Nadšeně jsem brčkem usrkla drink a pousmála se. Moc mi chutnal. Ucítila jsem poklepání na rameni. Uviděla jsem člověka, kterého jsem sedm let neviděla a chyběl mi téměř nejvíc ze všech. ,,Vy se ani jako neumíte ozvat, že jste v Londýně, slečno?" Řekl svým typickým něžným hláskem a já vyskočila nadšeně ze židle, abych ho mohla obejmout. ,,Ani nevíš, jak jsi mi chyběl, Sašo." Vypískla jsem a ani ho nechtěla pustit. Když jsme se od sebe konečně odtáhli, tak jsem si všimla muže stojícího vedle něj. ,,Pamatuješ si Jakea?" Zeptal se a já zapojila mozek. No jasně, už vím. Saša mě s ním seznamoval na festivalu. ,,Ráda tě vidím, Jakeu." Řekla jsem se smíchem a podala mu ruku. Po chvilce zírání jeden na druhého k nám přišel Harry. ,,Kluci, pamatujete si Harryho? Harry pamatuješ si Sašu s Jakeem?" Zeptala jsem se a viděla, že Harry přemýšlí. Najednou vykřikl, že jsem se i přes hlasitou hudbu lekla. ,,No jo, to je vlastně ten tvůj úchylně teplej kamarád ze střední." Vypískl se smíchem a podal Sašovi i Jakeovi ruku. ,,Teplej jsem, ale už rozhodně ne úchyl. Teď mám Jakea a jsme spokojení." Řekl a ukázal prstýnkem na levé ruce. ,,Moc nemachruj." Zasmála jsem se a ukázala mu svoji ruku se zásnubním prstýnkem. ,,Kurva, vy se budete brát? Tak to ti jdu za družičku." Řekl nadšeně a skenoval mě a Harryho. ,,Nebudu si brát Harryho." Řekla jsem a on vyvalil oči. ,,Tak koho?" Zeptal se překvapeně. ,,To brzy poznáte." Řekla jsem a oni přikývli. Přemístila jsem pohled na Harryho, na kterém bylo znát, že přemýšlí. ,,Harry?" Řekla jsem a on na mě upřímil pohled. ,,Dorazí Zayn s Perrie?" Zeptala jsem se a on pokroutil hlavou. ,,Nemají hlídání, máme se za nimi zítra stavit." Řekl a já se pousmála. ,,Tak v tom případě jsme tu na pití jenom čtyři. Pojďte, tuhle rundu platím já." Řekla jsem s úsměvem a udělala pár kroků k baru a objednala nám všem pití..

Ulaláá já jsem přidala :DD :) So, zejtra zase odjíždím a vrátím se... asi ve čtvrtek? Nejspíš :D Takže díly nebudou :D Budu jak neandrtálec jenom venku bez netu :D :(

Otázky pro vás :D ... Proč myslíte, že Mellisa tak rychle zdrhla? Copak asi skrývá? :DDDD (To budete koukat muhehehehe :DDDDDD)

Kdo pozná podle traileru herce/zpěváka, co bude ,,hrát" Carlyiného snoubence?

Btw.. pište všechny vaše názory.. děláte mi s nima ohromnou radost :3 Otázky spíš piště na ask :)) Mimochodem kdyby něco, tak na zprávách jsem skoro furt, tak klidně pište :))

Have a nice holidays, sweeeties :-******** I <3 youuuuuu!!

Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat