POV. Anonieme jongen
"Hier heb je 25 euro, je weet wat je moet doen." Ze propt het geld in mijn hand en loopt weg. Ze is best knap eigelijk. Ik doe het alleen omdat ik er geld voor krijg hoor.
Het plan van haar was dat ik hem opwacht na school en dan in elkaar sla. En niet zo zachtjes ook. Hij moet van Darcy weg blijven, hij is haar niet waard...
POV. Daniel
Iedereen rent de school uit na een lange dag. Ik slenter naar m'n kluisje en gooi mijn boeken er in. Er valt een briefje uit. Van wie? Ik vouw het open en lees.
Lieve Daniel,
Als eerste moet je weten dat ik heel veel van je hou. Het spijt me van je zusje enzo, het komt door mij en dat spijt me echt heel erg. Vanaf vandaag zal je niks meer van mij zien of horen.
Ik hou van je,
Vaarwel,
DarcyEr staan tranen in mijn ogen. Hoe kan ze dit doen? Waar gaat ze heen? Ik kan en wil niet zonder haar leven. Het pesten van mijn zusje zal wel stoppen, maar ik ben Darcy wel kwijt...
Ik loop de school uit en wil naar mijn fiets lopen als ik aan mijn schouder weg getrokken word. Voor ik op kan kijken krijg ik een klap in m'n gezicht. Ik val op de grond en er word in mijn buik geschopt. Ik wil schreeuwen van de pijn maar er komt geen geluid uit mijn keel. Er komen nog meer klappen hij mist bijna niks. En dan rent hij weg. Ik blijf liggen, ik heb overal pijn...
POV. Anonieme jongen
Zo dat is gedaan. Ik hoop dat hij er nog last van heeft. Ik zit niet voor niks op kickboksen! Ik mag het alleen nooit op straat gebruiken, nu wel, dat bevalt me eigelijk wel.
POV. Darcy
Ik probeer mijn tranen in te houden. Ik wil niet weg van deze plek. Waar ik geboren ben, opgegroeid, waar ik de eerste keer leerde fietsen, waar ik mijn zwemdiploma gehaald heb, mijn basisschool, middelbare school en Daniel... Voor hem is het ook beter als ik hem niet meer zie of spreek. Als ik weg ben houd het pesten van zijn zusje tenminste op. Eigelijk best toevallig dat papa net een nieuwe baan heeft, maar aan de andere kant van het land. Zo help ik Daniel en zijn zusje...
Leuk? Vote and comment! X
JE LEEST
Love at the second sight
Teen FictionIk ben Darcy. Maar je zal toch niet weten wie ik ben als ik alleen mijn naam vertel. Ik zal een omschrijving geven van hoe ik ben. Ik ben populair, 16 jaar oud, blond en gewild door heel veel jongens. Behalve door 1 jongen en die jongen is Daniel. I...