,,Nialle, to je můj snoubenec Matt." Řekla jsem a Niall mírně vyvalil oči. Zůstali jsme všichni proti sobě stát a tupě na sebe zírali. ,,Ahoj, já jsem Matt." Přerušil trapné ticho a natáhl ruku k Niallovi. Niall se na ni chvíli jen díval, než zvedl svou, aby mu ji mohl ze slušnosti podat. ,,Já jsem Niall." Řekl Niall a snažil se trochu pousmát. Ovšem upřímný úsměv neměl. Ten jsem u něj neviděla zatím vůbec, když nepočítám někdy před sedmi lety, ikdyž to mezi námi těch úsměvů taky moc nepadlo. ,,Jo, já tě znám." Usmál se Matt upřímným úsměvem a ruce si konečně pustili. ,,Tak pojď dál, máme návštěvu." Řekla jsem Mattovi a táhla ho za ruku. ,,Počkej." Usmál se a podal mi do ruky pizzu. Až teď jsem si všimla, že mu na chodbě stojí dva kufry, které si přendal alespoň do chodby za dveře. ,,Přijel jsi na návštěvu?" Zeptal se Niall a já se zakousla do rtu. Až to řekne, tak se asi všichni po*erou. Mělo by jim dojít, že semnou Matt bude bydlet, ale ještě jsem to s nikým neprobírala, dokonce ani s Perrie. ,,Přijel jsem se zabydlet." Řekl s úsměvem Matt a usmál se i přímo na mě. Věnovala jsem mu menší vynucený úsměv. Proč je to tak divný? Když jsme byli v New Yorku, tak to bylo úžasný. Teď ho vidím po více než týdnu a není to takový, jako bych čekala. Matt se chová normálně, ale nevím, co se to děje semnou?
,,Vážení,..." Řekla jsem nahlas, když jsem vešla do obýváku a všichni se na mě mile usmáli, když však viděli za mnou přijít Matta, většina z nich pootevřela pusu. ,,Tohle je Matt, můj snoubenec, .. jak už asi všichni víte." Řekla jsem a všichni jako by ztuhli, až na Penny, která k nám přiběhla. ,,Máš pro mě lízátko?" Zeptala se a vyvalila na něj svoje velké modré oči, které zdědila po Perrie. Matt věnoval pohled mě a potom znovu na Penny. ,,Lízátko nemám, ale v batohu mám čokoládu." Řekl a jí se rozšířil úsměv. Nadšeně přikývla a Matt ze zad shodil batoh a vyndal z něj čokoládu. Nadšeně roztrhla obal, což se ale Perrie moc nelíbilo. ,,Penny, zase to zabal, dáš si až zítra a nezapomněla si na něco?" Řekla naštvaně Perrie a vstala. Šla směrem k nám. ,,Kujů." Zašeptala Penny a odněhla s Zaynovi do náruče. ,,Díky tý čokoládě jsi si jí získal." Řekla s úsměvem. ,,Mimochodem, jsem Perrie." Podala Mattovi ruku a věnovala mu jeden z jejích úsměvu. ,,Těší mě." Řekl s mírným úsměvem. Všimla jsem si, že postupně vstali všichni. Díkybože, že je nebudu muset po jednom trapně představovat. Liam se do zvedání z gauče moc neměl a Harry už vůbec ne, takže přišli jako poslední. Liam podal Mattovi ruku a očividně ji pevně stiskl. ,,Jsem Liam, brácha Carly a řeknu ti jednu věc. Jestli jí zlomíš srdce, tak já tobě vaz." Řekl hrubým hlasem a na konci se zasmál. Matt se na něj jenom vydešeně díval a nezmohl se na víc, než na přikývnutí. Potom šel Harry s kamenným výrazem. Vlastně by si mohli podat ruce s Niallem. Jo, dobře, já vím proč. To ale přeci není důvod, aby se chovali takhle, no ne? ,,Jsem Harry." Řekl a podal Mattovi ruku. Matt přikvýl a víc nemluvil. Ovšem Harry mu ruku nepustil a usmál se na mě. ,,Doufám, že se o Carly dobře staráš." Řekl Harry a Matt vyvalil oči. ,,Jak to myslíš?" Zeptal se nechápavě a mně se skrčilo obočí. Co má za lubem? Nevím, jak moc dobře ji znáš, ale sex má radši po ránu, aby se lépe probudila, do vany nerada chodí sama. Když chceš divokej sex, tak jí stačí dát pár panáků vodky a když má krámy, tak toho dokáže sežrat víc, než Niall." Říkal se smíchem a já vyvalila oči. Proč tohle udělal? Nic mu do toho není. Náš vztah je už dávno za námi a on teď vytáhne sedm let starý věci? No dobře, pořád jsou pravdivý a nic se na tom nezměnilo, ale stejně nemá právo to říkat. Matt se na mě jenom díval trochu naštvaným výrazem stylu "promluvíme si o tom později'!. Alespoň, že Matt není kluk, kterej by dělal hned žárlivý scény a všechno si radši vyřeší v klidu. ,,Carly, my už asi půjdeme, Penny už by měla jít spát." Řekla Perrie. Ne, já nechci, aby odešli. No, dobře, u nich to chápu, že mají Penny, ale je mi v jejich přítomnosti tak dobře. ,,My půjdeme taky." Řekl Louis a chytl El za ruku a společně vstali z gauče. ,,Tak se zase někdy zastavte." Řekla jsem s úsměvem a šla je vyprovodit ke dveřím. ,,,Miláčku, příště si dáme dámskou jízdu s Penny v cukrárně." Řekla Perrie a já s musela zasmát. Už jí to mateřství leze na mozek. Dřív by určitě bývala řekla, že si půjdeme někam zatancovat a popít. No jo, už dávno nejsme v pubertě. Vlastně jsem si ani nevšimla, kde je Niall. Asi když přišel Matt, tak rovnou odešel a už se nevrátil. Sakra, to jsem nechtěla. ,,Tak ahoj." Řekla jsem naposled, než všichni i s Harrym a Liamem opustili můj, vlastně náš, byt.
Vrátila jsem se do obýváku, kde na gauči seděl Matt. Když mě viděl k němu přicházet, tak se okamžitě postavil. Došel ke mně a přitáhl si mě za pas. Mírně se naklonil a dlouze mě políbil. ,,Chyběla jsi mi." Zašeptal mezi polibky a já se odtáhla. ,,Ty mě taky." Usmála jsem se. A zase je to fajn. Čím to je, že když jsme sami, tak je do úžasný a když jsme s dalšími lidmi, tak je to divný? Nebo se mi to jen zdá? ,,Našla si moc hezkej byt." Řekl s úsměvem a já přikvýla. ,,Mám skvělé kamarády." Řekla jsem a on se ušklíbl. No dobře, možná na něj né zrovna všichni udělali velký dojem. ,,Co jsi měla s tím Harrym?" Zeptal se s mírným zamračením. Mykla jsem rameny. ,,Když mi bylo sedmnáct, tak jsme spolu chvíli chodili." Odpověděla jsem mu po pravdě. Není důležité to, že to začalo tím, že jsme oba jeden druhého každý den srali a posralo se to kvůli tomu, že jsem se zamilovala do Nialla a kvůli tomu si radši po nějakém čase sbalila kufry a zmizela pryč. ,,Říkáš chvíli a on o tobě věděl docela podstatný věci." Zakřenil se. ,,To bys věděl taky, kdybys semnou sdílel jednu domácnost." Řekla jsem a stoupla si na špičky, abych do mohla políbit. Jeho ruce položil na moje boky, které po chvilce přešli na můj zadek. Že by jsem mu až tolik chyběla? Po chvilce se odtáhl a zářivě se usmál. ,,Poslyš, zlato, víš, co se říká o novém bytě?" Zeptal se a já pokroutila hlavou, že ne. ,,Že by se měl všude vyzkoušet sex." Řekl svůdným tonem a mnou projela nadrženost. No tak, Carly, chovej se slušně. Nemůže mít sex, když se mu zrovna zachce. Musí bejt přeci taky po tvém. Matt se ke mně nahnul a políbil mě, chytl mě pod zadkem a vyzvedl do vzduchu. Donesl mě ten kousek k gauči a položil mě na něj. Opřel se rukami vedle mé hlavy a skláněl se nademnou. Tak to teda ne. Dělat to tady, když ještě před chvílí tu seděli moji přítelé? Mérně jsem mu zatlačila na ramena a on se odtáhl. ,,Děje se něco?" Zeptal se a já pokroutila hlavou. ,,To ne, ale mám tady super vanu." Dvakrát jsem nadzdvihla obočí a zářivě se usmála. Matt vstal a podal mi ruku, aby mě zvedl. Za ruku jsem ho odtáhla až do koupelny, kde jsem z něj mezi polibky stáhla všechno oblečení, což oplatil i on mně a skončili jsme ve vaně s horkou vodou a pěnou..
Niall se urazil a Harry to posral :DDDDDDDDD Udělali byste to taky? Já možná jo :D Btw, tuhle část jsem psala kolem čtvrtý ráno (teď je 5:45 :D) Děkujte tomu, že mi večer bylo strašně zle a šla jsem spát brzo, takže jsem od 2 od rána vzhůru :D Navíc jsem ubulená, páč jsem dočetla dneska poslední část jednoho z nejoblíbenejších příběhů, u kterýho nešlo neřvat :D Tak já si jdu vzít prášeček a jdu zkusit znova spinkat, dobrou :DD :-**
Část pr ajus-official za krásnej koment, děkuju :) Pořád platí, že za nejhezčí koment je věnování :)
Pro ty kdo neví.. napravo máte Drew Seeleyho alias Matta :) :3
ČTEŠ
Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZ
Fiksi PenggemarNavázání na první řadu Change for LOVE. Příběh neklidné Carly. Naposled utekla, jak to dopadne teď?