POV. Daniel
Zenuwachtig zit ik in het park te wachten. Wie zal er komen? Aan de telefoon klonk de stem wel hoog dus misschien is het een meisje. Ik hoop dat het een pester is zodat ik hem of haar eens goed de waarheid kan zeggen.
Daar fietst Darcy. Huh? Darcy? Heeft zij mij gebeld? Ze klonk niet als Darcy... Ze ziet me zitten en fietst naar me toe, zet haar fiets neer en komt naast me zitten."Hoi." Dat ene kleine woordje maakt zoveel gevoelens los. Ik kijk haar aan en ze glimlacht. Ze pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. "Waarom liet je niks meer van je horen?" Vraagt ze. "Uhh, lang verhaal." Ze antwoord: "Ik heb alle tijd." Ik zucht diep en start mijn verhaal. "Nadat jij die ruzie had met Amber kwam ze naar me toe op school. Mijn zusje, Liz word gepest op school. Amber kent de pesters en chanteert me met m'n zusje. Daarom kan ik niet meer met je omgaan. Ik hoop dat je het begrijpt." Besluit ik mijn verhaal. "JE MOET NAAR DE POLITIE GAAN!" Schreeuwt Darcy bijna. " "Je kunt haar toch niet haar gang laten gaan?!" Boos kijkt ze me aan. "Nee, dan doen ze Liz iets aan! Snap dat dan!" Roep ik gefrustreerd. "Ik hou nog steeds van je maar ik kan niet samen met je zijn, sorry." Ik sta op, pak mijn fiets en fiets weg.
POV. Darcy
Verbaasd laat Daniel me achter in het park. Ik ga Amber zo hard slaan! Waarom gunt ze mij Daniel niet? Boos sta ik op en fiets ik naar huis. Nadat ik thuis mijn fiets heb weg gezet bel ik naar Lara. Hopelijk kan ze komen. (L= Lara, D= Darcy)
L: Met Laraaa?
D: Heey, met Darcy, ik moet even met je praten, kun je komen?
L: Ja natuurlijk! Ben er zo. Byee
D: Byee
Ik hang op en ga naar de keuken. Ik maak warme chocolademelk.met marshmellows, daar is Lara verslaafd aan. Net als dat klaar is gaat de bel en een spastisch zwaaiende Lara staat voor het raam. Ik open de deur en geef Lara een knuffel. "Heey, wat is er?" Vraagt ze gelijk. "Ik leg het zo uit, ik heb Chocolademelk!" "Aaaah, ik hou van je!" Roept Lara blij. Ze rent naar binnen en pakt haar beker. We ploffen op de bank en ik begin mijn verhaal. "Daniel word gechanteerd door Amber. Zijn zusje word gepest en Amber kent de pesters. Op een of andere manier gunt ze het mij niet." Lara kijkt me met open mond aan. "Wat een bitch zeg!! Hoe durft ze! Dit gaan we zo niet pikken! Maandag komt ze er niet mee weg!" Strijdlustig kijkt Lara me aan. Ik was precies het zelfde van plan...
JE LEEST
Love at the second sight
Teen FictionIk ben Darcy. Maar je zal toch niet weten wie ik ben als ik alleen mijn naam vertel. Ik zal een omschrijving geven van hoe ik ben. Ik ben populair, 16 jaar oud, blond en gewild door heel veel jongens. Behalve door 1 jongen en die jongen is Daniel. I...