15-Good bye, Carly..

2.2K 205 9
                                    

,,Kdo to může být?" Zamumlal naštvaně Niall a dal si polštář na hlavu.  ,,Jdu tam." Povzdychla jsem si a hodila nohy z postele. Došla jsem si pro kalhotky a marně hledala svoje tričko. Sáhla jsem po Niallovém tričku a oblékla si ho. Když se ušklíbl, tak jsem se musela usmál. Bosa jsem došla až ke dveřím a otevřela je. Pohled se mi naskytl na naštvanou bábu Johnsonovou a na Matta, stojícího ve dveřích našeho bytu..

,,Carly?" Vyvalil oči Matt a já sklopila hlavu. ,,Slečno Paynová, co vy tady.." Nedořekla bába Johnsová a pořád běhala očima mezi mnou na Mattem. ,,Děje se něco?" Najednou se objevily Niallovy ruce na mých bokách, když ale viděl Johnsovou a Matta, tak je okamžitě sundal a zamračil se. ,,Alespoň už vím, za jak velkýho debila celou dobu jsem." Řekl tiše Matt a zabouchnul za sebou dveře našeho bytu. ,,Potřebovala jste něco paní Johnsová, nebo jenom přihlížíte?" Ušklíbl se Niall na tu drbnu, která celou dobu sledovala, co se děje. ,,Ehmm, no, asi to necháme na jindy.." Šeptla a otočila se na odchod. Otočila jsem se na Nialla a hlasitě polkla. ,,Neboj, to bude dobrý." Usmál se a políbil mě na čelo. ,,Musím za ním jít." Řekla jsem a on přikývl. Došla jsem si do ložnice pro věci, do kterých jsem se rychle nasoukala a věnovala Niallovi poslední pohled. 

Z Niallova pokoje jsem měla jasně namířeno do našeho. Odemkla jsem dveře a šla za Mattovým hlasem, jehož nadávky se ozývaly celým bytem. Stoupla jsem si do dveří a sledovala, jak hází své oblečení ze skříně do velkých cestovních kufrů. ,,Matte?" Šeptla jsem a on jenom zastavil svou činnost. Po chvilce civění na jeho záda se ke mně otočil. Bylo vidět, jak moc je naštvaný, ale nedokázal by zapřít to, že mu je to i líto, díky jeho skleněným očím. ,,Nech mě jenom sbalit si věci, dál ti tu překážet nebudu." Řekl a já se nadechla. ,,Promiň." Šeptla jsem. On jenom sklonil hlavu a povzdychl si. Když se mi znova podíval do očí, viděla jsem, jak mu z pravého oka teče slza po tváři. ,,Víš co je na tom nejhorší? Že jsem to všechno dával za vinu sobě a přišel jsem domů dřív, abych ti odpustil a chtěl jsem se vůči tobě polepšit." Vzlykl. Znovu se ke mně otočil zády a rukama si "nenápadně" utíral slzy. Po chvilce se vrátil k balení kufrů. Co v tuhle chvíli dělat? Co dělat, když zklamete člověka, který by byl pro vás schopen udělat úplně všechno? A co je na tom nejhorší? Nevím, jak to vůbec bude s Niallem. Nevím nic. Vůbec nic. ,,Mrzí mě, jak to mezi námi dopadlo." Řekla jsem klidným hlasem, ale vůbec jsem klidná nebyla. Všechno to ve mně vřelo. Miluju Matta, ale rozhodně jiným způsobem, než Nialla. To ale nemění nic na tom, že ho mám ráda a vždycky o něm budu mluvit jenom v dobrém. ,,Mě to mrzí víc." Řekl a já k němu zvedla hlavu. Díval se mi přímo do očí a přiblížil se ke mně na pouze malou vzdálenost. Zvedl ke mně pravou ruku a já zavírala oči, protože jsem čekala úder do tváře. Nevím proč, Matt mě nikdy neuhodil a myslím si, že by to ani neudělal, ale nevěděla jsem, jaký bude v téhle situaci. Naštěstí jsem se spletla. Jemně mě pohladil palcem po tváři a já otevřela oči. ,,Doufám, že se k tobě bude chovat líp, než já, protože ty si to zasloužíš." Šeptl a mě z toho zaštípaly oči. ,,Můžeme být přeci kamarádi." Řekla jsem a on nesouhlasně zakroutil hlavou. ,,Ty víš, že by to nešlo." Řekl klidným hlasem a otočil se zpátky ke svým kufrům. Došel k nim a zapl na nich zip. ,,Nikdy nebudu litovat, co mezi námi bylo." Řekl a já myslela, že omdlím. Nemůže mi vynadat? nebo mě třeba zmlátit? Proč musí být tak hodnej a dělat to tím pádem pro mě těžší? ,,Já taky ne." Mírně jsem se snažila pousmát, ale když jsem si všimla jeho zamračeného obličeje, tak jsem hned na chvíli sklopila hlavu. Vzal si do obou ruk své dva kufry. ,,Sbohem, Carly." Řekl a rychlým krokem odešel až do předšíně, kde si rychle nazul sév boty. Šla jsem pomalu za ním, ale on už se neotáčel. Už jsem pro něj byla vzduch. Už jsem pro něj nebyla andílek, jak mi často říkaval. Teď jsem pro něj byla mrcha a nebo dokonce nikdo. ,,Sbohem." Šeptla jsem do ticha prázného bytu a skácela se na zem jako malá holka, které zničili panenku..

Matt je out :D Takže teď je na řadě Narly .. nebo se to zamotá ještě s někým? Muhehehe :DDD Znáte mě :3 Omlouvám se za dlouhou pauzu v přidávání, ale mám toho teď moc. Škola, málo času a teď jsem nemocná. Když bude čas a bude mi líp, tak se pokusím něco skloubit, ale už nechci nic slibovat :) BTW.. kdyby vás něco napadly nějaké věci, co dát do příběhu, tak hned piště komentáře, nebo vzkazy, všechny si přečtu a nechám projít hlavou :) Kdyby totiž bylo na mě, tak DfL by skončilo tak kapitolou 20, takže vymejšlejte, nebo příběhu bude konec. Ještě mimochodem... až skončí DFL a následně i HwLa, tak asi celkově se psaním končím. Jsem v posledním ročníku a chci, aby to všechno dopadlo dobře. Navíc mě čeká příští rok nástavba a to už nebude žádná sranda. Takže záleží jenom na vás, jak bude DFL pokračovat, hlavně jak dlouho. Mám nápady tak na maximálně pět kapitol a mám jasnej konec. Stejně počítám, že DFL ukončím vážně brzo. Potom už záleží, jak moc se vyřádím na HwLa.. takže teď pro ty, co čtou HwLa, tak do doby, než skončí DFL, tak ho přestávám psát, počítám, že nejpozdějš do půlky srpna, možná i dřív hned navážu na první kapitoly. Tak se k tomu kdyžtak vyjádřete no.. :DD

xoxox

Destroyed for LOVE (Change for LOVE2) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat