Love at the second sight - Hoofdstuk 7

411 32 8
                                    

Ik dacht dat t wel leuk was om een pov uit daniel te doen, laat weten wat je er van vond! X
-----------------------------

POV. Daniel

Ik ben er nog steeds kapot van. Sinds de dag dat Darcy en ik jeweetwel gedaan hebben voelde ik me zoveel beter als eerst! Ze pestte me maar ik merkte dat het minder werd en dat ze anders naar me keek. Toen dat schoolfeest... Het ging gewoon perfecter dan ooit. Maar nu komt dit er tussen. Ik kan mijn kleine zusje niet in gevaar brengen natuurlijk...

Ik had een briefje in Darcy's kluisje gedaan, toen Amber ineens aan kwam lopen. Ze zei: 'Als je het waagt om met haar nog om te gaan zal ik zorgen dat je zusje het niet meer volhoud...' Ik was super geschrokken want mijn zusje zit op een andere school en daar word ze gepest. Ik wil er wel iets aan doen maar de pesters zijn onbekend. Dus ik kon niet anders dan nog een briefje schrijven die ik na school zou brengen. Toen ze vandaag in de les naar me zwaaide kon ik gewoon niet terugzwaaien alsof er niks aan de hand is. Ik voel me schuldig. Ik bedoel, zij denkt misschien dat ik doordat ze me gepest heeft, geen contact meer wil.  Er rolt een verlaten traan over mijn wang. Kwaad veeg ik 'm weg. Jongens huilen niet...

Nadat ik een tijdje heb zitten denken, pak ik mijn schetsboek en blader door naar een lege pagina. Ik pak mijn lievelings potlood en begin te tekenen. Het is alsof mijn potlood weet wat mijn gedachten willen. Ik teken een veld met bloemen, in het midden staat het meisje van mijn dromen, Darcy. Ze heeft een hartjesballon vast maar haar gezichts uidrukking vertelt iets anders. Ik leg mijn schetsboek weg. Ik moet stoppen met denken aan Darcy. Ik moet haar vergeten... Ik bekijk mijn  tekeningen en eentje valt mij op. een jongen die in de spiegel kijkt, en waar een tekst op de spiegel staat: ik ben het niet waard. Ik slik en blader snel door. die tekening was nog van toen Darcy me erg pestte. laat ik daar nu maar niet meer aan denken. Straks veranderen mijn gevoelens voor haar nog...  "Daniel!!! Eteeen!' Word er geroepen. Ik leg mijn schetsboek onder mijn bed en loop naar beneden. ik ga aan tafel zitten en zie dat we spagetti eten. normaal is het mijn lievelings eten maar nu heb ik er geen zin in. Mijn vader schuift aan en zegt: 'Eetsmakelijk Daniel.' En hij valt letterlijk aan. Terwijl ik een inimienie beetje eet blijven mijn gedachten bij Darcy. een of ander zenuwachtig gevoel blijft de hele tijd rondhangen in mijn buik. Ik heb me laten vertellen dat dat de bekende vlinders zijn. Het voelt alleen niet als vlinders. Meer als het gevoel voor een presentatie ofzo. Maar dan iets fijner, je snapt me wel als je verliefd bent. Als ik klaar ben met eten zet ik mijn bord in de vaatwasser en ga ik op de bank zitten en zet mijn lievelingsserie op Netflix aan.  Na een paar afleveringen kijk ik op de klok en zie ik dat het al 22.30 is. En ik moet nog huiswerk maken! Ik doe de tv uit en ren de trap op. Trek mijn trainingsbroek aan en doe mijn trui uit. Ik slaap liever zonder shirt. Ik bekijk twitter nog even, waar niks bijzonders op te zien is omdat ik niet echt veel vrienden heb. Dus ik ben snel uitgekeken.  Ik kijk ook nog even op Facebook maar daar is ook niks te beleven. Behalve dat mijn tante jarig is. Die feliciteer ik even en sluit Facebook af. Als laatste kijk ik op Instagram waar ik doorheen scroll als ik ineens een foto zie van Darcy. Bijna hetzelfde als mijn tekening!! Alleen staat ze hier in een veld met zonnebloemen en heeft ze geen ballon vast, maar zo mooi! Ik like de foto, sla hem op en leg mijn telefoon weg. Dromend over haar val ik in slaap.

------------------------------

laat weten wat je er van vond? in daniels pov bedoel ik, dit hoofdstuk opgedragen aan arianne omdat ze supergoed schrijft!! (hoe het begon) en ze is gwn een top meid!!!

Comment & Vote xx

Love at the second sightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu