Love at the second sight - Hoofdstuk 4

535 36 5
                                    

{ POV Darcy }

Al zoenend lopen we naar de gymzaal, als we daar zijn aangekomen laten we onszelf op de grond vallen en zoenen we verder. Hij haalt heel even zijn lippen van mijne af maar zoent me dan weer. Zijn tong vraagt weer toegang om naar binnen te mogen en onze tongen spelen een vurig spelletje met elkaar. Ondertussen maakt hij de rits van mijn jurkje open en knoop ik de knoopjes van blouse open. Ik ga met mijn hand over zijn buik, en wauuww hij is gespierd! We houden even op met zoenen en ik ga op mijn knieën zitten. Ik maak zijn riem los en doe zijn broek uit. Even denk ik erover na of ik dit wel moet doen, maar ik ben nu toch al zover.. Ik sta weer op en kijk naar Daniel, hij kijkt vol lust in zijn ogen naar mij. Hij pakt me beet en begint me kusjes in mijn nek te geven steeds een stuk je meer naar beneden. Dan tilt hij me op en legt hij me op de grond neer. Ik word ontmaagd door Daniel.

Na paar minuten gaat hij van me af en geeft hij mijn jurkje die achter ons ligt. Ik trek het aan en loop dan naar de kleedruimtes. Ik kijk in de spiegel of mijn haar en make up nog goed zit en dan loop ik terug naar de aula.

In de aula kom ik Amber en Lara weer tegen, en ze vragen waar ik heen was met Daniel. Ik zeg een beetje ontkennend “De gymzaal” de details vertel ik ze wel als we bij Lara zijn, we blijven daar toch slapen. We dansen nog even door en even later komt Daniel de aula weer ingelopen. Hij ziet me dansen en komt naar me toe gelopen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en dansen samen. Het is een super avond! Laat en ook redelijk dronken komen we bij het huis van Lara. We trekken onze hakken uit en laten ons op bed vallen.

Als ik de volgende morgen wakker word heb ik barstende koppijn. Als ik een kater heb, heb ik altijd hoofdpijn maar misselijk nooit. Ik moet vast ongesteld worden of zo iets. Ik kleed me aan en probeer mijn wallen en slaapgezicht te verbergen onder een laag make up.   Als ik daar mee klaar ben loop ik naar de slaapkamer terug waar Amber en Lara allebei aan het kotsen zijn. 'Gadver!' Roep ik, 'Had je dat even kunnen doen terwijl ik weg was?!' Grinnikend loop ik naar de keuken en maak een ontbijtje klaar. Als ik klaar ben met eten loop ik terug naar de slaapkamer waar Amber en Lara proberen hun gezicht een beetje minder zombie te laten lijken. 'Ehh, Amber? Lara? Ik zou jullie nog vertellen over gisteravond...' zeg ik terwijl ik blozend naar de grond staar. 'Ojaa! Vertel!' Roept Lara enthousiast. 'Nou, ehm, Ikke, eeh,' Ik word rood en kom even niet uit mijn woorden. 'Je weet dat je ons alles kan vertellen hè?!' Zegt Amber. 'Ja ik weet het wel, maar ik ben bang dat jullie me laten vallen als ik 't vertel.' ´Natuurlijk niet!! We zouden niet zonder je kunnen, ookal zou je enorm superdomme dingen doen.´ Zegt Lara. ´Nou oke dan... Ik ben in de gymzaal ontmaagd door Daniel.´ Zo het hoge woord is er uit. Ik kijk naar naar de opeens interessante nagellak op mijn tenen. ´Nieet!! Hoe was het! Ik ben zo superblij voor je!!´ Roepen Lara en Amber in koor. ´Het was echt geweldig, ik kan niet geloven dat ik hem ooit gepest heb! Het is zo´n lieve jongen!´ Ik droom weg op mijn roze wolk denkend aan Daniel.

Love at the second sightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu